Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kardon93 skrev:Jeg tror han er færdig efter i år. Han ligner en mand der virkelig giver den alt hvad den kan ta' en sidste gang.

Niels1 skrev:Kardon93 skrev:Jeg tror han er færdig efter i år. Han ligner en mand der virkelig giver den alt hvad den kan ta' en sidste gang.
Jeg tror de fleste professionelle bb'ere giver den alt hvad de kan, Jay har det bare med at ligne en emo, uanset situationen. Personligt tror jeg han kører den videre et par år.

Niels1 skrev:Jeg tror de fleste professionelle bb'ere giver den alt hvad de kan, Jay har det bare med at ligne en emo, uanset situationen. Personligt tror jeg han kører den videre et par år.

Andersbr skrev:Niels1 skrev:Jeg tror de fleste professionelle bb'ere giver den alt hvad de kan, Jay har det bare med at ligne en emo, uanset situationen. Personligt tror jeg han kører den videre et par år.
What? Det giver da ingen mening. Overhovedet.

essensen skrev:Jeg tror øvrigt selv han meget kan finde på at trække sig tilbage efter dette år - specielt hvis han ikke vinder.

Lasse7280 skrev:Mon han stopper nu, når han har lige vundet sin 3 Olympia??

hot_fifty skrev:Lasse7280 skrev:Mon han stopper nu, når han har lige vundet sin 3 Olympia??
Men han er også 36 år alligevel. Synes 3 titler som Mr. O er passende men vi må se jo

hot_fifty skrev:Lasse7280 skrev:Mon han stopper nu, når han har lige vundet sin 3 Olympia??
Men han er også 36 år alligevel. Synes 3 titler som Mr. O er passende men vi må se jo

Clean skrev:Det eneste der stopper en mand som Jay , det er hans læge

Snuz skrev:Tror ikke sådan en mand stopper, bare fordi hans læge siger det.
Træning er jo næsten hans liv.
Han skal nok blive ved i et par år endnu.
Og tror bestemt ikke han er emo.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster