Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

manutd skrev: 2) Jeg kører B2B i øjeblikket, og jeg tænkte på om det vil gavne at smide en øvelse til mine "obliques" ind i programmet?
2. Full Contact Twist
I learned about this exercise years back from Pavel Tsatsouline. It's an excellent movement for the obliques and abs. Forget standing on a Swiss ball; the FCT is functional ab training!
I've found that this exercise not only strengthens the abs but also helps with the ability to "pop" the hips. Both seasoned MMA fighters and weekend warriors who like to throw the occasional drunken punch at closing time will find this exercise helpful.
The Setup
Load one side of a barbell and stick the unloaded end in a corner or the corner of your rack. Stand to the left of the bar, facing it; the bar is perpendicular to your feet at this point. Grab the bar's sleeve and tighten your body, pivot and turn the bar until you almost face the corner. Keep your elbows locked throughout.
When you reach the other side, reverse motion.
• Keep your abs tight the entire time and lift slowly and smoothly. Do not jerk or speed through this lift!
• Don't twist your back while doing the FCT; it should be a smooth motion. Lower under control then flex and rotate back to the other side.
Again, 3 to 5 sets x 5 - 10 reps seems to work best. Add weight slowly; the majority of form problems I've seen have resulted from adding too much weight too quickly.

manutd skrev:Hej allesammen.
Jeg har et par blandede spørgsmål, og jeg ville være taknemmelig for nogle svar.
1) Hvilke øvelser er bedst til at aktivere skuldermuskulaturen?

voimakas skrev:manutd skrev:Hej allesammen.
Jeg har et par blandede spørgsmål, og jeg ville være taknemmelig for nogle svar.
Det kommer an på hvilken del af skuldermuskulaturen du mener![]()
jeg mener at skuldermuskulaturen(deltoideus) deles op således:
laterale del= den yderste del.
Anterior del=den foreste del.
Posterior=den bageste del.
Jeg håber du kan se hvad jeg mener

manutd skrev:ominator:
Den ser spændende ud, vil afprøve den hurtigst muligt. Tak for svaret
voimakas skrev:manutd skrev:Hej allesammen.
Det kommer an på hvilken del af skuldermuskulaturen du mener![]()
jeg mener at skuldermuskulaturen(deltoideus) deles op således:
laterale del= den yderste del.
Anterior del=den foreste del.
Posterior=den bageste del.
Jeg håber du kan se hvad jeg mener

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster