Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Guitar Slim skrev:FF har pt. 23 centre landet over, og da jeg tvivler på, at særligt mange herinde har besøgt dem alle (for slet ikke at tale om de 124 FW), så kan du ikke rigtig bruge generelle betragtninger til noget som helst, specielt når der kan være store forskelle fra det ene center til det andet. Er der et FF i nærheden af hvor du bor, så tjek det ud. Det kan der ikke ske alverden ved.

A Menace To Chicken skrev:Fresh Fitness er endnu ringere end Fitness World og Fitness DK.

EWhite skrev:At alle FitnessDK og FitnessWorld er lortecentre er efterhånden en myte, som i høj grad bliver holdt i live af folk herinde, som føler sig store og sejere, fordi de træner i jernhuler. Jovist, nogle af centrene er ringe, men andre byder på udstyr, som er mere end bare acceptabelt. I København er det efterhånden mere reglen end undtagelsen, af FW og FDK er fuldt udstyret af Eleiko i alt fra stænger og skiver til racks, gratis kalk, bumperplates til dødløft, håndvægte op til 50 kg osv.
Jovist, de mangler måske lige de sidste finesser, til gengæld er de væsentlig billigere og har en masse andre fordele. Personligt ville jeg aldrig skifte væk fra FDK, blandt andet på grund af den fleksibilitet det giver med mange centre (træner jævnligt i tre forskellige centre alt afhængig af arbejde, uddannelse osv) og så kan jeg heller ikke undvære sauna og dampbad. Og så koster det 269 om måneden.

TrexMode skrev:Hvilken fdk træner du i? De to fdk'er der ligger er i Odense er ikke særligt godt udstyret.

Dingo skrev:Der ligger også mange hundelorte mange steder i landet

Anders5000 skrev:TrexMode skrev:Hvilken fdk træner du i? De to fdk'er der ligger er i Odense er ikke særligt godt udstyret.
Den i Skibhus er virkelig elendig..

TrexMode skrev:Anders5000 skrev:TrexMode skrev:Hvilken fdk træner du i? De to fdk'er der ligger er i Odense er ikke særligt godt udstyret.
Den i Skibhus er virkelig elendig..
Tjaeh, det er de i virkeligheden begge to. Men de forsøger heller ikke at ramme det markedssegment vi er en del af. Med "vi" mener jeg unge mænd der kommer for at blive store og stærke. FDK'erne i Odense er i højere grad henvendt til ældre, kvinder og folk der gerne vil træne på hold. Der ligger to centre indenfor 500 meter (FF på banegården og Fitness4you i det gamle Rawi) som henvender sig til det unge segment, og dem prøver FDK ikke at konkurrere med, da det ville være omsonst.
Det overrasker mig lidt at høre at der skulle være en FDK i København der har eleikoudstyr. Det må næsten være et gammelt center der er blevet overtaget af kæden, jeg kunne ikke forestille mig at de ville indkøbe eleiko til FDK specifikt.

BGD skrev:Jeg prøvede at træne i FF i Randers (Den første - over biografen).
Jeg holdt 3 dage, så stoppede jeg igen.
Positive ting:
Store lokaler
Cardio og frivægte/maskiner er adskilt i 2 forskellige "rum"
24/7 åbent
Gode justerbare bænke til frivægte
Negative ting:
Dårlige håndvægte, og for lette. (32.5kg)
Dårlige træktårne
Absolut intet udvalg af stænger til træktårne (2 slags!!)
Elendige vægtskiver
Elendige stænger
verdens ringeste bænkpress! - 2 delt bænk, som er for smal til opspænd, da skulderbladene ryger ud over. - 3 faste racking højder der er elendige, hvis du har bare lidt længde på dine arme.. For ikke at nævne at du racker alt for langt bagude i forhold til hvor de kan ligge pga. den 2 delte bænk.. - Aldrig har jeg prøvet noget så ringe!![]()
Ingen mulighed for at tilføje vægt til små vægtstænger, til fx fransk pres eller biceps.
osv. osv.
Jeg kunne blive ved.
Jeg troede jeg havde set dårlige centre når jeg havde været i FW, men den her stikker dem sgu![]()
Tilbage til Fjeren jeg gik![]()
![]()
![]()
Ps. - Jeg ved godt Fjeren og FF er total vidt forskellige ting ! - Grunden til jeg prøvede at skifte til FF var pga. jeg kunne træne om natten så. Men centeret var for ringe til at jeg gad træne der.

Derunderon skrev:BGD skrev:Jeg prøvede at træne i FF i Randers (Den første - over biografen).
Jeg holdt 3 dage, så stoppede jeg igen.
Positive ting:
Store lokaler
Cardio og frivægte/maskiner er adskilt i 2 forskellige "rum"
24/7 åbent
Gode justerbare bænke til frivægte
Negative ting:
Dårlige håndvægte, og for lette. (32.5kg)
Dårlige træktårne
Absolut intet udvalg af stænger til træktårne (2 slags!!)
Elendige vægtskiver
Elendige stænger
verdens ringeste bænkpress! - 2 delt bænk, som er for smal til opspænd, da skulderbladene ryger ud over. - 3 faste racking højder der er elendige, hvis du har bare lidt længde på dine arme.. For ikke at nævne at du racker alt for langt bagude i forhold til hvor de kan ligge pga. den 2 delte bænk.. - Aldrig har jeg prøvet noget så ringe!![]()
Ingen mulighed for at tilføje vægt til små vægtstænger, til fx fransk pres eller biceps.
osv. osv.
Jeg kunne blive ved.
Jeg troede jeg havde set dårlige centre når jeg havde været i FW, men den her stikker dem sgu![]()
Tilbage til Fjeren jeg gik![]()
![]()
![]()
Ps. - Jeg ved godt Fjeren og FF er total vidt forskellige ting ! - Grunden til jeg prøvede at skifte til FF var pga. jeg kunne træne om natten så. Men centeret var for ringe til at jeg gad træne der.
Nu virker du også til, ud fra dine stats, at være en powerlifter type. Og nej, du har ret, FF er slet ikke et optimalt sted til dette. Det gør det dog ikke nødvendigvis til et dårligt center.

EWhite skrev:At alle FitnessDK og FitnessWorld er lortecentre er efterhånden en myte, som i høj grad bliver holdt i live af folk herinde, som føler sig store og sejere, fordi de træner i jernhuler. Jovist, nogle af centrene er ringe, men andre byder på udstyr, som er mere end bare acceptabelt. I København er det efterhånden mere reglen end undtagelsen, af FW og FDK er fuldt udstyret af Eleiko i alt fra stænger og skiver til racks, gratis kalk, bumperplates til dødløft, håndvægte op til 50 kg osv.
Jovist, de mangler måske lige de sidste finesser, til gengæld er de væsentlig billigere og har en masse andre fordele. Personligt ville jeg aldrig skifte væk fra FDK, blandt andet på grund af den fleksibilitet det giver med mange centre (træner jævnligt i tre forskellige centre alt afhængig af arbejde, uddannelse osv) og så kan jeg heller ikke undvære sauna og dampbad. Og så koster det 269 om måneden.

Vincit skrev:... og har heller aldrig set et FW hvor det overhovedet var tilladet at bruge kalk?

Vincit skrev:... og har heller aldrig set et FW hvor det overhovedet var tilladet at bruge kalk?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster