Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dør snart af sult hvis jeg går længere ned 

Dobermann skrev:jeg er 17 år er 173 høj og ja jeg styrketræner 2 timer om dagen ikke noget seriøst bare for at have noget andet at lave end at løbe/gå eller så er jeg begyndt at gå 19 km om dagen siden jeg ikke har andet at lave mit kostprogram ville bare være 50gram cornflakes til morgenmad med mælk 2 stykker rygbrød med salat og agurk og noget kødpålæg 2 stykker knækbrød eller et æbel senere og så en dåse tun med salat til aften mine gåture ligger spredt sådan at efter morgenmad går jeg 5km og efter andet måltid går jeg 7 km og så efter aftensmad 7km igen ved ikke om i overhovedet kunne bruge de informationer til noget som helst:D

Dobermann skrev:ja ok tak mark og ja jeg regner og håber da på at næste sommer kan jeg løbe rundt uden tshirt:) ser jeg virkelig frem til hehe

Wopper skrev:Dobermann skrev:jeg er 17 år er 173 høj og ja jeg styrketræner 2 timer om dagen ikke noget seriøst bare for at have noget andet at lave end at løbe/gå eller så er jeg begyndt at gå 19 km om dagen siden jeg ikke har andet at lave mit kostprogram ville bare være 50gram cornflakes til morgenmad med mælk 2 stykker rygbrød med salat og agurk og noget kødpålæg 2 stykker knækbrød eller et æbel senere og så en dåse tun med salat til aften mine gåture ligger spredt sådan at efter morgenmad går jeg 5km og efter andet måltid går jeg 7 km og så efter aftensmad 7km igen ved ikke om i overhovedet kunne bruge de informationer til noget som helst:D
Hvorfor ikke tage styrketræningen seriøst? Den vil kunne hjælpe dig meget i dit vægttab.
Derudover ville jeg skifte cornflakes ud med havregryn. Det mætter meget bedre og er langt sundere.

Mark101 skrev:Wopper skrev:Dobermann skrev:jeg er 17 år er 173 høj og ja jeg styrketræner 2 timer om dagen ikke noget seriøst bare for at have noget andet at lave end at løbe/gå eller så er jeg begyndt at gå 19 km om dagen siden jeg ikke har andet at lave mit kostprogram ville bare være 50gram cornflakes til morgenmad med mælk 2 stykker rygbrød med salat og agurk og noget kødpålæg 2 stykker knækbrød eller et æbel senere og så en dåse tun med salat til aften mine gåture ligger spredt sådan at efter morgenmad går jeg 5km og efter andet måltid går jeg 7 km og så efter aftensmad 7km igen ved ikke om i overhovedet kunne bruge de informationer til noget som helst:D
Hvorfor ikke tage styrketræningen seriøst? Den vil kunne hjælpe dig meget i dit vægttab.
Derudover ville jeg skifte cornflakes ud med havregryn. Det mætter meget bedre og er langt sundere.
han skal da helst tabe sig mere først, så går på en bulk for at få noget muskel og så cutte igen. Så han ender med mindre fedt og mere muskel. Hvis han skal opbygge muskler nu skal han bulke og det er da ikke at anbefale.

Wopper skrev:Mark101 skrev:Wopper skrev:Dobermann skrev:jeg er 17 år er 173 høj og ja jeg styrketræner 2 timer om dagen ikke noget seriøst bare for at have noget andet at lave end at løbe/gå eller så er jeg begyndt at gå 19 km om dagen siden jeg ikke har andet at lave mit kostprogram ville bare være 50gram cornflakes til morgenmad med mælk 2 stykker rygbrød med salat og agurk og noget kødpålæg 2 stykker knækbrød eller et æbel senere og så en dåse tun med salat til aften mine gåture ligger spredt sådan at efter morgenmad går jeg 5km og efter andet måltid går jeg 7 km og så efter aftensmad 7km igen ved ikke om i overhovedet kunne bruge de informationer til noget som helst:D
han skal da helst tabe sig mere først, så går på en bulk for at få noget muskel og så cutte igen. Så han ender med mindre fedt og mere muskel. Hvis han skal opbygge muskler nu skal han bulke og det er da ikke at anbefale.
Du vrøvler. Styrketræning er godt, uanset om man ligger i over- eller underskud.

lassah skrev:Hvis du vil tabe dig mere, skal du igang med at spise mere!
For at "nulstille" bør du holde en pause fra din nuværende slankekur. Måske en uges tid.
I den uge skal du have skabt en langsigtet plan som skal indeholde:Kostplan, skabt udfra dit ligevægtsindtag og betragteligt underskud(600-800 kcal).
Træningsplan, jeg synes du skal begynde at træne TUNGT og HÅRDT! Det vil skabe store resultater for dig.
Cardioplan, powerwalks, spinning osv. 6-7 gange ugentligt.
Det er vigtigt du aldrig havner i den gode gamle rutine, kroppen skal chokeres og tæskes igennem!
Det vigtigste grundlag er dog en god, sund og solid kost - 1000 kcal dagligt er for lidt mester, det er jeg ret sikker på.
Når du har kørt din nye OPTIMALE plan i 1-2 måneder og tabt 5-10 kg, så kan du tilføje laktat-forøgende træning osv., for at kickstarte vægttabet på ny.
Held og lykke mester, du virker til at have viljen.

TossePot skrev:Hvis man træner tungt og hårdt samtidig med en masse cardio træning, samtidig med at man ligger i energiunderskud, hvordan skal kroppen så kunne følge med? Altså hvordan/hvornår skal kroppen kunne restituere? (Jeg spørger fordi jeg selv er igang med vægttab, og holder meget igennem med intensiteten af min træning og mit løb, da jeg ikke spiser så meget)

Magic-MJ-Music skrev:Jeg ville køre løb med fullbody samme dag

TossePot skrev:Tak for besvarelsen, og ja jeg forstår:D
jeg har løbet 4 gange om ugen de sidste tre uger, og døjer ikke med en enorm overvægt, skal bare lige have smidt det sidste inden jeg går igang med at bulke, men det er vel samme sag?

Dobermann skrev:det er sådan jeg ser ud lige nu og som i kan se er der meget arbejde endnu

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster