Hvad får dette billede dig til at tænke over?
En bodybuilder fra 1894.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Eugen Sandow.
.. flot fyr, og meget stærk.
Æret være hans minde.

Mr Statue skrev:Meget er sket siden 1894, f.eks anden verdens krig.
Hvad får dette billede dig til at tænke over?

Maskinen skrev:Det sætter tankerne lidt i gang..
Nutidens bodybuildere er langt større end ham, men i min optik er denne Eugen Sandow pænere end eksempelvis Jay Cutler, som i min optik er aaaalt for stor.
Det er ikke kun i bodybuilding der har været denne udvikling.. svømmere svømmer hurtigere, cykelrytter cykler hurtigere, løbere løber hurtigere - alle løber hurtigere(fodbold, håndbold.. you name it).. Nogen gange kan jeg ikke lade vær med at tænke over hvorvidt denne konstante fremgang i alle sportsgrene skyldes ny videnskab, eller, som Dingo er inde på, det nærmere skyldes nye former for doping.

skyprey skrev:Maskinen skrev:Det sætter tankerne lidt i gang..
Nutidens bodybuildere er langt større end ham, men i min optik er denne Eugen Sandow pænere end eksempelvis Jay Cutler, som i min optik er aaaalt for stor.
Det er ikke kun i bodybuilding der har været denne udvikling.. svømmere svømmer hurtigere, cykelrytter cykler hurtigere, løbere løber hurtigere - alle løber hurtigere(fodbold, håndbold.. you name it).. Nogen gange kan jeg ikke lade vær med at tænke over hvorvidt denne konstante fremgang i alle sportsgrene skyldes ny videnskab, eller, som Dingo er inde på, det nærmere skyldes nye former for doping.
Problemet er med bodybuilding og alle andre sporter nu om dage, at folk jubler af udøverne og roser dem for der hårde indsats osv osv!
Andre har argumenteret at de er nød til det for at være med osv ( doping )
Jeg synes selv IFBB pros, er mere et freakshow en noget andet, det er ikke pænt at se på og det er heller ikke imponerende!
Jeg ser pros ( steroide gutter ) og naturals som folk der dyrker to helt forskellige sportsgrene!
Igen det er kun min mening, siger ikke det er sådan andre skal tænke og jeg ved godt, mange herinde ser på pros og andre på shit og siger ting som "ond form" osv!
Det tager det smukke fra sporten når man snyder sig til det imo!

The Little Kid skrev:Er det snyd, hvis det er tilladt i konkurrencen?

Maskinen skrev:Det sætter tankerne lidt i gang..

hansi hinterseer skrev:Sandow er en legende og en sand inspirationskilde for mange.
Han var en bodybuilder i ordets mest traditionelle forstand og tog mål efter klassiske statuer, mål som han selv ønskede for sine muskle at opnå - han sked, mere eller mindre, på overall size og ønskede at det hele skulle passe sammen. Dette er essensen af ægte bodybuilding - som en klog mand engang sagde sagde: "It doesn't matter if you grow by an inch or by a metre - growing is growing!" - eller noget i den stil.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster