) blev det endelig den 17 september og tid til at inspicere FitnessWorld Århus. Det var noget af nogle gåture jeg var på for at se det hele. 4000 m2 er ikke noget at spøge med, og de er også blandt de største i DK(ifølge dem selv ihvertfald). Ikke desto mindre er det hele super fedt. Stort set alt er technogym, det er alt fra maskiner til vægte, desværre er ikke alle vægtene kommet fra leverandørene endnu, men jeg fik hapset nok til lidt dødløft Derudover(til alle fitness folk) Er der omkring 20-30 løbeband samt gå maskiner og andet sjov som jeg ikke magtede at slæbe min krop op for at tage billede af, men fik et nedefra. De har også store holdtræningsrum (500m2) til al holdtræning, og en del romaskiner.
Selv har jeg forelsket mig i centeret, det er kanon, og det inkludere også omklædningsrummende og børnerum(
) Så vil kraftigt anbefale det.
Når vi kommer til prisen er fitnessworld ikke af den nærige klasse, 200 kr om måneden er hvad det koster på PBS, og ellers. Ellers for 3 måneder, 800 kr.
Og i skal da ikke skydes for de billeder det lykkedes mig at tage:
Super lang kø da det var åbningsdagen og det var kvart i 5, men jeg overlever.
Fra den ene ende
Til den anden
Her skimter vi flot løbebåndene på 2 etage, samt noget benpres og nogle dip stiver som dog er svære at spotte lige på det billede.
Her træner man åbenbart mave
Og lidt ryg
Pulldown stativer og andet
Romaskiner(utydeligt men de er der)
Ribber til at lege abe i
Flotte skabe(dette er kun et lille udklip af de ellers store omklædningsrum)
En oversigt ved døren
Og så det sjove. RACKS! Læg mærke til det sharmerende vægtstativ som er centreret i billeder(der står et rack mere til højre i billedet, kan skimtes i spejlet)
Et par bænkpresser samt incline
Vægte her og der
Og lidt flere
I øvrigt et billede af spinning cyklerne(igennem et vindue)
Og det var så det, håber at folk fra århus kommer et smut forbi, eller starter i centeret, så er jeg ikke helt alene med de iøvrigt mange fitnessbabes der kommer fra universitet som det ligger klods op af!
FITNESS WORLD Århus
Jens Baggesens Vej 90
8200 Århus
Tlf: 70 26 26 87
http://www.fitnessworld.dk/?13;forside