Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:Jeg skal til årsprøve i mundt. engelsk i morgen. Vi har læst en bog om en hjemløs ung dude, og den skal vi så plabre løs om, og analysere i hoved og røv, går jeg ud fra. Men har i nogle råd til hvordan jeg får fyret nogle gode vendinger af? Jeg er ikke nervøs, bliver jeg aldrig, men ja, hvordan gør i? For at være godt forberedte og have styr på sagerne.

B|aze skrev:Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad teksten er om, men du kan jo evt. lige nævne forskellen på en hobo, tramp og bum.
Hvis han er en "hobo" kan de være du kan finde et brugeligt punkt i deres etik regler, som har relevans til historien...det kunne måske imponere

Vangsgaard skrev:Lev efter mottoerne :
"Eksamen er en fest for den velforberedte"
eller
"En testdag, er en festdag"
Og så ellers bare giv den gas.
?
Karl Æg skrev:B|aze skrev:Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad teksten er om, men du kan jo evt. lige nævne forskellen på en hobo, tramp og bum.
Hvis han er en "hobo" kan de være du kan finde et brugeligt punkt i deres etik regler, som har relevans til historien...det kunne måske imponere

essensen skrev:Karl Æg skrev:B|aze skrev:Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad teksten er om, men du kan jo evt. lige nævne forskellen på en hobo, tramp og bum.
Dobbelt
" Men det er ikke helt dårligt.

Spo skrev:Det er 1.g på gym, bare for lidt info.
Pensum, har bestået en del af irske gamle folkefortællinger = big ass hippo cock.
Men denne årsprøve vil ikke have ret meget med pensum at gøre, kunne denne bog "Stone Cold, by Robert Swindells". Men jeg ønsker nogle tips om hvordan jeg får sat min hjerne på engelsk mode, og råd til at "åbne" en bog, og gå i dybden med den, nogle nøgle spørgsmål. Engelsk er ikke det store problem for mig, fik 11 i 9ende eksamen, og også i 10ende. Hvordan i gør jer klar![]()
Håber ikke jeg bare mumler for meget
- det bliver fantastisk.

Koppel skrev:Spo skrev:Det er 1.g på gym, bare for lidt info.
Pensum, har bestået en del af irske gamle folkefortællinger = big ass hippo cock.
Men denne årsprøve vil ikke have ret meget med pensum at gøre, kunne denne bog "Stone Cold, by Robert Swindells". Men jeg ønsker nogle tips om hvordan jeg får sat min hjerne på engelsk mode, og råd til at "åbne" en bog, og gå i dybden med den, nogle nøgle spørgsmål. Engelsk er ikke det store problem for mig, fik 11 i 9ende eksamen, og også i 10ende. Hvordan i gør jer klar![]()
Igen er det lidt svært uden at have læst stoffet.
I folkeren var engelsk også bare mit ynglingsfag og jeg fik glade 10 og 11 tallerSå selvfølgelig skulle jeg have en studieretning med engA på gym. Nu suger jeg bare MAX til engelsk, det er helt vildt. Men held og lykke i morgen, og husk at opdatere tråden med hvordan det gik.
Selv skal jeg lige have overstået noget skriftlig spansk i morgen- det bliver fantastisk.

Spo skrev:Det er 1.g på gym, bare for lidt info.

S.K skrev:Spo skrev:Det er 1.g på gym, bare for lidt info.
Ikke for at skræmme dig, men gym engelsk kan bare ikke sammenlignes med folkeskole engelsk imo. Synes jeg gik over i en helt anden verden da jeg kom i gym. Ligeledes med 10'ende, som jeg også tog.

S.K skrev:Ikke for at skræmme dig, men gym engelsk kan bare ikke sammenlignes med folkeskole engelsk imo. Synes jeg gik over i en helt anden verden da jeg kom i gym. Ligeledes med 10'ende, som jeg også tog.

hulck skrev:S.K skrev:Ikke for at skræmme dig, men gym engelsk kan bare ikke sammenlignes med folkeskole engelsk imo. Synes jeg gik over i en helt anden verden da jeg kom i gym. Ligeledes med 10'ende, som jeg også tog.
Ja, det er noget helt andet. Nu er det ikke nok at være god til at snakke engelsk, man skal faktisk også følge med

essensen skrev:Karl Æg skrev:B|aze skrev:Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad teksten er om, men du kan jo evt. lige nævne forskellen på en hobo, tramp og bum.
Dobbelt
, men ud fra de sparsomme oplysninger var det bare det første der faldt mig...
eller ej

B|aze skrev:Og hvis personen var en hobo, altså en hjemløs der gerne vil arbejde og rejse, ja så har de en lang række regler som han kunne refere til.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster