Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Barkholt skrev:Ja det siger sig selv?
er det nødvendigt at tage protein tilskud

Friche skrev:Du kan sagtens få gode resultater uden at tage protein i pulverform.
At ham dexter har trænet i 18 år er tydeligvis ingen garanti for at han ved hvad han taler om. Desuden har han da en irriterende arrogant måde at diskuttere på

Taurus skrev:Friche skrev:Du kan sagtens få gode resultater uden at tage protein i pulverform.
At ham dexter har trænet i 18 år er tydeligvis ingen garanti for at han ved hvad han taler om. Desuden har han da en irriterende arrogant måde at diskuttere på
Lige mine ord.![]()
Man kan tænke lidt over hvordan man i den gyldne æra (The Golden Age) fra 30'erne og op til lige før 1960, kunne mønstre så voldsomme atleter da AS ikke eksisterede i denne sport.
Valleprotein var ikkeeksistent på daværende tidspunkt og alligevel formåede man at præstere hvad vi i dag stadig kan blive dybt imponeret af.

Dexter D skrev:du ved ikke en skuid om hvad du taler om og den diskution vil jeg ikke tage med en knægt på 17 som ingen ærfaring har.
Dexter D skrev:søg på nettet fjols, det står alle steder og måske tag en snak med en instruktør.
alle ved man skal have protein som tilskud.
Dexter D skrev:prøv nu lige at høre dummernik. det du indtager af almindelig kost, bliver ikke altid optaget af kroppen da protein går i spalter og det meste ryger ud som, ja lort. derfor er det vigtigt at man tager det som tilskudt hvis man vil vokse.
det er osse derfor man tager aminio syre som er proteiner som allerrede er i spalter og kan være sikker på at kroppen modtager det den skal og går hurtigere i blodet. der findes ikke et menneske på jorden der kan beholde alt det protein i sig som kommer af almindelig kost.
hvis han ikke har nok af det protein i kroppen som man nu skal have begynder kroppen at tære på musklerne og ikke det fedt man har.
hvor længe har du trænet selv? for som jeg ser det på billederne har du ikke større arme end min knægt på 5 år og måske osse samme viden.
MAN ER IKKE BODYBUILDER HVIS ENS ARME ER UNDER 47 CM OG BÆNKER UNDER 170 KG.

Biiver skrev:Fuck et fedt board - er jeg den eneste, der overvejer et permanent skifte? :lol:Dexter D skrev:du ved ikke en skuid om hvad du taler om og den diskution vil jeg ikke tage med en knægt på 17 som ingen ærfaring har.Dexter D skrev:søg på nettet fjols, det står alle steder og måske tag en snak med en instruktør.
alle ved man skal have protein som tilskud.Dexter D skrev:prøv nu lige at høre dummernik. det du indtager af almindelig kost, bliver ikke altid optaget af kroppen da protein går i spalter og det meste ryger ud som, ja lort. derfor er det vigtigt at man tager det som tilskudt hvis man vil vokse.
det er osse derfor man tager aminio syre som er proteiner som allerrede er i spalter og kan være sikker på at kroppen modtager det den skal og går hurtigere i blodet. der findes ikke et menneske på jorden der kan beholde alt det protein i sig som kommer af almindelig kost.
hvis han ikke har nok af det protein i kroppen som man nu skal have begynder kroppen at tære på musklerne og ikke det fedt man har.
hvor længe har du trænet selv? for som jeg ser det på billederne har du ikke større arme end min knægt på 5 år og måske osse samme viden.
MAN ER IKKE BODYBUILDER HVIS ENS ARME ER UNDER 47 CM OG BÆNKER UNDER 170 KG.

Kolditz skrev:Taurus skrev:Friche skrev:Du kan sagtens få gode resultater uden at tage protein i pulverform.
Lige mine ord.![]()
Man kan tænke lidt over hvordan man i den gyldne æra (The Golden Age) fra 30'erne og op til lige før 1960, kunne mønstre så voldsomme atleter da AS ikke eksisterede i denne sport.
Valleprotein var ikkeeksistent på daværende tidspunkt og alligevel formåede man at præstere hvad vi i dag stadig kan blive dybt imponeret af.
Nemlig! Og hvorfor? Fordi alt skal være nemmere idag, alm. mad er da klart at foretrække, men det er blevet sværer, og idet folk vil være stører, kræver det et enormt kcal overskud like 4000-6000, og det er ikke altid lige let via alm. mad. Men vil man noget her i verdernen, skal man også nok opnå det!

Odysseus skrev:Kolditz skrev:Taurus skrev:Friche skrev:Du kan sagtens få gode resultater uden at tage protein i pulverform.
Lige mine ord.![]()
Nemlig! Og hvorfor? Fordi alt skal være nemmere idag, alm. mad er da klart at foretrække, men det er blevet sværer, og idet folk vil være stører, kræver det et enormt kcal overskud like 4000-6000, og det er ikke altid lige let via alm. mad. Men vil man noget her i verdernen, skal man også nok opnå det!
Kcal overskud på 4000-6000kcal ? :S

vQlse skrev:Odysseus skrev:Kolditz skrev:Taurus skrev:Friche skrev:Du kan sagtens få gode resultater uden at tage protein i pulverform.
Lige mine ord.![]()
Kcal overskud på 4000-6000kcal ? :S
Jeg kan kun få det til at give mening, hvis man ser sådan på det, at de fleste skal op mellem 4000-6000 kcal for at komme i kalorieoverskud

Odysseus skrev:Ellers er man da noget af en hardgainer

vQlse skrev:Odysseus skrev:Ellers er man da noget af en hardgainer
Ja, og man skal leve af wienerbrød med flødeskum

Ronzefar skrev:Hvor lang tid efter sit træningspas må man max vente før man tager sit protein for at få bedste resultat?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster