Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Stenalt skrev:Som det er skrevet:
-Dyrk noget motion
-Vær i kalorieunderskud
- Få godt med protein, sundt fedt og grøntsager og sørg for at dine kulhydrater kommer fra grove kilder

mnsmith skrev:Stenalt skrev:Som det er skrevet:
-Dyrk noget motion
-Vær i kalorieunderskud
- Få godt med protein, sundt fedt og grøntsager og sørg for at dine kulhydrater kommer fra grove kilder
Okay tak, det må jeg så prøve. Synes bare det svært, at overskue det hele :s

gbj2007 skrev:Hvis du nu kiggede lidt omkring i forummet og læste nogle artikler, specielt artiklen "Cut til sommer", så får du al den information du har brug for.
mvh.

Pigehest skrev:gbj2007 skrev:Hvis du nu kiggede lidt omkring i forummet og læste nogle artikler, specielt artiklen "Cut til sommer", så får du al den information du har brug for.
mvh.
Én der gider at linke? Jeg er bb.dk noob.

ThomasNielsen skrev:mnsmith skrev:Stenalt skrev:Som det er skrevet:
-Dyrk noget motion
-Vær i kalorieunderskud
Okay tak, det må jeg så prøve. Synes bare det svært, at overskue det hele :s
Der kan også være meget at overskue til at starte med, men heldigvis kan det kortes ned til det som Stenalt har gjort i den citerede post. Hvis du kan overholde de råd (i særdeleshed det med kalorieunderskudet og motionen) så vil du rykke dig i den rigtige retning. Har du overvejet hvilken type motion du har lyst til at dyrke? Fordi hvis det eks. er styrketræning el. løb så ved jeg at der der er en masse artikler på siden samt brugere på forummet som gladeligt vil hjælpe med at pejle dig i den rigtige retning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster