Så hvad er jeres drømmefysik?
med pics tak
her kunne være et godt eksempel på min egen!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
[Filtypen bmp er deaktiveret og kan ikke længere vises.]

Lithium skrev:Min drømmefysik indebærer ikke steroider under nogen form. Derfor er alle min eksempler fra før 1960.
Her er hvad en clean og dedikeret person med rimelighed kan forvente:

Lithium skrev:Min drømmefysik indebærer ikke steroider under nogen form. Derfor er alle mine eksempler fra før 1960.
Her er hvad en clean og dedikeret person med rimelighed kan forvente:
Intet er sikkert i denne verden, men sandsynligheden taler for, at amerikanske bodybuildere fra før 1958 ikke har været involveret i brugen af AS.8800 skrev:Tror du skal læse den glimrende artikel om dopingens historie. Ikke sikkert dine forbilleder er clean.

EL ULTIMO skrev:Her er mine drenge... UDEN tvivl:
Lee og levrone gude kroppe ;D

BodyBlom skrev:
Her er min![]()
KejserA skrev:Forstår bare ikke hvordan så mange her inde kan tage afstand til doping og så alligevel have KemikalieKlaus1,2 og 3 som forbilleder for drømmefysikken

BodyBlom skrev:Det jo ikke navlen som man kigger efter

BodyBlom skrev:Fandt os det her billed af en rigtig god BB'er

Misterhamper skrev:BodyBlom skrev:Fandt os det her billed af en rigtig god BB'er
Ja og det forstår jeg slet ikke.. Hvorfor var det de begyndte og hade ham som de gjorde?

specter skrev:Misterhamper skrev:BodyBlom skrev:Fandt os det her billed af en rigtig god BB'er
Ja og det forstår jeg slet ikke.. Hvorfor var det de begyndte og hade ham som de gjorde?
Pga. hans attitude. De siger han aldrig var imødekommende og altid whinede.også begyndte han os på tonsvis af synthol og implanter

Misterhamper skrev:specter skrev:Misterhamper skrev:BodyBlom skrev:Fandt os det her billed af en rigtig god BB'er
Pga. hans attitude. De siger han aldrig var imødekommende og altid whinede.også begyndte han os på tonsvis af synthol og implanter
Hvor havde han dem henne..??

:D:D [/quote]
Dovenlars skrev:Er det så svært at lave en quote der virker, Specter?:D:D

specter skrev:Er det så svært at lave en quote der virker, Specter?:D:D

Taurus skrev:BodyBlom skrev:Intet er sikkert i denne verden, men sandsynligheden taler for, at amerikanske bodybuildere fra før 1958 ikke har været involveret i brugen af AS.
Det må så være vores udgangspunkt.
Skal du ikke være så sikker på
Jamen dog. . .
Men det er du sikker på?

specter skrev:Taurus skrev:BodyBlom skrev:Intet er sikkert i denne verden, men sandsynligheden taler for, at amerikanske bodybuildere fra før 1958 ikke har været involveret i brugen af AS.
Jamen dog. . .
Men det er du sikker på?
Tjae.. allerede ved starten af 1900 Tallet var man igang, under 2 verdenskrig eksperimenterede Tyskerne med at give deres soldater en form for Methyl Test... og tidligt i 50'erne var de russiske styrkeløftere godt igang..

Thomas Jagd skrev:specter skrev:Taurus skrev:BodyBlom skrev:Intet er sikkert i denne verden, men sandsynligheden taler for, at amerikanske bodybuildere fra før 1958 ikke har været involveret i brugen af AS.
Jamen dog. . .
Men det er du sikker på?
Tjae.. allerede ved starten af 1900 Tallet var man igang, under 2 verdenskrig eksperimenterede Tyskerne med at give deres soldater en form for Methyl Test... og tidligt i 50'erne var de russiske styrkeløftere godt igang..
Det har dog intet at gøre med det amerikanske bodybuilding miljø. Alle som har haft og har god indsigt i bodybuilding historien, er ret enige om det jeg skrev i ovenstående indlæg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster