Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Maskinen skrev:lækkert!
Er der en som ved hvad han taler om når han siger man godt kan opbygge masse og smide fedt samtidig - eller skal jeg til at smide penge efter ham ?

Nders skrev:Maskinen skrev:lækkert!
Er der en som ved hvad han taler om når han siger man godt kan opbygge masse og smide fedt samtidig - eller skal jeg til at smide penge efter ham ?
Krudt...

Nders skrev:Maskinen skrev:lækkert!
Krudt...

Magic-MJ-Music skrev:Nders skrev:Maskinen skrev:lækkert!
Krudt...
Man kan sagtens smide fedt og bygge masse samtidig uden krudt.
Det gælder bare for en meget kort periode.

SWEET skrev:Magic-MJ-Music skrev:Nders skrev:Maskinen skrev:lækkert!
Krudt...
I den forstand du tænker på, så kan man skam gøre det hele tiden. I starten kan det bare lade sig gøre med et større kalorieudsving. Hvis du holder dit ligevægtsindtag over en længere periode mens du træner optimalt, vil du også opnå lavere fedtprocent og større mængde muskelmasse, uanset hvor trænet du så er i forvejen, bare i mindre grad som sagt.
OT: hvis man ved hvilken vægt man gerne vil ligge på, så burde det kun være nødvendigt med et enkelt cut/bulk alt efter om man vejer over/under den givne vægt som udgangspunkt. Der foregår de samme mekanismer for afbrænding af fedt og opbygning af muskelmasse selvom du holder dig til dit ligevægtsindtag, selvfølgeligt balanceret ud fra det.
Hele idéen med at havde cut/bulk sæsoner er med henblik på konkurrencer, hvor du nogengange skal stå i så cuttet form, at du ganske simpelt ikke kan holde dig nede på så lav en fedtprocent året rundt. Så derfor nøjes man med at cutte op til konkurrencer, og deraf kommer det at man bulker også.
@Maskinen
Hvad er det du tror han har fundet af gylden smutvej, som kan erhverves for 25kr?

SienZ skrev:SWEET skrev:Magic-MJ-Music skrev:Nders skrev:Maskinen skrev:lækkert!
Krudt...
I den forstand du tænker på, så kan man skam gøre det hele tiden. I starten kan det bare lade sig gøre med et større kalorieudsving. Hvis du holder dit ligevægtsindtag over en længere periode mens du træner optimalt, vil du også opnå lavere fedtprocent og større mængde muskelmasse, uanset hvor trænet du så er i forvejen, bare i mindre grad som sagt.
OT: hvis man ved hvilken vægt man gerne vil ligge på, så burde det kun være nødvendigt med et enkelt cut/bulk alt efter om man vejer over/under den givne vægt som udgangspunkt. Der foregår de samme mekanismer for afbrænding af fedt og opbygning af muskelmasse selvom du holder dig til dit ligevægtsindtag, selvfølgeligt balanceret ud fra det.
Hele idéen med at havde cut/bulk sæsoner er med henblik på konkurrencer, hvor du nogengange skal stå i så cuttet form, at du ganske simpelt ikke kan holde dig nede på så lav en fedtprocent året rundt. Så derfor nøjes man med at cutte op til konkurrencer, og deraf kommer det at man bulker også.
@Maskinen
Hvad er det du tror han har fundet af gylden smutvej, som kan erhverves for 25kr?
Jeg trænede 1½ omkring mit ligevægtsindtag. Jeg tabte mig ihvertfald ikke. Jeg tog heller ikke på. Jeg gainede ingen masse. Kun en lille smule i starten, det sluttede hurtigt og så stod jeg stille. Nu har jeg kørt et bulk, og jeg har gainet 7cm på armene, cirka 20cm om brystet osv. Det er vel 5 gange så meget som jeg har gainet på de 1½ år hvor jeg holdte mit ligevægtsindtag.

SWEET skrev:@Maskinen

Maskinen skrev:SWEET skrev:@Maskinen
Hvis jeg vidste det ville jeg ikke have spurgt om det![]()
Men når en cand scient. stiller op og siger det er muligt, så tror jeg da som udgangspunkt på ham - han har da formegentlig bedre viden end mange brugere herinde.

StefanM skrev:Ja, det må man jo håbe. Det er dog set før og lyder lige lovlig meget som den klassiske "vi har hemmeligheden"-reklamen. Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det jo som regel tilfældet.

Houlind skrev:Henrik, så du mener man godt kan tabe fedt og tage på i muskelmasse?

Thomas: Enig! Det kunne være super interessant at få det undersøgt, men det sker nok ikke, medmindre der en dag kommer en rig BB-nørd og sponsorerer et sådant forsøg:-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster