Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skinkelyn94 skrev:tror i stedet du ska til at kigge på din teknik, og måske få squat med?
Har også trænet ca et år, vejer 97 kg, og en god del mere end dig.

mati96 skrev:Skinkelyn94 skrev:tror i stedet du ska til at kigge på din teknik, og måske få squat med?
Har også trænet ca et år, vejer 97 kg, og en god del mere end dig.
teknik er det vigtigste selvfølgelig. vores center har kun smith-stativ altså ingen skudt, så jeg gør det altid frit.
'
har først lige fået styr på kosten sådan rigtig. min fedt % er mellem 12-14 %. er du også 15 år eller hvor gammel er du.

Assault skrev:Vejer 67 kg tager det samme som dig +\- trænet lidt over et år er 16

BettinaL skrev:Synes hellere du skal bruge dit krudt på at sammenligne dig idag med dig selv igår -altså have fokus på din egen træning og fremgang. Der vil altid være nogle, der er større eller stærkere.. Sæt nogle målbare mål for dig selv, arbejd på det og klap dig selv på skulderen når det sker. Det tror jeg du bliver gladere for i længden.

mati96 skrev:Assault skrev:Vejer 67 kg tager det samme som dig +\- trænet lidt over et år er 16
hvor høj er du og hvor meget i fedt %.
hvad er dine stats

toto_G4M3R skrev:hvorfor vil du vide om du de stærk?
Men du er nok nogenlunde gennemsnitlig, hvis det hjælper på det.

Legend skrev:Hvis du er i tvivl, er svaret nej.
Sådan er det altid.
Skal jeg tage et shot mere? Nej.
Skal jeg købe en lilla satinskjorte? Nej.
Er jeg stærk? Nej.
Når du er stærk, vil du ikke være i tvivl.

fitnow skrev:Hvad er dit mål? styrkeløft eller bodybuilding? eller skriver du bare for at bekræfte noget? forstår ikke helt dit indlæg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster