Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Crip'O skrev:Du kan godt have brug for 1 dags fuldkommen pause fra alt træning ind imellem, da du også belaster nervesystemet og ikke kun musklerne

Asomugha skrev:Crip'O skrev:Du kan godt have brug for 1 dags fuldkommen pause fra alt træning ind imellem, da du også belaster nervesystemet og ikke kun musklerne
Har du læst tråden?

Henriksen skrev:Det handler også om variation en gang imellem. Jeg har kørt med 1 dags fri om ugen men så havde jeg også en dag som kun var ren disko arm træning og det virkede fint. Bare husk den variation folk har en tendens til at træne det samme program 4-5-6 måneder.

Crip'O skrev:Asomugha skrev:Crip'O skrev:Du kan godt have brug for 1 dags fuldkommen pause fra alt træning ind imellem, da du også belaster nervesystemet og ikke kun musklerne
Har du læst tråden?
øhh..? ja?
Henriksen skrev:Det handler også om variation en gang imellem. Jeg har kørt med 1 dags fri om ugen men så havde jeg også en dag som kun var ren disko arm træning og det virkede fint. Bare husk den variation folk har en tendens til at træne det samme program 4-5-6 måneder.

Asomugha skrev:Crip'O skrev:Asomugha skrev:Crip'O skrev:Du kan godt have brug for 1 dags fuldkommen pause fra alt træning ind imellem, da du også belaster nervesystemet og ikke kun musklerne
Har du læst tråden?
øhh..? ja?
Han holder jo også en dags fri om søndagen, det er næppe lidt let løb der afgør om det er for meget træning eller ej. ;)Henriksen skrev:Det handler også om variation en gang imellem. Jeg har kørt med 1 dags fri om ugen men så havde jeg også en dag som kun var ren disko arm træning og det virkede fint. Bare husk den variation folk har en tendens til at træne det samme program 4-5-6 måneder.
Jeg har da kørt det samme program i omkring 1 år nu, variation ifht. øvelser er et overvurderet begreb imo.
Til TS: Det kommer an på hvad du er konditioneret til, vi kan jo ikke sige noget om hvor intens din træning osv. er, der er jo mange flere faktorer der spiller ind, end blot x antal træningstimer om ugen. Lyt til din krop.

TimurGhazalan skrev:Hej mit navn er Timur, jeg har styrketrænet siden jeg var 13 år, og jeg er nu 18 år. Jeg træner 6 gange om ugen, mandag - lørdag, og holder pausen om søndagen, det eneste jeg gør om søndag er at løbe en halv time på løbebåndet, men ellers træner jeg ikke om søndagen. Vil gerne vide om det er sundt det jeg gør, fordi får tit kritik fordi jeg træner så meget.
Mandag: 15 min løb ( opvarmning ) Bryst og Triceps.
Tirsdag: 15 min løb ( opvarmning ) Biceps og Ryg.
Onsdag: 15 min løb ( opvarmning ) Skulder og Ben.
Torsdag: 15 min løb ( opvarmning) Bryst og Triceps.
Fredag: 15 min løb ( opvarmning ) Biceps og Ryg.
Lørdag: 15 min løb ( opvarmning ) Skulder og Ben.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster