Jeg når dog ikke meget længere end til Bænkpres før min dag bliver fuldendt ringe :-( Jeg tager min 10RM første sæt og kan kun få 9 i andet sæt (selv om man skal kunne tage det i de to første). Derefter tænker jeg, at det nok bare er fordi jeg ikke er vant til 2-3 min pauser, men lidt længere. Jeg sænker derefter vægten med 5kg til 3. sæt, hvor det ikke bliver til mere end 8 gentagelser!? I 4. sæt er min morale helt død og jeg sænker (selvom jeg ikke skal) den med yderligere 5kg og kan mærke at selv dette er hårdt. Jeg kunne nok godt lige have taget 10 reps, men orkede det ikke og droppede derefter resten af træningen, fordi min dag nu ikke kunne blive værre (nok lidt dumt at droppe den ja, men alligevel).
Nu skriver jeg så til jeg i et sidste håb på at redde bare lidt af min dag. Mit bryst er tydeligvis ikke stærkt nok til at køre programmet, men er mere vant til 2-3 forskellige brystøvelser med i alt 10-12 sæt. Her er fordelen dog, at jeg kan nedjustere vægten i hver øvelse.
Hvad er jeres råd. Jeg er meget spinkel og netop begyndt at bulke. Spiser MEGET og kan næsten ikke holde det nede
Håber på, at en kærlig sjæl kan redde lidt af dagen for en sur, irriteret og ked af det, mig :-(