Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MartinDue skrev:Jeg sidder lige nu og shopper diverse sager fra udlandet (primært UK) og ville høre om nogle har erfaringer med æggehvider derfra? Jeg kan ikke side et link op jvf. regelmentet, men det burde heller ikke være nødvendigt. Nogle som har bestilt æggehvider fra udlandet før - hvis ja, hvordan var jeres oplevelse med det?

MartinDue skrev:Aha, jeg havde også tænkt mig at bælle lortet rent, men hvordan med det?

MartinDue skrev:Jeg sidder lige nu og shopper diverse sager fra udlandet (primært UK) og ville høre om nogle har erfaringer med æggehvider derfra. Jeg kan ikke smide et link op jvf. regelmentet, men det burde heller ikke være nødvendigt. Nogle som har bestilt æggehvider fra udlandet før - hvis ja, hvordan var jeres oplevelse med det?

MartinDue skrev:Aha, jeg havde også tænkt mig at bælle lortet rent, men hvordan med det?

8800 skrev:MartinDue skrev:Aha, jeg havde også tænkt mig at bælle lortet rent, men hvordan med det?
Det ville være tåbeligt at gøre. Hvis du søger på de mange debatter, der har været om æggehvider finder du af hvorfor

. 3 timer i stuetemp. kan madvarer holde sig før de skal kasseres. Bakterier formerer sig så åndssvagt hurtigt at det fatter man slet ikke...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster