Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1495
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1494

Følg bodybuilding.dk på

eks-kæreste

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

:)
Sidst rettet af p1player 6. jun 2011, 08:27, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har prøvet noget som minder meget om dette.
Jeg tror desværre at hun forsøger at være/blive din ven i øjeblikket, hun prøver at skabe tillid mellem jer så det ikke bliver akavet i skolen.
Hvis hun har en kæreste, så virker det umiddelbart rimelig afklaret hvor hun står?
Men ellers så må du gamble. Smide alle kort på bordet og fortælle hvordan du har det, så må du tage den derfra.

Håber det var en lille smule hjælp.
- Mads :)

Kostplan: Ingen kostplan

Mads2 skrev:Har prøvet noget som minder meget om dette.
Jeg tror desværre at hun forsøger at være/blive din ven i øjeblikket, hun prøver at skabe tillid mellem jer så det ikke bliver akavet i skolen.
Hvis hun har en kæreste, så virker det umiddelbart rimelig afklaret hvor hun står?
Men ellers så må du gamble. Smide alle kort på bordet og fortælle hvordan du har det, så må du tage den derfra.

Håber det var en lille smule hjælp.
- Mads :)

Tusind tak for svaret! Ja, det er ret sort ud.. Og nej tror ikke jeg vil få noget ud af, at fortælle hende hvordan jeg har det.. det ville nok ende med at blive endnu mere akavet :)

Verden er fuld af lystne kvinder

ellers...

Med fremskudt bryst og hagen oppe, fortæller du hende: "Lige siden jeg mødte dig første gang, indså jeg at du var en fantastisk pige og havde værdier, som tiltalte mig på den rette måde. Jeg ved hvad jeg vil, og hvad jeg ikke vil. Jeg føler for dig, og jeg ville elske at have dig som kæreste. Hvis du ikke føler det samme, hænder det at jeg vil bruge min sparsomme tid på at lede efter den næstbedste pige".

Enten sparker du benene væk under hende eller også må du indse at det ikke skal være jer to.

Hold hovedet højt, du har masser af tid til at finde den rette pige.
"If you want to fly, you need to cut the shit that brings you down"
- Knaegt
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 124.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog

Jeg ser to grunde til at det har udviklet sig, som det har:

1. Du tog det ikke skridtet videre, hvilket hun muligvis gerne ville have haft du havde gjort, og derfor er hun kommet videre i sit liv.
2. Hun ser dig ikke som andet end venne-materiale.

Er det grund 1 hanker du op i dig selv, og fortæller hvad du føler for hende. Er det grund 2 glemmer du hende, kommer videre og indser at der er ekstremt mange andre fisk i havet.
Følg min logbog her: Log med Gosser
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding
Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 237.50

Galleri: Vis galleri (10)

Knaegt skrev:Verden er fuld af lystne kvinder

ellers...

Med fremskudt bryst og hagen oppe, fortæller du hende: "Lige siden jeg mødte dig første gang, indså jeg at du var en fantastisk pige og havde værdier, som tiltalte mig på den rette måde. Jeg ved hvad jeg vil, og hvad jeg ikke vil. Jeg føler for dig, og jeg ville elske at have dig som kæreste. Hvis du ikke føler det samme, hænder det at jeg vil bruge min sparsomme tid på at lede efter den næstbedste pige".

Enten sparker du benene væk under hende eller også må du indse at det ikke skal være jer to.

Hold hovedet højt, du har masser af tid til at finde den rette pige.

I er sgu hurtige med de svar! Mange tak Knaegt ;) Tror det skulle være sådan noget jeg skulle sige til hende hvis hun ikke havde kæreste på :D

Gosser skrev:Jeg ser to grunde til at det har udviklet sig, som det har:

1. Du tog det ikke skridtet videre, hvilket hun muligvis gerne ville have haft du havde gjort, og derfor er hun kommet videre i sit liv.

Er det grund 1 hanker du op i dig selv, og fortæller hvad du føler for hende. Er det grund 2 glemmer du hende, kommer videre og indser at der er ekstremt mange andre fisk i havet.

Er 100 % på at det er nr.1 (: - Men ville det ikke være ekstremt dumt at sige hvad jeg føler, når hun har kæreste på? Tak for svaret :)

Hvor er det nu jeg engang har hørt selv sammen spørgsmål henne..? NÅ JA!, Hjertefilmmer :whistle:
Send dog et brev derind istedet for, hvis det stadig er der..
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00

Galleri: Vis galleri (1)

Lyder som om hun har hungret efter dig.
Men da du ikke magtede at pikke hende blev hun til sidst nødt til at finde noget andet.

Det bedste du kan gøre er nok at finde nogen andre piger.

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00

AndreasKnudsen skrev:Hvor er det nu jeg engang har hørt selv sammen spørgsmål henne..? NÅ JA!, Hjertefilmmer :whistle:
Send dog et brev derind istedet for, hvis det stadig er der..

Mener ikke det er der mere :hihi: - Men det går da også meget godt, med at spørge til råds herinde :)

Hvis pigen har valgt en anden fyr så hurtigt efter at have droppet dig, vil jeg ikke tro, at denne herre betyder meget for pigen. De kan næppe have stærke bånd for hinanden hvis det er mindre end en måned siden.
- Knaegt
Brugeravatar

Styrkeliste

SpliFF skrev:Lyder som om hun har hungret efter dig.
Men da du ikke magtede at pikke hende blev hun til sidst nødt til at finde noget andet.

Det bedste du kan gøre er nok at finde nogen andre piger.

Præcis, det er min fejl.. Ja, det ender nok med det desværre /: Tak ellers (:

Knaegt skrev:Hvis pigen har valgt en anden fyr så hurtigt efter at have droppet dig, vil jeg ikke tro, at denne herre betyder meget for pigen. De kan næppe have stærke bånd for hinanden hvis det er mindre end en måned siden.

Hun er ihvertfald forelsket i ham, lad os bare sige det sådan... Går også bare og håber på at det ikke holder, deres forhold.. Men der kan gå laang tid.

Hvis jeg var dig ville jet tænke: Hvis hun manglede at være intim med nogen, hvorfor valgte hun så ikke mig istedet for?
Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg hun ser dig som en ven.. nothing more. :)
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00

Galleri: Vis galleri (1)

Knaegt har fat i noget her.
Det kan tænkes at den nye fyr er "plaster på såret".
Især fordi at hun stadig bruger meget tid sammen med dig?
Men altså, det er svært at vurdere når man sidder herinde på nettet og skriver.
Syntes du skal overvejer hvad du vil gøre.
Og så skal du stå fast ved din beslutning.

AndreasKnudsen skrev:Hvis jeg var dig ville jet tænke: Hvis hun manglede at være intim med nogen, hvorfor valgte hun så ikke mig istedet for?
Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg hun ser dig som en ven.. nothing more. :)

Fuldstændig enig.. hun mangler en ven og håber det bliver mig... -.-

p1player skrev:
Knaegt skrev:Hvis pigen har valgt en anden fyr så hurtigt efter at have droppet dig, vil jeg ikke tro, at denne herre betyder meget for pigen. De kan næppe have stærke bånd for hinanden hvis det er mindre end en måned siden.

Hun er ihvertfald forelsket i ham, lad os bare sige det sådan... Går også bare og håber på at det ikke holder, deres forhold.. Men der kan gå laang tid.

Hvis du er sikker på at pigebarnet er så forelsket, finder jeg det ikke nødvendigt at du prøver på at imponere hende. Du må smide t-shirten til sommer og imponere en anden skønjomfru ;)
- Knaegt
Brugeravatar

Styrkeliste

Mads2 skrev:Knaegt har fat i noget her.
Det kan tænkes at den nye fyr er "plaster på såret".
Især fordi at hun stadig bruger meget tid sammen med dig?
Men altså, det er svært at vurdere når man sidder herinde på nettet og skriver.
Syntes du skal overvejer hvad du vil gøre.
Og så skal du stå fast ved din beslutning.

Hmm, fuck nu bliver jeg i tvivl igen :D Kunne måske være, at hun brugte ham som et 'plaster'.
- det er trodsalt altid hende der skriver, kommer og snakker og tager intiativ til at være sammen.

What to do :-k

Knaegt skrev:
p1player skrev:

Hvis du er sikker på at pigebarnet er så forelsket, finder jeg det ikke nødvendigt at du prøver på at imponere hende. Du må smide t-shirten til sommer og imponere en anden skønjomfru ;)

Haha, ja det er ihvertfald en mulighed :wink:

Du må tage dit kærlighedsliv op til revision og få styr på hvad du vil. Der er ingen grund til at køre i den samme smøre særlig lang tid, det er en pige sjældent værd. I hvert fald hvad jeg har erfaret.
- Knaegt
Brugeravatar

Styrkeliste

Knaegt skrev:Du må tage dit kærlighedsliv op til revision og få styr på hvad du vil. Der er ingen grund til at køre i den samme smøre særlig lang tid, det er en pige sjældent værd. I hvert fald hvad jeg har erfaret.

Vil have hende tilbage, uden tvivl. Det ser bare ret sort ud med hensyn til det... Og tror du det vil være en dum ide at sige hende hvad jeg føler? Vil det ikke give tilbageslag?

Nu siger du i klasse med, så gætter på du er ung?! Tro mig du vil møde mange du føler for som hende, du skal bare holde hovedet højt, du et æble og hun er til blommer, men der er mange piger der gerne vil på æblerov :-)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00

Galleri: Vis galleri (2)

p1player skrev:
Gosser skrev:Jeg ser to grunde til at det har udviklet sig, som det har:

Er 100 % på at det er nr.1 (: - Men ville det ikke være ekstremt dumt at sige hvad jeg føler, når hun har kæreste på? Tak for svaret :)

Dumt? Hvorfor? Det ville være ekstremt dumt ikke at gøre det, hvis det er pigen du vil have.

Går det godt har du fået hvad du ville, går det dårligt har du fået svaret og kan komme videre, og finde andre søde piger.
Brugeravatar

Fitness World

Styrkeliste

skyprey skrev:Nu siger du i klasse med, så gætter på du er ung?! Tro mig du vil møde mange du føler for som hende, du skal bare holde hovedet højt, du et æble og hun er til blommer, men der er mange piger der gerne vil på æblerov :-)

1.g = 17 år gammel, forholdsvis ung ja :P Syntes bare det er meget nemt sagt at der er mange andre fisk i søen... er ikke sikker på det er så nemt :hihi:

p1player skrev:
skyprey skrev:Nu siger du i klasse med, så gætter på du er ung?! Tro mig du vil møde mange du føler for som hende, du skal bare holde hovedet højt, du et æble og hun er til blommer, men der er mange piger der gerne vil på æblerov :-)

1.g = 17 år gammel, forholdsvis ung ja :P Syntes bare det er meget nemt sagt at der er mange andre fisk i søen... er ikke sikker på det er så nemt :hihi:

Sådan ser det måske ikke ud for dig nu, men tro mig, det er der :hihi:
Brugeravatar

Fitness World

Styrkeliste

Hvad vil du helst fortryde her i livet: det du gjorde eller det du ikke gjorde? Jeg er 37 nu, og der er langt flere ting jeg fortryder jeg ikke gjorde, end ting jeg fortryder jeg gjorde...

-Og at hun har en kæreste nu som hun har været sammen med et par uger betyder da intet! Det siges jo, at man skal være et dovent svin hvis man ikke kan skubbe et andet svin fra truget!

:wink: M

Gosser skrev:
p1player skrev:

Sådan ser det måske ikke ud for dig nu, men tro mig, det er der :hihi:

Damn hope so :hihi:

Morten_DK skrev:Hvad vil du helst fortryde her i livet: det du gjorde eller det du ikke gjorde? Jeg er 37 nu, og der er langt flere ting jeg fortryder jeg ikke gjorde, end ting jeg fortryder jeg gjorde...

-Og at hun har en kæreste nu som hun har været sammen med et par uger betyder da intet! Det siges jo, at man skal være et dovent svin hvis man ikke kan skubbe et andet svin fra truget!

:wink: M

Hehe, ja men tænker bare også at jeg ikke vil ødelægge noget nu, da vi har 2 år mere at vi skal gå i klasse sammen. Vil ikke have at hun skal være grunden til at jeg slacker, og til sidst dropper ud af gym. - Ville være for nice, at få ham væk fra hende :)

jeg syntes du burde flirte med hende bare en smule, hvis hun flirter tilbage, så må du mande dig op og spørge hende ud på en date (rigtig date) ;)
Sidst rettet af RippedInFourWeeks 1. jun 2011, 20:38, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 5

p1player skrev:
Knaegt skrev:Du må tage dit kærlighedsliv op til revision og få styr på hvad du vil. Der er ingen grund til at køre i den samme smøre særlig lang tid, det er en pige sjældent værd. I hvert fald hvad jeg har erfaret.

Vil have hende tilbage, uden tvivl. Det ser bare ret sort ud med hensyn til det... Og tror du det vil være en dum ide at sige hende hvad jeg føler? Vil det ikke give tilbageslag?

Nu kender jeg ikke jeres historie 100%. Det er umuligt at sige hvordan hun reagerer. Kvinder tænker, og de tænker meget. Det kan derfor være hun indser at jeres tid var bedre end den hun har nu. Stod jeg i situationen havde jeg meldt ud at jeg ville have hende og tage den der fra :)
- Knaegt
Brugeravatar

Styrkeliste