Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

)
Asomugha skrev:Ja, men det skal være det flydende

Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Ja, men det skal være det flydende
Er det fordi vi ikke må bruge klodser/pulver ?

Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Ja, men det skal være det flydende
Ja det er derfor. Har du noget kendskab til det vi kan købe dernede?

Dingo skrev:Ja.
Du får et meget bedre greb i trækøvelser.
Medmindre vægtstængerne er helt glatte, så er det næsten lidt ligeneget, så glider du alligevel

Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Ja, men det skal være det flydende
Nej ikke udover at dingo har lavet en video med det fra bodylab, jeg tvivler på at forskellen er særlig stor. Jeg må lige spørge en dag om man ikke kan for dispensation til at bruge blokke istedet. Det meget sejere

Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Ja, men det skal være det flydende
Nej ikke udover at dingo har lavet en video med det fra bodylab, jeg tvivler på at forskellen er særlig stor. Jeg må lige spørge en dag om man ikke kan for dispensation til at bruge blokke istedet. Det meget sejere
Ja, jeg spurgte ham også om jeg ikke måtte bruge blokke, det er meget mere 1337.

Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Ja, men det skal være det flydende
Ja, jeg spurgte ham også om jeg ikke måtte bruge blokke, det er meget mere 1337.
Hvad var svaret? At det sviner for meget?

Carsten2002 skrev:Dingo skrev:Ja.
Medmindre vægtstængerne er helt glatte, så er det næsten lidt ligeneget, så glider du alligevel
Jeg har os oplevet at det har forbedret pres øvelser, squat, curls osv, jeg har virkelig misbrugt det skidt!

Kæmperen skrev:Carsten2002 skrev:Dingo skrev:Ja.
Jeg har os oplevet at det har forbedret pres øvelser, squat, curls osv, jeg har virkelig misbrugt det skidt!
??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster