Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Flies er en unødvendig øvelser, som belaster rotatormanchetten. Hvis man endelig insistere på at køre flies - så kør ikke for tungt eller til udmattelse.

8800 skrev:Bay skrev:Flies er en unødvendig øvelser, som belaster rotatormanchetten. Hvis man endelig insistere på at køre flies - så kør ikke for tungt eller til udmattelse.
I agree... Dog går jeg ikke af vejen for en gang cable flies fordi jeg er så disko :mrgreen:

8800 skrev:Bay skrev:Flies er en unødvendig øvelser, som belaster rotatormanchetten. Hvis man endelig insistere på at køre flies - så kør ikke for tungt eller til udmattelse.
I agree... Dog går jeg ikke af vejen for en gang cable flies fordi jeg er så disko

bobliscius skrev:dejligt den ikke er så vigtig:) så kan jeg jio godt skippe den:)

Moe skrev:Nu hvor vi er ved BP, gør det noget at skippe BB bench, og bruge blot håndvægte, men med nogle sæt af liggende BP med håndvægte?

Moe skrev:Bare fordi jeg ikke er så god venner med stangen

Wermuth skrev:Flyers unødvendig? Det er da den eneste af alle de der øvelser der faktisk er REN bryst? jeg elsker den..

bobliscius skrev:ja men de er jo en god øvelse, så mange bruger den!
men ja er jo nok eneste udvej så:(

Thomas Jagd skrev:Wermuth skrev:Flyers unødvendig? Det er da den eneste af alle de der øvelser der faktisk er REN bryst? jeg elsker den..
Det ændrer dog ikke på at det er en skod-øvelse. Den er biomekanisk ultra-dårlig, sammenlignet med andre brystøvelser.

skalde skrev:Thomas Jagd skrev:Wermuth skrev:Flyers unødvendig? Det er da den eneste af alle de der øvelser der faktisk er REN bryst? jeg elsker den..
Det ændrer dog ikke på at det er en skod-øvelse. Den er biomekanisk ultra-dårlig, sammenlignet med andre brystøvelser.
Vil du give en forklaring på hvorfor den er så dårlig? Udover at den er biomekanisk dårlig, som du selv bskriver det![]()
Spørger af nysgerrighed

kaskelolhval skrev:Ja.. og hvilke andre øvelser, ville du anbefale hvis man var triceps dominant?
Low incline DB press måske?

Bay skrev:kaskelolhval skrev:Ja.. og hvilke andre øvelser, ville du anbefale hvis man var triceps dominant?
Low incline DB press måske?
Du kan med fordel ændre bredsgrebben til et breddere greb. Jeg havde lidt samme problem som dig: Store trisser og ingen patter. Nu griber jeg en del breddere og bam!, så voksede patterne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster