Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lause skrev:har set i nogle log´s
der er nogen der køre
4X5
nogen køre 3X8
nogen der kan forklare lidt, eller har nolge link, angående det emne

har du været inde at læse lidt rundt i artikel sektionen? Ellers så prøv det.. Lige me det her, skal du ind under træningsprogrammer.. Så tag og læs den om begynder programmet.. Der står der forklaret hva det betyder...lause skrev:har set i nogle log´s
der er nogen der køre
4X5
nogen køre 3X8
nogen der kan forklare lidt, eller har nolge link, angående det emne

christofferj skrev:Jeg mener det er lige omvendt, få reps gi'r masse og mange reps gi'r styrke d:

christofferj skrev:Jeg mener det er lige omvendt, få reps gi'r masse og mange reps gi'r styrke d:

lause skrev:det var mere med om flere reps giver længere og mere udholdende muskler, og ikke så mange reps, giver masse.
det har jeg hørt

raider4life skrev:hmm er det ikke kun hvis du ikke stiger i kg at det bliver udholdenhed? ved ikke men ku forestille mig det?

Læs da i det mindste lidt på det..!

?

Bimmer skrev:Selvfølgelig opnår man da noget vækst, alt muskelstimulation må på et hvis plan give noget vækst. Det giver da også sig selv at styrkeløftere får god masse, styrken skal jo komme et sted fra?
Men spørgsmålet er så bare, hvad er mest optimalt? Har man ikke altid sagt at 1-5 reps er styrke, og 5-15 er masse?

Bimmer skrev:Godt, så er vi da lidt enige: )
Men noget jeg godt kunne tænke mig at vide, er så om styrken er proportional med størrelsen af musklen?
Men det må den jo ikke være, for en bodybuilder med større muskler, løfter nødvendigvis ikke mere end en styrkeløfter??

sniper skrev:Bimmer skrev:Selvfølgelig opnår man da noget vækst, alt muskelstimulation må på et hvis plan give noget vækst. Det giver da også sig selv at styrkeløftere får god masse, styrken skal jo komme et sted fra?
Men spørgsmålet er så bare, hvad er mest optimalt? Har man ikke altid sagt at 1-5 reps er styrke, og 5-15 er masse?
Jo til styrkesiden, og 6-12 til masseopbyggelse.. Over 15 er spild BB mæssigt som generel regel..

Jokeren16 skrev:sniper skrev:Bimmer skrev:Selvfølgelig opnår man da noget vækst, alt muskelstimulation må på et hvis plan give noget vækst. Det giver da også sig selv at styrkeløftere får god masse, styrken skal jo komme et sted fra?
Jo til styrkesiden, og 6-12 til masseopbyggelse.. Over 15 er spild BB mæssigt som generel regel..
Uenig.. f.eks. 20 rep breathing squat giver kæmpe lårbasser, så du kan slet ikke dele det op på den måde med over 15 er spild

Jokeren16 skrev:det er vel hvordan man ser det, singles vil jeg kalde med 15 seks pause mellem hver ol. hvor her skulle man tage 1-2 åndedræt mellem hvert?
Ok kan godt ske du har ret, læste bare lige artiklen på (link slettet) hvor der blev beskrevet at det gav kolosal muskelmasse i hele kroppen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster