Tak for jeres hurtige svar. Jeg havde egentlig selv frygtet at jeg ikke fik nok protein, men det var jo en positiv "overraskelse". Som nævnt var dette en ret almindelig dag, men i bund og grund vil de fleste dage ligne rigtig pånær på aftensmåltidet hvor jeg self vil varrier med ris, pasta, kartofler etc, div grøntsager og kød.
Til jeres kommentarer med fedt indtag
Tno84 skrev:en smule mere fedt, mener at ens energi indtag skal ligge på 20-25% fra fedt

Hvad vil i foreslå her, hvis vi tager udgangspunkt i ovenstående? Hvordan og hvilke kilder er gode til at booste mit indtag af sunde fedtstoffer lidt? og i hvilke måltid mangler jeg det især samt hvad vil være mest optimalt at skære ved for at cutte lidt i carbs
3dec skrev:MKjeldsen skrev:3dec skrev:færre kulhydrater, mere af det andet!
efter min mening indtager han da nok protein samt fine tal i sine kalorier - kan du uddybe det lidt?
- ellers ser den god ud, måske snupper jeg et par sammensætninger til min egen, den halter lidt :-)
Ok jeg var lige hurtig nok med hensyn til proteinerne, hvilket som du siger, ser fint ud. Men han bør indtage i omegnen af hans bw, i sundt fedt, og så skære i indtaget af carbs.
Er kalorieoverskuddet tilpas mht til mit mål ellers? vejer ca. 87 pt morgenvægt og vil gerne op og veje omkring de 89-90 med nogenlunde samme fedt% om 2-3 måneder - hvis det er realistisk mål??