Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1461
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1458

Følg bodybuilding.dk på

Erstatning for Jack3D

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg er en af dem som har været rigtig glad for Jack3D og har rent faktisk følt det gav mig noget ekstra til træning. Nu hvor det er blevet forbudt er jeg derfor på udkig efter en erstatning. Jeg har i den forbindelse prøvet No Explode, men i modsætning til Jack3D viste det sig at have den deciderede modsatte effekt på mig: Ikke nok med at jeg sveder usædvanlig meget når jeg tager det, jeg bliver også lettere svimmel og føler generel utilpashed - det ødelægger ganske enkelt min træning. Jeg tog 3 scoops sammen med en halv liter vand 30 min før træning de gange jeg brugte det.

Er der nogen der har forslag til hvad jeg kunne prøve i stedet for Jack3D? Jeg har prøvet nogle kapsler der hedder "Rapid Pump" også, men synes ikke rigtig de havde nogen nævneværdig effekt.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Labrada Supercharge xtreme er godt.

Reputation point: 0

Dikal skrev:Labrada Supercharge xtreme er godt.

Uden at kende det synes jeg det virker til at være meget lig med No Explode. Jeg er mere på udkig efter noget som ikke skal indtages i særlige store mængder som fx Jack3D eller noget som man indtager i kapsler.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Pzyrex skrev:Jeg er en af dem som har været rigtig glad for Jack3D og har rent faktisk følt det gav mig noget ekstra til træning. Nu hvor det er blevet forbudt er jeg derfor på udkig efter en erstatning. Jeg har i den forbindelse prøvet No Explode, men i modsætning til Jack3D viste det sig at have den deciderede modsatte effekt på mig: Ikke nok med at jeg sveder usædvanlig meget når jeg tager det, jeg bliver også lettere svimmel og føler generel utilpashed - det ødelægger ganske enkelt min træning. Jeg tog 3 scoops sammen med en halv liter vand 30 min før træning de gange jeg brugte det.

Er der nogen der har forslag til hvad jeg kunne prøve i stedet for Jack3D? Jeg har prøvet nogle kapsler der hedder "Rapid Pump" også, men synes ikke rigtig de havde nogen nævneværdig effekt.

På udenlandske boards mener jeg at mange snakker om "Craze" som det nye Jack3D. Udover det, så har USPLaps gang i beta-testing af deres nye Jack3D, som er uden DMAA. Så du kunne evt. prøve Craze indtil USPlaps kommer med den nye Jack3D.
Sidst rettet af SienZ 23. jul 2012, 21:36, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Erstatningen er: ikke en skid - hvilket kun er til det bedre.
Brugeravatar

Reputation point: 55

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg tager white flood, og det giver mig en dejlig tilpas energi, samt et dejligt pump. Det kan jeg klart anbefale.

Rent koffeinpulver, til de dage du er uoplagt. Ellers en solid kop kaffe
Brugeravatar

Træner her: SPH GYM

hr_bjoern skrev:Rent koffeinpulver, til de dage du er uoplagt. Ellers en solid kop kaffe

Hvis man er så uoplagt, at man ikke kan træne, så er der to faktorer, man må sætte under lup: i) ens kost og ii) ens viljestyrke - eller mangel på samme. En tredie mulighed er at begynde at gå til vals i stedet for at løfte vægte.
Brugeravatar

Reputation point: 55

Moby Dick skrev:
hr_bjoern skrev:Rent koffeinpulver, til de dage du er uoplagt. Ellers en solid kop kaffe

Hvis man er så uoplagt, at man ikke kan træne, så er der to faktorer, man må sætte under lup: i) ens kost og ii) ens viljestyrke - eller mangel på samme. En tredie mulighed er at begynde at gå til vals i stedet for at løfte vægte.

Der vil jo være dage, hvor søvn og kosten ikke spiller max, og derfor er energifremkaldende produkter jo dejlig hjælpende hånd. Om det er placeoeffekt eller ej, bare man føler det virker!

HyperFX er også et godt produkt på lig fod med Jack3d
- Cheat on your girlfriend, Not your workout! -

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 120.00

Moby Dick skrev:

Der er nu engang også stor forskel på at være så uoplagt, at man ikke kan træne i det hele taget, og på at være tilpas uoplagt, til at der ikke trænes optimalt - og det behøver ikke være noget generelt, som Mrdsmr er inde på, men eksempelvis enkelte, månedlige tilfælde.

Og hvis viljestyrken ikke selvstændigt kan motivere, kan det IMO være tegn på dedikation, at man supplerer med kosttilskud for netop at holde sig motiveret i stedet for at blive hjemme eller ikke udrette noget i centeret.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Der kommer en Jack3dmicro også er der en som hedder USPLabs TEST POWDER begge er uden DMAA ellers er der snap shock 4d med og uden DMAA det er en tro kopi af jack3d
Brugeravatar

Træner her: Tønder Styrke træning
Herning Styrke & Motionsklub

Har også ørt fra en kollega at labrada skulle være super godt. Dog ikk selv prøvet det.

No xplode synes jeg virkede fint for mig og forstår godt, hvis du bliver "syg" af det. Dosering pr træning er en scoop, så det squ ret dumt at tage 3 scoop. Da jeg brugte det, drak jeg max 1 1/2 scoop og kunne mærke effekt.

Pt prøver jeg xpand pump og synes også det giver energi, men indtil videre er No x at fortrække for mit vedkommende.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Forstår simpelthen ikke alle jer der smider så mange penge efter NO produkter som er geglet helt op på alle forums.

Hvad er der i vejen med ganske normal coffein pulver? en kop kaffe? arginine evt?

Jeg indtager selv lidt coffein og arginine i en shake 30 min før træning og jeg synes det virker optimalt plus det er meget billigere end alt det andet fis der koster det hvide ud af øjnene.

Reputation point: 15

Arizon skrev:Forstår simpelthen ikke alle jer der smider så mange penge efter NO produkter som er geglet helt op på alle forums.

Hvad er der i vejen med ganske normal coffein pulver? en kop kaffe? arginine evt?

Jeg indtager selv lidt coffein og arginine i en shake 30 min før træning og jeg synes det virker optimalt plus det er meget billigere end alt det andet fis der koster det hvide ud af øjnene.

Der er såmænd ikke noget galt tror jeg, men nu har jeg også prøvet at tage koffeinpiller inden træning og det giver ikke den samme effekt som WF gør ved mig, derfor har jeg valgt at bruge lidt flere penge på det.

De symptomer du oplevede ved at tage No xplode tyder på, at du har overdoseret - prøv at tage 2 scoops næste gang :)

Craze er et godt alternativ til Jack3d. Det er efter min mening bedre, og man slipper for DMAA. Jeg har dog nogle betænkeligheder vedrørende ingredienslisten, bla. Dendrobex,trademark, som er et dendrobium ekstrakt (WHÅÅT :? ), samt følgende stoffer som måske sammen kunne danne en effekt ala DMAA?: B-Phenylethylamine, N,N-Dimethyl-B-Phenylethylamine og N,N-Diethyl-B-Phenylethylamine
Anyone?
Brugeravatar

Jeg bruger Pre-workout fra en engelsk side, det virker fint synes jeg :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00

Tilbage til Kost & kosttilskud