Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

newcomers skrev:Dreng 19 år
176 cm
62 kg
Jeg har trænet siden august måned med en startvægt på 58 kg og har siden da gainet op til 67 kg hvor vægten blev der i ca 2 måneder, men er nu faldet ned på sølle 62 kg.
Jeg har virkelig svært ved at indtage nok kalorier om dagen. Jeg har førhen spist rigelige mængder pasta, ris og kylling, men er virkelig gået kold i det nu. Jeg kan stort set ikke få det ned mere..
Er der nogle, der kan hjælpe mig med gode ideer til hvordan jeg kan sørge for at ligge i kalorieoverskud?
Og gerne med mad, der er til at spise.

Vupti skrev:Lav en smoothie - 0,5-1 liter mælk, 150-200 g havregryn, 1-2 scoop proteinpulver, 2 bananer, masser af olivenolie - blend, drik. Sæt 10 min af til at slå mave

newcomers skrev:Vupti skrev:Lav en smoothie - 0,5-1 liter mælk, 150-200 g havregryn, 1-2 scoop proteinpulver, 2 bananer, masser af olivenolie - blend, drik. Sæt 10 min af til at slå mave
Ville det være okay, at tage mutant mass weightgainer i stedet for protein pulver?

newcomers skrev:Tak for hjælpen.
Har i nogle gode ideer til madpakke? Jeg går i skole fra 8.20 til 15.30 hver dag, og er som sagt kørt død i kylling, pasta og ris.
Og hvilke fødevarer er essentielle for bulking? Jeg har forstået det skal være mad med massere af kalorier (og ja, peanutbutter er ikke min favorit), men hvis jeg nu har et stramt budget, hvad så?

Jarlby skrev:newcomers skrev:Tak for hjælpen.
Har i nogle gode ideer til madpakke? Jeg går i skole fra 8.20 til 15.30 hver dag, og er som sagt kørt død i kylling, pasta og ris.
Og hvilke fødevarer er essentielle for bulking? Jeg har forstået det skal være mad med massere af kalorier (og ja, peanutbutter er ikke min favorit), men hvis jeg nu har et stramt budget, hvad så?
Smør, s'ødmælk, advokadoer, Hakket ko i 20% fedt, æg, mine to favoritter; Flæskesvær og Koldskål....
U get the picture?

Muskelpianisten skrev:
Advokater giver gode gains!
Det er en undervurderet spise! Nem at blande i alt, også madpakken*

hjælpervenner skrev:Avocado + Skyr tilsat masser af hvidløg og salt og peber.
Guacemole <3

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster