Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moestrup87 skrev:Du er da gammel nok til at søge ind til politiet?

Moestrup87 skrev:Det er jeg klar over. Jeg har selv søgt og bestået det hele, og har ventet et år på at komme ind...
Det jeg vil frem til at hvis din drøm er at komme ind til politiet, synes jeg du skal bruge tiden på noget der er relevant ifht. dette. Fx højskoleophold og noget frivilligt arbejde...

Hanzi skrev:Moestrup87 skrev:Det er jeg klar over. Jeg har selv søgt og bestået det hele, og har ventet et år på at komme ind...
Det jeg vil frem til at hvis din drøm er at komme ind til politiet, synes jeg du skal bruge tiden på noget der er relevant ifht. dette. Fx højskoleophold og noget frivilligt arbejde...
Hvor gammel er du?
Det er klart, men politiet ser ikke på hvilken uddannelse du har før du søger ind, på det punkt er alle lige stillet.
Men jeg har arbejdet med psykisk hadicappede og tilbragt 8 måneder livgarden, netop for at lave noget der var relevant i forhold til politiet.

Moestrup87 skrev:Det er jeg klar over. Jeg har selv søgt og bestået det hele, og har ventet et år på at komme ind...

Moestrup87 skrev:Jeg fylder snart 26... Så var 24 da jeg sendte min ansøgning. Forstår godt at du vil vente lidt, det synes jeg bestemt også du skal.. Men når du allerede har lavet de ting du nævner, synes jeg da du er okay langt i den proces
Nå, det var jo slet ikke det din tråd handlede om... Beklager sidesporet. Håber du finder ud af det hele i hvert fald
Forcedreps skrev:Hvis TS mål er at komme ind i politiet som førstepriotet, og ikke har nogle planer om at arbejde som fysioterapeut eller noget inden for idræt efter uddannelsen, er jeg helt enig. Hvis man har det som mit vedkommende, at politiet er noget man overvejer eller har som "back up" plan, ville jeg tage en anden uddannelse først. Og så hvis man der bare ikke kan lade tanken om at være politibetjent gå, så vælge at gå vejen som betjent.
wanna skrev:Heelloo
Jeg læser idræt og er nu i gang med 6. semester, dog i aalborg .. og elsker studiet - specielt de to første år hvor der er praktiske fag indlagt (ved ikk om det os er sån i århus :s) - det dårlige er dog at der er flere og flere der vælger denne retning og om der er jobmuligheder når vi engang er færdiguddannet er svært at sige :/
Men der er sikkert os flere og flere der vælger fys ..
But still som der er nævnt før, kommer an på hvad du vil med det færdige resultat ... men kan i hvertfald anbefale idræt

TheCzech skrev:Jeg læser til fys og er færdig til januar. Jeg tror, du skal gøre dig meget klart, hvad der er, du ønsker at arbejde med, før du vælger. Fysioterapi er i modsætning til hvad mange tror bestemt ikke en udvidet fitnessinstruktøruddannelse. Derimod retter størstedelen af undervisningen sig mod træning og behandling af syge. Selvfølgelig får du grundlæggende tiden om fysiologi og anatomi, men studiet har derudover meget undervisning i klinisk ræssonering med henblik på at identificere diverse problematikker samt en terapeutdel med fokus på arbejdet med mennesker.
Er nysgerrig da jeg selv skal søge ind efter HF, og jeg synes at det kræver et forholdsvis højt gennemsnit! - Og har du været glad for studiet so far?

Active skrev:TheCzech skrev:Jeg læser til fys og er færdig til januar. Jeg tror, du skal gøre dig meget klart, hvad der er, du ønsker at arbejde med, før du vælger. Fysioterapi er i modsætning til hvad mange tror bestemt ikke en udvidet fitnessinstruktøruddannelse. Derimod retter størstedelen af undervisningen sig mod træning og behandling af syge. Selvfølgelig får du grundlæggende tiden om fysiologi og anatomi, men studiet har derudover meget undervisning i klinisk ræssonering med henblik på at identificere diverse problematikker samt en terapeutdel med fokus på arbejdet med mennesker.
Kvote 1 eller 2? Hvis kvote 1, hvad lå dit gennemsnit så på?Er nysgerrig da jeg selv skal søge ind efter HF, og jeg synes at det kræver et forholdsvis højt gennemsnit! - Og har du været glad for studiet so far?

Henckel skrev:Active skrev:TheCzech skrev:Jeg læser til fys og er færdig til januar. Jeg tror, du skal gøre dig meget klart, hvad der er, du ønsker at arbejde med, før du vælger. Fysioterapi er i modsætning til hvad mange tror bestemt ikke en udvidet fitnessinstruktøruddannelse. Derimod retter størstedelen af undervisningen sig mod træning og behandling af syge. Selvfølgelig får du grundlæggende tiden om fysiologi og anatomi, men studiet har derudover meget undervisning i klinisk ræssonering med henblik på at identificere diverse problematikker samt en terapeutdel med fokus på arbejdet med mennesker.
Kvote 1 eller 2? Hvis kvote 1, hvad lå dit gennemsnit så på?Er nysgerrig da jeg selv skal søge ind efter HF, og jeg synes at det kræver et forholdsvis højt gennemsnit! - Og har du været glad for studiet so far?
Jeg startede samtidig som TheCzech, dog på en anden skole, jeg kom ind med et snit på 7,6.
Dog er kravene steget en del siden da, så vidt jeg ved. Der er vidst også forskel på gennemsnittene på de forskellige skoler, hvor vil du gerne søge ind henne?
Er du glad for studiet? 

Active skrev:Henckel skrev:Active skrev:TheCzech skrev:Jeg læser til fys og er færdig til januar. Jeg tror, du skal gøre dig meget klart, hvad der er, du ønsker at arbejde med, før du vælger. Fysioterapi er i modsætning til hvad mange tror bestemt ikke en udvidet fitnessinstruktøruddannelse. Derimod retter størstedelen af undervisningen sig mod træning og behandling af syge. Selvfølgelig får du grundlæggende tiden om fysiologi og anatomi, men studiet har derudover meget undervisning i klinisk ræssonering med henblik på at identificere diverse problematikker samt en terapeutdel med fokus på arbejdet med mennesker.
Jeg startede samtidig som TheCzech, dog på en anden skole, jeg kom ind med et snit på 7,6.
Dog er kravene steget en del siden da, så vidt jeg ved. Der er vidst også forskel på gennemsnittene på de forskellige skoler, hvor vil du gerne søge ind henne?
Det er sgu også et flot gennemsnit!Er du glad for studiet?
Jeg flytter til Næstved her til sommer, så det er der hvor jeg skal begynde.

Active skrev:
Takker! En af jer, som ved hvor svært det er at komme ind på kvote 2? Jeg er på/var landsholdet i atletik, og er u20 danmarksmester på 400 meter. Vil sådan noget hjælpe, eller er det fuldstændig irrelevant?
- Jeg siger undskyld til TS, for at spamme tråden med spørgsmål.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster