Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:5x5 i de tre store (squat, bænk og dødløft) giver mig en rigtig god kombination af styrke og masse. Men dette er IKKE facit, og det betyder ikke at det vil være det optimale for dig.

SørenDP skrev:Jeg synes at det er tosset når du ikke køfter mere, at vakle rundt mellem alle mulige rep-ranges, hvor du ikke når at blive stærk i nogle af dem, fordi de kun køres i en uge. Enten skulle du prøve et eller fundamentprogram, eller også skal du vælge en rep-range du føler dig tilpas med, og sørge for at blive stærkere og bedre teknisk.
At skifte så heftigt og ofte tror jeg vil gøre mere skade end gavn.

SørenDP skrev:Jeg synes at det er tosset når du ikke køfter mere, at vakle rundt mellem alle mulige rep-ranges, hvor du ikke når at blive stærk i nogle af dem, fordi de kun køres i en uge. Enten skulle du prøve et eller fundamentprogram, eller også skal du vælge en rep-range du føler dig tilpas med, og sørge for at blive stærkere og bedre teknisk.
At skifte så heftigt og ofte tror jeg vil gøre mere skade end gavn.

SørenDP skrev:Hvis han skifter reprange ud hver eneste uge, når han bare aldrig at blive stærk i nogen af de valgte rep-ranges. Forøgelse i styrke/kg på stangen er essensielt for at blive større. Jeg tvivler på at man behøver at bekymre sig om at kroppen vænner sig til en given reprange inden for 2 uger. Jeg ville i hvert fald gerne se en undersøgelse der viser at det hele begynder at dale efter to uger.
Som Thomas Jagd har sagt, har mange af de største BB'ere bygget deres masse på at forøge deres styrke inden for en given BB-reprange.
Jeg lytter til jer, og jeg er også sikker på at det er godt at variere sine repranges en gang imellem, men jeg forstår bare ikke hvorfor det allerede SKAL være efter to uger, da man jo aldrig når at blive ordenligt stærk inden for nogen reprange.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster