Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Riberrock skrev:Hej folkens .. Jeg står i et lille problem! Jeg havde ikke fået spist særligt meget i dag, ud over et par gulerødder og lidt yoghurt/skyr.. På vej hjem fra skolen var jeg så rimlig sulten, og gik forbi en Netto, hvor jeg besluttede mig for at kigge i deres container, da de ofte smider ting ud. Her lå der så igen en lang række forskellige ting, og jeg endte med at spise 300g rejer i lage, 3 stk. levevis øksekødspølser, 2x100g pakker hamburgerryg, 1 pakke kyllingebryst 80g. Jeg er pt. i en "bulk" periode hvor jeg gerne vil tage på uden at det dog bliver for meget.. Men efter at have spist alt dette har jeg det både "psykisk" og fysisk dårligt, fordi jeg er sindsygt mæt og bebrejder mig selv at have gjort det..
Derfor vil jeg lige høre om det er desideret farligt? Eller hvad der kunne være skadeligt ved det?

Riberrock skrev:Hej folkens .. Jeg står i et lille problem! Jeg havde ikke fået spist særligt meget i dag, ud over et par gulerødder og lidt yoghurt/skyr.. På vej hjem fra skolen var jeg så rimlig sulten, og gik forbi en Netto, hvor jeg besluttede mig for at kigge i deres container, da de ofte smider ting ud. Her lå der så igen en lang række forskellige ting, og jeg endte med at spise 300g rejer i lage, 3 stk. levevis øksekødspølser, 2x100g pakker hamburgerryg, 1 pakke kyllingebryst 80g. Jeg er pt. i en "bulk" periode hvor jeg gerne vil tage på uden at det dog bliver for meget.. Men efter at have spist alt dette har jeg det både "psykisk" og fysisk dårligt, fordi jeg er sindsygt mæt og bebrejder mig selv at have gjort det..
Derfor vil jeg lige høre om det er desideret farligt? Eller hvad der kunne være skadeligt ved det?

biggerthanlife skrev:Lad os starte en ny trend: "Container-bulk".

The EctoLion skrev:Bliver mad egentlig ikke smidt ud selvom det ikke har nået mindst holdbar datoen?
Altså det må da have en sidste salgs-dato tænker jeg?

Riberrock skrev:Der var tale om rejer i lage, som havde sidst salgs dato d. 31. De var i en lukket container, lå oven på nok 10 poser Kohberg boller, lugtede ikke dårligt og var nok ikke varme eller noget. Er ikke så bange for om jeg bliver syg af det, bare om det er for meget protein og kcal på en gang.
- Det med at lave et container bulk er faktisk ikke nogen dårlig ide .. Man kommer ihvertfald ikke til at mangle kulhydrater.. Her hvor jeg bor sætter Netto og Lidl altid ca. 2 affaldssække med "frisk" bagt brød ud, og der er næsten dagligt boller, rugbrød og andet.

Pre Big Bang skrev:Folk der arbejder i Netto eller Lidl der ha lidt forstand på hvad kroppen har brug for rent netto sagt må sige at ha en insight viden om hvad deres foretagende gør. Netto som Lidl er ligegyldigt da de begge kæmper for at overleve men markedet går til Lidl som det er nu og Netto er bare stupide da hyre hvad de sigter for.

skinnybooy skrev:Pre Big Bang skrev:Folk der arbejder i Netto eller Lidl der ha lidt forstand på hvad kroppen har brug for rent netto sagt må sige at ha en insight viden om hvad deres foretagende gør. Netto som Lidl er ligegyldigt da de begge kæmper for at overleve men markedet går til Lidl som det er nu og Netto er bare stupide da hyre hvad de sigter for.
Aha.

Pre Big Bang skrev:Riberrock skrev:Der var tale om rejer i lage, som havde sidst salgs dato d. 31. De var i en lukket container, lå oven på nok 10 poser Kohberg boller, lugtede ikke dårligt og var nok ikke varme eller noget. Er ikke så bange for om jeg bliver syg af det, bare om det er for meget protein og kcal på en gang.
- Det med at lave et container bulk er faktisk ikke nogen dårlig ide .. Man kommer ihvertfald ikke til at mangle kulhydrater.. Her hvor jeg bor sætter Netto og Lidl altid ca. 2 affaldssække med "frisk" bagt brød ud, og der er næsten dagligt boller, rugbrød og andet.
Folk der arbejder i Netto eller Lidl der ha lidt forstand på hvad kroppen har brug for rent netto sagt må sige at ha en insight viden om hvad deres foretagende gør. Netto som Lidl er ligegyldigt da de begge kæmper for at overleve men markedet går til Lidl som det er nu og Netto er bare stupide da hyre hvad de sigter for.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster