Da det er Viby jeg skal flytte til, ville det såmen være lækkert at der var noget derude ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Detorian skrev:Hey ven.
Hvis du skal bo i Viby er der f.eks. Equinox, 2 steder mener jeg. Et ved Vibi torv, og et der ligger lidt længere inde mod byen. Enten er det en EQ eller FW den der ligger lidt længere ind mod byen, kan ikke helt huske det.
.

Poliquin skrev:Detorian skrev:Hey ven.
Hvis du skal bo i Viby er der f.eks. Equinox, 2 steder mener jeg. Et ved Vibi torv, og et der ligger lidt længere inde mod byen. Enten er det en EQ eller FW den der ligger lidt længere ind mod byen, kan ikke helt huske det.
.
Det er nu en Fitness DK - Hvor Anders Holm bla. træner

No1two skrev:Jeg bruger også lige den her tråd, hvis det er iorden?![]()
Nogle der kender et godt center i nærheden af Højbjerg også i Århus?

Detorian skrev:Poliquin skrev:Detorian skrev:Hey ven.
.
Arhh, så er det en Fitness DK ja, jeg ved bare de har nogle dejlige sofaer

Poliquin skrev:Detorian skrev:Hey ven.
.

Clean skrev:Poliquin skrev:Detorian skrev:Hey ven.
.
vil da meget hellere træne i Equinox hvor du træner

Clean skrev:

Poliquin skrev:Clean skrev:
Keld du er velkommen i Fitness World Jens Bagger Allé til enhver tid![]()

Clean skrev:Poliquin skrev:Clean skrev:
Keld du er velkommen i Fitness World Jens Bagger Allé til enhver tid![]()
sjovt du siger detskal nok træne der imorgen

Scout skrev:Hvis du kan få adgang, skal du klart tage Team Danmark centret. Det ligger klods op ad Århus Stadion, og er derfor idéelt for én, som bor i Viby.

Scout skrev:Hvis du kan få adgang, skal du klart tage Team Danmark centret. Det ligger klods op ad Århus Stadion, og er derfor idéelt for én, som bor i Viby.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Poliquin skrev:Scout skrev:Hvis du kan få adgang, skal du klart tage Team Danmark centret. Det ligger klods op ad Århus Stadion, og er derfor idéelt for én, som bor i Viby.
Desværre næsten umuligt at få kort dertil hvis man ikke er vægtløfter, atletik udøver eller dyrker andet anderkendt sport

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster