Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mrjz95 skrev:hej ja så titlen lyder hvordan taber man fedt % er det bare ved at være i kcal underskud?

Dingo skrev:mrjz95 skrev:hej ja så titlen lyder hvordan taber man fedt % er det bare ved at være i kcal underskud?
Når du taber dig, ved et underskud af energi, vil fedtmassen på din krop udgøre mindre og mindre af din totale kropsvægt og din fedt% vil falde. Så ja
Topic flyttet

mrjz95 skrev:Dingo skrev:mrjz95 skrev:hej ja så titlen lyder hvordan taber man fedt % er det bare ved at være i kcal underskud?
Når du taber dig, ved et underskud af energi, vil fedtmassen på din krop udgøre mindre og mindre af din totale kropsvægt og din fedt% vil falde. Så ja
Topic flyttet
okay lyder jo "nemt" nok

TRRP skrev:mrjz95 skrev:Dingo skrev:mrjz95 skrev:hej ja så titlen lyder hvordan taber man fedt % er det bare ved at være i kcal underskud?
Topic flyttet
okay lyder jo "nemt" nok
Prøv evt. med mindre kulhydrater, mere protein,
(meget) mindre alkohol - hvis du er til sådan noget

mrjz95 skrev:TRRP skrev:mrjz95 skrev:Dingo skrev:mrjz95 skrev:hej ja så titlen lyder hvordan taber man fedt % er det bare ved at være i kcal underskud?
Topic flyttet
okay lyder jo "nemt" nok
for at lyde helt kedelig drikker jeg slet ik synes ik det fedt ik at ha control over min krop

TRRP skrev:mrjz95 skrev:TRRP skrev:mrjz95 skrev:Dingo skrev:mrjz95 skrev:hej ja så titlen lyder hvordan taber man fedt % er det bare ved at være i kcal underskud?
Topic flyttet
okay lyder jo "nemt" nok
for at lyde helt kedelig drikker jeg slet ik synes ik det fedt ik at ha control over min krop
Så er du allerede et stykke på vejen

markn skrev:Betyder kulhydrater virkeligt så meget i dette regnskab? også under bulk eksempelvis?:)
Jeg var nede og veje 73kg og er 185, og havde stadigvæk en rimelig høj fedtprocent, kan det være kulhydrater der har været skyld i det, eller?:)

Chris Gejl skrev:Forskelligt udstyr giver ofte lidt forskellige resultater. Brug samme måleudstyr hver gang og fokuser heller på fremgang. Hvis det handler om hvordan det ser ud i spejlet, så kig i det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster