Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Friche skrev:Er det blevet umoderne at træne skulder lige pludselig?

Steve- skrev:Friche skrev:Er det blevet umoderne at træne skulder lige pludselig?
Hvad hentyder du til?
For basisøvelser som bænk rammer jo også skulder forholdsvis hårdt.

Friche skrev:Steve- skrev:Friche skrev:Er det blevet umoderne at træne skulder lige pludselig?
Hvad hentyder du til?
Ja, men i de to programmer der er blevet postet her i tråden har der ikke været en eneste decideret skulderøvelse, hvilket jeg klart synes der bør være mindst en af. Og ja, bænk rammer da også skulder men det er imo langtfra nok.

Lugi skrev:Friche skrev:Steve- skrev:Friche skrev:Er det blevet umoderne at træne skulder lige pludselig?
Hvad hentyder du til?
Ja, men i de to programmer der er blevet postet her i tråden har der ikke været en eneste decideret skulderøvelse, hvilket jeg klart synes der bør være mindst en af. Og ja, bænk rammer da også skulder men det er imo langtfra nok.
Grunden til at jeg ikke køre isolerede skulder-øvelser er, at jeg ikke synes de rammer bredt nok. Så vil jeg hellere vælge øvelser der rammer både skulder, triceps og bryst. Men det er vel en smagssag

Lugi skrev:Friche skrev:Steve- skrev:Friche skrev:Er det blevet umoderne at træne skulder lige pludselig?
Hvad hentyder du til?
Grunden til at jeg ikke køre isolerede skulder-øvelser er, at jeg ikke synes de rammer bredt nok. Så vil jeg hellere vælge øvelser der rammer både skulder, triceps og bryst. Men det er vel en smagssag

Hvad hentyder du til?

Misterhamper skrev:Dit program sutter max aberøv.
Begynd på det her
http://www.(link slettet)/vis_artikel.php?id=31

Rades skrev:Misterhamper skrev:Dit program sutter max aberøv.
Begynd på det her
http://www.(link slettet)/vis_artikel.php?id=31
det sutter da mindst lige så meget, ligner et 2 split over 3 dage i ugen bare med squat hver gang.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster