Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dikal skrev:Labrada Supercharge xtreme er godt.

Pzyrex skrev:Jeg er en af dem som har været rigtig glad for Jack3D og har rent faktisk følt det gav mig noget ekstra til træning. Nu hvor det er blevet forbudt er jeg derfor på udkig efter en erstatning. Jeg har i den forbindelse prøvet No Explode, men i modsætning til Jack3D viste det sig at have den deciderede modsatte effekt på mig: Ikke nok med at jeg sveder usædvanlig meget når jeg tager det, jeg bliver også lettere svimmel og føler generel utilpashed - det ødelægger ganske enkelt min træning. Jeg tog 3 scoops sammen med en halv liter vand 30 min før træning de gange jeg brugte det.
Er der nogen der har forslag til hvad jeg kunne prøve i stedet for Jack3D? Jeg har prøvet nogle kapsler der hedder "Rapid Pump" også, men synes ikke rigtig de havde nogen nævneværdig effekt.

hr_bjoern skrev:Rent koffeinpulver, til de dage du er uoplagt. Ellers en solid kop kaffe
Moby Dick skrev:hr_bjoern skrev:Rent koffeinpulver, til de dage du er uoplagt. Ellers en solid kop kaffe
Hvis man er så uoplagt, at man ikke kan træne, så er der to faktorer, man må sætte under lup: i) ens kost og ii) ens viljestyrke - eller mangel på samme. En tredie mulighed er at begynde at gå til vals i stedet for at løfte vægte.

Moby Dick skrev:hr_bjoern skrev:Rent koffeinpulver, til de dage du er uoplagt. Ellers en solid kop kaffe
Hvis man er så uoplagt, at man ikke kan træne, så er der to faktorer, man må sætte under lup: i) ens kost og ii) ens viljestyrke - eller mangel på samme. En tredie mulighed er at begynde at gå til vals i stedet for at løfte vægte.

Arizon skrev:Forstår simpelthen ikke alle jer der smider så mange penge efter NO produkter som er geglet helt op på alle forums.
Hvad er der i vejen med ganske normal coffein pulver? en kop kaffe? arginine evt?
Jeg indtager selv lidt coffein og arginine i en shake 30 min før træning og jeg synes det virker optimalt plus det er meget billigere end alt det andet fis der koster det hvide ud af øjnene.

), samt følgende stoffer som måske sammen kunne danne en effekt ala DMAA?: B-Phenylethylamine, N,N-Dimethyl-B-Phenylethylamine og N,N-Diethyl-B-Phenylethylamine
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster