Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kejserA skrev:Ja nu var jeg så "heldig" at blive fotograferet af en fotovogn i går. Tror farten var på 80 km/t i byen... Er der nogen der ved hvor stor sådan en bøde bliver? kan kortet ryge?

bassoDK skrev:kejserA skrev:Ja nu var jeg så "heldig" at blive fotograferet af en fotovogn i går. Tror farten var på 80 km/t i byen... Er der nogen der ved hvor stor sådan en bøde bliver? kan kortet ryge?
Og hvis du er heldig får du aldrig nogen bøde fordi billedet er så dårligt. Jeg er blevet fotograferet to gange på landevej og har aldrig set nogen bøde.

kejserA skrev:Ja nu var jeg så "heldig" at blive fotograferet af en fotovogn i går. Tror farten var på 80 km/t i byen... Er der nogen der ved hvor stor sådan en bøde bliver? kan kortet ryge?

Mikkel leicht skrev:kejserA skrev:Ja nu var jeg så "heldig" at blive fotograferet af en fotovogn i går. Tror farten var på 80 km/t i byen... Er der nogen der ved hvor stor sådan en bøde bliver? kan kortet ryge?
vend dig til at køre med hætte trøje og solbriller saa du er umulig at identificere = færre bøder

fl0dhest skrev:Hvis du kørte 80 på spedometeret så kørte du ikke 80 i virkeligheden..

Et speedometer er vist altid lidt upræcist og så mener jeg også at have hørt at det er lavet sådan at det med vilje viser lidt for meget, netop for at folk ik kører helt så stærkt som de tror.. men tror vi snakker max 5 km /t difference..madein89 skrev:fl0dhest skrev:Hvis du kørte 80 på spedometeret så kørte du ikke 80 i virkeligheden..
Hvordan kan det dog være? Har ikke en skid forstand på det...

Dingo skrev:Et speedometer er vist altid lidt upræcist og så mener jeg også at have hørt at det er lavet sådan at det med vilje viser lidt for meget, netop for at folk ik kører helt så stærkt som de tror.. men tror vi snakker max 5 km /t difference..madein89 skrev:fl0dhest skrev:Hvis du kørte 80 på spedometeret så kørte du ikke 80 i virkeligheden..
Hvordan kan det dog være? Har ikke en skid forstand på det...

Bundgaard90 skrev:Der er ikke noget værre end fotovogne. Men enten skal du lære at spotte dem, eller bare køre ordenligt![]()
Har også kun selv 1 klip tilbage

Dingo skrev:Bundgaard90 skrev:Der er ikke noget værre end fotovogne. Men enten skal du lære at spotte dem, eller bare køre ordenligt![]()
Som ven af en trafikdræbt vil jeg anbefale sidstnævnte

Nick_91 skrev:Dingo skrev:Bundgaard90 skrev:Der er ikke noget værre end fotovogne. Men enten skal du lære at spotte dem, eller bare køre ordenligt![]()
Som ven af en trafikdræbt vil jeg anbefale sidstnævnte
Som en, der blev kørt ned på knallert, vil jeg anbefale det samme som Dingo.

For at redde din egen røv og ikke fordi du tænker på andres sikkerhed...? Super tanke.Bundgaard90 skrev:Som en, det kun har ét klip tilbage, vil jeg anbefale det samme.

Dingo skrev:For at redde din egen røv og ikke fordi du tænker på andres sikkerhed...? Super tanke.Bundgaard90 skrev:Som en, det kun har ét klip tilbage, vil jeg anbefale det samme.

Dingo skrev:For at redde din egen røv og ikke fordi du tænker på andres sikkerhed...? Super tanke.Bundgaard90 skrev:Som en, det kun har ét klip tilbage, vil jeg anbefale det samme.

Ja fordi han kun har 1 klip tilbage, dvs. tanken om at miste sit pap afskrækker mere end tanken om at smadre et andet menneske ihjel fordi man skal køre alt alt for stærkt8800 skrev:Dingo skrev:For at redde din egen røv og ikke fordi du tænker på andres sikkerhed...? Super tanke.Bundgaard90 skrev:Som en, det kun har ét klip tilbage, vil jeg anbefale det samme.
Haha det giver da ingen mening?
Bundgaard skriver jo netop han vil foreslå det samme som jer.
Jeg er blevet taget af en fotovogn en enkelt gang. Lige inden skr mat eksamen i 2. g

De fleste cyklister har så også et skjult dødsønske, fuck der er mange der kører som om de prøver at begå selvmordTheFatboy skrev:Som førhenværende ivrig cyklist i trafikken mellem kl. 7 og 8 om morgenen og 16-17 om eftermiddagen, næsten set døden i øjnene op til flere gange, vil jeg anbefale bilisterne at styre deres fart. Hvis man skal nå noget, kan man køre 5 minutter tidligere.

Dingo skrev:De fleste cyklister har så også et skjult dødsønske, fuck der er mange der kører som om de prøver at begå selvmordTheFatboy skrev:Som førhenværende ivrig cyklist i trafikken mellem kl. 7 og 8 om morgenen og 16-17 om eftermiddagen, næsten set døden i øjnene op til flere gange, vil jeg anbefale bilisterne at styre deres fart. Hvis man skal nå noget, kan man køre 5 minutter tidligere.

TheFatboy skrev:Som førhenværende ivrig cyklist i trafikken mellem kl. 7 og 8 om morgenen og 16-17 om eftermiddagen, næsten set døden i øjnene op til flere gange, vil jeg anbefale bilisterne at styre deres fart. Hvis man skal nå noget, kan man køre 5 minutter tidligere.

Blev også knaldet ned på cykel af en varevogn for nogle år siden, der kørte for hurtigt over for rødt... Fløj et par meter gennem luftenNick_91 skrev:Og jeg har allerede prøvet at blive ramt af en bil, da jeg var på knallert, så vil sige, at min frygt for at en bil rammer mig i siden(igen) er velbegrundet.

Dingo skrev:Blev også knaldet ned på cykel af en varevogn for nogle år siden, der kørte for hurtigt over for rødt... Fløj et par meter gennem luftenNick_91 skrev:Og jeg har allerede prøvet at blive ramt af en bil, da jeg var på knallert, så vil sige, at min frygt for at en bil rammer mig i siden(igen) er velbegrundet.

Nick_91 skrev:Dingo skrev:Blev også knaldet ned på cykel af en varevogn for nogle år siden, der kørte for hurtigt over for rødt... Fløj et par meter gennem luftenNick_91 skrev:Og jeg har allerede prøvet at blive ramt af en bil, da jeg var på knallert, så vil sige, at min frygt for at en bil rammer mig i siden(igen) er velbegrundet.
Synes at det er helt utroligt, så lidt de fleste bilister tager hensyn til cyklister. Jeg har også været en centimeter fra at knalde ind i siden på en kølerhjelm, da idioten kørte ud fra en sidevej uden at kigge sig for

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster