Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1335
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1332

Følg bodybuilding.dk på

GEN Freaks - Har du mødt nogen?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Med titlen skal forstås, om du ved selvsyn har mødt og set nogle personer, med en fuldkommen vild fysik i forhold til indsats, alder, køn m.m.

Igår var jeg så et smut i Århus hvor jeg havde fælles træning med nogle af mine gamle venner i Kollegiekælderen. I deres slæng er der så denne dansker der er vokset op i Udlandet. Han har selvfølgelig lært flydende dansk på 5 år. Han træner lidt med dem for hyggens skyld men er ikke videre entusiastisk. Drengen lever af Tjald og Chocolate Cookies og alligevel så vejer han 80 kg med en fedtprocent på 9-10 stykker. Jeg så selv hvordan han havde blodårer op ad maven.

Første gang mine venner introducerede ham for centeret, kom han direkte ind fra gaden og tog 3 enarmschinups i perfekt stil (jeg så ham selv gøre det igår også)

I foråret bestemmer denne fyr sig så for at han vil løbe en Marathon. De sidste 30 dage op til hans marathon får han løbet 2 ture og kosten består som sædvanlig af junk, chocolate cookies og Tjald. Alligevel gennemfører han sin Marathon. Tiden fik jeg ikke af vide.

Andre der har hørt lignende historier? Kan huske en om en dreng på 16 der efter 14 dage dødløftede 200 kg - men har ikke set det selv.
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg kender en gut på 18 år, han kan spise lige hvad han har lyst til. Han går til fodbold, og styrketræner en sjælden gang imellem. Aligevel har han den fedeste fysik. All around god masse, kæmpe arme, bryst og lår. Da han var omkring de 16 eksplorderede han nærmest i styrke og muskelmasse. Han begyndte så at arbejde i Jem og Fix på lager omkring samme tid, hvilket gjorde han voksede endnu mere. Ellers har han aldrig lavet noget der skulle pege ham i retning af en så led fysik.

Reputation point: 0

Jeg har en rigtig god ven som jeg også træner en del sammen med. Han er en rigtig diskopumper med den klassiske split

Mandag: Bryst og biceps

Onsdag: Ryg og triceps

Fredag: Bryst og biceps

Ofte når han kun op 2 gange i ugens løb. Træningen hedder 3 øvelser á 3 sæt á 12 reps pr muskelgruppe. Så det er heller ikke den storee volumen han har på.

Alligevel har han den mest ekstreme respons på sit program, selvom han kun træner hver muskelgruppe 1 gang i ugen. Til dagligt er han meget stillesidende i sit studie, så det kan ikke komme derfra. Ja han ejer faktisk ikke engang en cykel.

Men som sagt vokser han altid super hurtigt når han begynder at træne. Jeg har flere gange forsøgt at overtale ham til at gå igang med et rigtigt program med tunge basisøvelser og squat og andet guf, men det gider han ikke - netop fordi han jo kan se det går udemærket med hans diskoprogram. Det er meget frustrerende men også ret facinerende :)

Derudover træner han kun for hypertrofi, men alligevel bænker han 100 kg, og da jeg fik ham lokket til at prøve Squat her forleden, nuppede han 12x60kg i fin stil, selvom han aldrig har trænet det mindste ben før. Dog skal det siges, at han er en elendig løber. Så jeg har på fornemmelsen at han er ultra-hvid-fibre disponeret. Damn him :D
Brugeravatar

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

Kostplan: Vis kostplan

S.K specielt og Klaus Riis :roll: hvor jeg da bare kan ærge mig vildt hvor deres fysik er bedre end min.. :lol:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Har en ven jeg har trænet en del med, han er 17 , bænker 140. skulle så lige prøve dødløft. 150 kg. og squat 120kg. han har spillet fodbold. trænet i et år nu , seriøst med træningen, men lever ikke sundt, druk hver weekend. og junk food. 83-85 kilo og fedt % under 10!
Lets get another Shcrimp on the Barbey!! ^^

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 116.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 161.00

Har også en ven som begyndte at træne og efter halvlanden måned lå han med db bænkpres +30 kg i hver hånd og han begyndte at få strækmærker op og ned af overarmen og hen over brystet og hans kost bestod af kebab, pizza og faxe kondi. Han stoppede på grund af strækmærkerne. Så lavede han lige lidt curls hist og her derhjemme med et par håndvægte og nogen armbøjninger,kropshævninger og sådan og han voskede stadig fint. SNYD! :lol:

Mikkel leicht skrev:S.K specielt og Klaus Riis :roll: hvor jeg da bare kan ærge mig vildt hvor deres fysik er bedre end min.. :lol:

Der er jo ik nogen af de to der er genetic freaks... En genetic freak er jo noget helt ud over det sædvanlige...
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)

Var selv lidt en genetic freak da jeg var yngre, man kan nogen gange ærgre sig over man ikke tog det mere seriøst! :mrgreen:

Men altså har da set folk rundt omkring, hvis de reelt var clean, så burde de have smæk for at have så gode gener :(
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Jeg har delt emnet og valgt at lade "dopingbeskyldningerne" fortsætte i skraldespanden for de ivrige sjæle =D>
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster