Hermed en invitation til det foredrag jeg har lovet at holde.
Håber at se så mange som muligt!!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

musse 1984 skrev:Det tager vel et par timer ca.
Det koster INTET! Og selvom I bor i Jylland så kom! Og hvis I ik har fri, så få det el. tag det

anders078 skrev:musse 1984 skrev:Det tager vel et par timer ca.
Det koster INTET! Og selvom I bor i Jylland så kom! Og hvis I ik har fri, så få det el. tag det
Fedt! Hvis jeg kan få lokket min bror med, kommer jeg med spidsede ører.
Hvor mange regner I ca. med kommer? Altså hvor mange kan salen rumme?

Bondi skrev:Super initiativ Rasmus. Dog tror jeg desværre ikke kalenderen og konen tillader flere dage i BB'ens tegn. Havde det været om hjørnet havde jeg dog sneget mig ud![]()
Har smidt info vedr. dette på forsiden også - Håber du får fyldt salen

Fitness-iver skrev:Tja jeg måtte desværre også sige nej på grund af familien. Lidt ærgeligt nu når jeg har fulgt Rasmus meget af vejen...
Men håber på at han optager det på video så vi kan se det sammen når han rammer det fy nske igen...![]()
![]()

musse 1984 skrev:Fitness-iver skrev:Tja jeg måtte desværre også sige nej på grund af familien. Lidt ærgeligt nu når jeg har fulgt Rasmus meget af vejen...
Men håber på at han optager det på video så vi kan se det sammen når han rammer det fy nske igen...![]()
![]()
Hehe, ved sq ik om jeg tør spørge dem om at filme igen men kan jo vise dig powerpoint showet ovre på midt-dk

Sniper skrev:Argh.. Trist det lige er d. 11.. Der skal jeg til dimision fra studiet, ellers havde jeg været at finde..

musse 1984 skrev:ANDERBR>> Jo der kommer en del og hører det men vil gerne ha flere der kommer så man kan nå alle dem der tænker bar en smule på at stille op så det giver sporten en pift i den rigtige retning!
Jeg skal tænke over det med resumeet..

Andersbr skrev:musse 1984 skrev:ANDERBR>> Jo der kommer en del og hører det men vil gerne ha flere der kommer så man kan nå alle dem der tænker bar en smule på at stille op så det giver sporten en pift i den rigtige retning!
Jeg skal tænke over det med resumeet..
Det forstår jeg godt! - Kunne jeg være i kbh der, var jeg også kommet forbi
Lyder godt, det ville være lækkert at kunne læse lidt om det.

S.K skrev:Det lyder rigtig godt Musse! Super godt gået, og møg fedt at du laver sådan et foredrag, og med succes =D> =D>

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster