Vi er nogle gutter der skal til en venindes bryllups reception på Lørdag (vi er ikke inviteret til selve festen om aftenen, da det kun er familien og de tætteste venner/veninder, og det har vi det helt fint med), vi skrev så og spurgte nogle af vores tætte venner som også er gode venner/veninder med hende, for at spørge om de ville gi 200 kr. pr. næse til en gave (check), og det var der ingen der var friske på, de mente at man ikke gav gaver til bryllups receptioner da man derved gør brudeparret forlegen over at de ikke inviterede en med til festen.
Det er jeg/vi så ikke enige med dem i, vi synes det er flabet og forkert at komme og æde deres mad og drikke deres øl, og så ikke ha noget med overhovedet, der var så nogen af dem der forslog os at vi bare skulle tage en blomst med, men det synes jeg sgu er for vagt også, det hører sig til receptioner ved fødselsdage og jubilærums osv., det er et bryllup sgu for specielt til, efter min mening.
Jeg ved godt der ikke er noget der er rigtigt og forkert i sådan en situation, men hvad er jeres mening til det hele?