Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BlåKoala43 skrev:Fine resultater. Keep up the good work! Mon ikke det ville være en god idé med en log så, så vi andre også kunne følge med i din træning?

toto_G4M3R skrev:Du siger 3 års forvandling men har kun trænet 7-8 måneder?? forklar tak.
Men god fremgang, og lav så en log
Det vil sige at de billeder jeg har lagt ud nederst er fra ca. 2½ år siden, for at vise hvor lille jeg var dengang. De 2 andre billeder som hænger sammen, er lige inden jeg begyndte at træne (venstre) og et billede jeg tog for lidt tid siden (Højre). Derfor en forvandling på ca. 3 år
Håber det er en fin forklaring.

narvs skrev:woow det virkelig flot klaret. Det hårde arbejde kan du godt være stolt af
men du holder virkelig paraderne oppe kan jeg fornemme i det du skriver. Hvorfor? du har tydeligvist kæmpet og lagt et stort stykke arbejde i dette. Det er jo ikke "pinligt" at træne?

prøveren skrev:toto_G4M3R skrev:Du siger 3 års forvandling men har kun trænet 7-8 måneder?? forklar tak.
3 års forvandling - År og 7-8 måneders træningDet vil sige at de billeder jeg har lagt ud nederst er fra ca. 2½ år siden, for at vise hvor lille jeg var dengang. De 2 andre billeder som hænger sammen, er lige inden jeg begyndte at træne (venstre) og et billede jeg tog for lidt tid siden (Højre). Derfor en forvandling på ca. 3 år

toto_G4M3R skrev:prøveren skrev:toto_G4M3R skrev:Du siger 3 års forvandling men har kun trænet 7-8 måneder?? forklar tak.
3 års forvandling - År og 7-8 måneders træningDet vil sige at de billeder jeg har lagt ud nederst er fra ca. 2½ år siden, for at vise hvor lille jeg var dengang. De 2 andre billeder som hænger sammen, er lige inden jeg begyndte at træne (venstre) og et billede jeg tog for lidt tid siden (Højre). Derfor en forvandling på ca. 3 år
Ja, jeg er ikke dum. Men du har lagt billedfremgang op fra en periode hvor du ikke har trænet eller hvordan?

toto_G4M3R skrev:prøveren skrev:toto_G4M3R skrev:Du siger 3 års forvandling men har kun trænet 7-8 måneder?? forklar tak.
Ja, jeg er ikke dum. Men du har lagt billedfremgang op fra en periode hvor du ikke har trænet eller hvordan?

DjingsIt skrev:toto_G4M3R skrev:prøveren skrev:toto_G4M3R skrev:Du siger 3 års forvandling men har kun trænet 7-8 måneder?? forklar tak.
Så svært var det godt nok ikke at forstå.
OT: Flot fremgang! Bare fortsæt et solid lean bulk, det vil du i sidste ende blive rigtig glad for.

toto_G4M3R skrev:DjingsIt skrev:toto_G4M3R skrev:prøveren skrev:toto_G4M3R skrev:Du siger 3 års forvandling men har kun trænet 7-8 måneder?? forklar tak.
Så svært var det godt nok ikke at forstå.
OT: Flot fremgang! Bare fortsæt et solid lean bulk, det vil du i sidste ende blive rigtig glad for.
han skriver Dette billede er så, efter ca. 1½ år træning, hvor det til venstre er fra vinteren 2011 Det forstår jeg ikke... Han startede med at træne for 3 år siden (2010). Billedet til venstre er fra vinteren 2011(13-16 måneder siden) og det andet er 1,5 år gammelt. altså 18 måneder gammelt. Så der er 2-7 måneder imellem de to øverste billeder?

Minimi skrev:Og til sommer opdager pigerne i klassen det sikkert også..
Og så går du bare lige på, og tager dig godt for af retterne..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster