Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

! MASSER af roning, ej troll til side, ehm, hvad med normale gamle og kedeligt sit-ups?

.. De øvelser vil jeg da helt klart prøve
.. Så mavemullerne skal også være der! 

baadhvid skrev:Hej guys.. Tænkte op om mave træningen er relevant hvis man kører store øvelser som Squat og Dødløft.. hvis ja.. Hva giver så godt til mavemusklerne?.. UDEN AT DET RAMMER HOFTEBØJERNE???

vandalen skrev:Almindelige situps og crunches kan sagtens laves uden at det rammer hoftebøjerne særligt meget. Den fejl de fleste gør er at låse fødder under noget som f.eks en ribbe eller benene på en situp bænk.
Prøv at lave situps frit på gulvet og prøv at holde hele foden i gulvet under udførelsen - altså både hæl og forfod. Så er det lige pludselig noget helt andet og man er nødt til at aktivere maven meget mere og kan ikke rigtig bruge hoftebøjerne.

Syraxz skrev:vandalen skrev:Almindelige situps og crunches kan sagtens laves uden at det rammer hoftebøjerne særligt meget. Den fejl de fleste gør er at låse fødder under noget som f.eks en ribbe eller benene på en situp bænk.
Prøv at lave situps frit på gulvet og prøv at holde hele foden i gulvet under udførelsen - altså både hæl og forfod. Så er det lige pludselig noget helt andet og man er nødt til at aktivere maven meget mere og kan ikke rigtig bruge hoftebøjerne.
Hvad hvis man ikke kan det? Altså hvis ikke jeg har fødderne under noget, kan jeg ikke komme op med mindre jeg "svinger" mig op :/

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster