da jeg har planlagt tur til USA til Sommer , er der nogen som har fif til fede steder at besøge over-there
udgangs punktet er L.A da jeg skal bo hos familien der , men har bil og mulighed for at flyve vis det er .
Thanks up front

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Matti49 skrev:Hvis man ligesom jeg er pjattet med vilde forlystelsesparker, kan jeg anbefale Six Flags Magic Mountain i udkanten af LA!

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Solosesso skrev:min ide var noget der ligner inden for en 150km fra LA ca .....

Garik skrev:Tager selv afsted i tidsrummet 13. april til 5. juli, så derefter vil jeg da godt give lidt anbefalinger
dh4nsen skrev:Mon ikke det familie du skal bo hos, de kender en MASSE steder der er værd at besøge? Garanteret nogle steder de mere "lokale" de kender forhold til nogen der er på gennemrejse som de fleste herinde nok har været.
Gid det var mig der skulle afsted!

Solosesso skrev:jeg gider ikke så meget lokalt , jeg har været i LA 4 år i træk så har set det meste efterhånden på oppe ,nede , og de slemme steder hvor man ikke opholder sig ude efter kl.20.... biler med skudhuller .....som var parkeret foran restauranten vi skulle ind og spise på ......
og min onkel er er en gamle nisse som ikke gider så meget andet end fede den ved poolen og se sport ...

dh4nsen skrev:Solosesso skrev:jeg gider ikke så meget lokalt , jeg har været i LA 4 år i træk så har set det meste efterhånden på oppe ,nede , og de slemme steder hvor man ikke opholder sig ude efter kl.20.... biler med skudhuller .....som var parkeret foran restauranten vi skulle ind og spise på ......
og min onkel er er en gamle nisse som ikke gider så meget andet end fede den ved poolen og se sport ...
Nej okay. Forståeligt nok. Tænkte mere hvis du ville holde dig indenfor 150km fra L.A, så kan man vel næsten kalde det lokalt derovre

Solosesso skrev:Min ide var noget der ligner inden for en 150km fra LA ca .....
Solosesso skrev:Jeg gider ikke så meget lokalt
Solosesso skrev:Ja lokalt er omkring 200km radius

dh4nsen skrev:Solosesso skrev:Min ide var noget der ligner inden for en 150km fra LA ca .....Solosesso skrev:Jeg gider ikke så meget lokaltSolosesso skrev:Ja lokalt er omkring 200km radius
Er det mig der misforstår noget?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster