Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1012
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1010

Følg bodybuilding.dk på

er det overhovedet muligt?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej drenge.

Jeg trænede seriøst i 2.5 måned, og sluttede min træning midt i oktober. Jeg trænede 8 gange om ugen, med det eneste formål: Hypertrofi. Tog 4kg på, og opnåede alle mine mål. Jeg kørt surt i centeret og droppede helt at pumpe. (begyndte at spille badminton og dyrke karate)

Nu er jeg så tilbage med ny motivation! Vil have mine guns tilbage =) Jeg træner badminton to gange om ugen (mandag og onsdag aften), karate tirsdag og torsdag aften. Hvordan vil i anbefale at jeg tilretteligger min træning i centeret?

Jeg har mulighed for at morgen træne man. til tors. og træne i weekenderne.

Det helt store spørgsmål er, OVERTRÆNING?! Badminton er på et meget stille og roligt niveau.. karate er fuld knald!

Er det muligt at jeg får mine (den gang) okay store guns at se igen ? :) i så fald - hvordan?

Lasse

Reputation point: 0

Geografisk sted: aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg ville nok vælge et ikke alt for volumiøst fullbody 2-3 gange ugentligt, da du på den måde kommer igennem hele kroppen tilstrækkelig nok gange per uge.

Sørg for at spise masser af god og sund mad, så du absolut ikke ligger i kcal-underskud :wink:
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg ville lave et ganske almindeligt 2-split, træne hårdt og spise meget, så skal det nok komme, bare sørg for at spise nok.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Hvorfor er du startet med at træne 8 gange om ugen til at starte med? Det er jo hul i hovedet?
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Synes det lyder godt med et full body program, og så kan du jo ligge det søndag-tirsdag-torsdag.

Og overtræning det var nok det du gjor da du trænede 8 gange om ugen. men nu ved jeg ikke hvor meget styrke træning du laver ved karate, men det vigtigste for en som dig der laver så meget, er at spise GODT med mad!
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle

Træner her: Fitness World Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 145.00

Det er en del træning du skal igennem på en uge...

Som Bnaz skriver, husk at spise godt! Det er vigtigt at kroppen får tilstrækkelig energi, for at have mulighed for at restituere. Hvad med hviledage..?
Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg

Træner her: SportsClub Viborg
DIT Studie

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Ingen kostplan

kr athletic skrev:Det er en del træning du skal igennem på en uge...

Som Bnaz skriver, husk at spise godt! Det er vigtigt at kroppen får tilstrækkelig energi, for at have mulighed for at restituere. Hvad med hviledage..?

Bare maden er der, så..

Jeg har før både spillet badminton, håndbold og cyklet flere gange om ugen ved siden af, bare mad nok ned, så restituerede jeg skam fint.

Det er i al fald en meget vigtig ting at få dækket ind. :)
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Bay skrev:Hvorfor er du startet med at træne 8 gange om ugen til at starte med? Det er jo hul i hovedet?

tror ikke du forstod hvad jeg skrev. har trænet i 2-3 år nu. i perioden august-oktober 08, trænede jeg 8 gange om ugen. 2x mandag, 2x tirdags, fri onsdag, 2x torsdag, 2 x fredag. Så er det vel ikke så hul i hovedet... :wink:

Nu har jeg aldrig prøvet at træne fullbody, men hvor lang tid tager sådan et træningspas?

Styrkeliste

Karmanya skrev:
Bay skrev:Hvorfor er du startet med at træne 8 gange om ugen til at starte med? Det er jo hul i hovedet?

tror ikke du forstod hvad jeg skrev. har trænet i 2-3 år nu. i perioden august-oktober 08, trænede jeg 8 gange om ugen. 2x mandag, 2x tirdags, fri onsdag, 2x torsdag, 2 x fredag. Så er det vel ikke så hul i hovedet... :wink:

Nu har jeg aldrig prøvet at træne fullbody, men hvor lang tid tager sådan et træningspas?

Du må have exceptionelle gener for at kunne restituere dig fra 2 x træning 4 dage om ugen.

Det plejer at tage ca. 1 time og 15 minutter.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Karmanya skrev:

Det må have været hårdt :)

Du kan da ikke sætte tid på hvor lang tid det tager? Det kommer vel an på, hvor mange øvelser du har, og hvor meget pause du holder mellem sættene, altså intensiviteten :)
Bodybuilding is a marathon, not a sprint!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym
Langå Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 140.00

Moqensen skrev:
Karmanya skrev:

Du må have exceptionelle gener for at kunne restituere dig fra 2 x træning 4 dage om ugen.

Det plejer at tage ca. 1 time og 15 minutter.

Er nu meget "normal" hvad gener angår.. vil jeg tro. Havde jo egentlig bare spredt et fullbody program ud på to træningspas om dagen. dvs. der gik 24 timer i mellem hver muskelgruppes træning. (mandag til tirsdag) pause onsdag. også det samme torsdag-fredag som om man-tirsdagen. Så det var nu ikke så ekstremt, var bare mange gange i centeret. =) og hen over weekenden formåede jeg at kompensere fint for ugens træning. (superkompensation). dvs. nedtræning i ugen, og starter højere end sidste uges træning. dvs. ingen status quo.

Styrkeliste

Det var også ganske hårdt neoc. Men levede og åndede for resultaterne i den periode, da det var en del i mit idrætsprojekt. Nå - tilbage til fullbody, ja du har selvfølgelig ret, det er svært at sætte tid på. Men, det var nu også bare "ca" tal. Har bare svært ved at se, at en hel overkrop skal kunne trænes på en god times tid ...

Styrkeliste

Det var også ganske hårdt neoc. Men levede og åndede for resultaterne i den periode, da det var en del i mit idrætsprojekt. Nå - tilbage til fullbody, ja du har selvfølgelig ret, det er svært at sætte tid på. Men, det var nu også bare "ca" tal. Har bare svært ved at se, at en hel overkrop skal kunne trænes på en god times tid ...

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster