Håber på en masse inputs =D>
På forhånd tak.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Hehe damen insisterer på at betale da jeg køber noget andet.....
Hvordan er prisniveauerne cirka?
Kender da en der er tjener på Morten Kro egentlig... Han hedder Morten![]()
Mad Donna er det hyggeligt og hvilken slags mad ?

Gozo skrev:8800 skrev:Hehe damen insisterer på at betale da jeg køber noget andet.....
Hvordan er prisniveauerne cirka?
Kender da en der er tjener på Morten Kro egentlig... Han hedder Morten![]()
Mad Donna er det hyggeligt og hvilken slags mad ?
Mad Donna er det perfekte sted til en romantisk aftenHar prøvet ders bøf og laks. Begge ting var fantastisk. Du skal nok regne med en 180-200 for en hovederet. 70-80 for en forret og 150-200 for en flaske vin. Stick and Wok er og billig. Der kommer du langt for en 120-140 kr. Mortens kro minden nok om Mad Donna. Søgaards Bryghus er middel med priser og kvalitet.

Allure skrev:Du skal da på San Giovanni.. Det holder 100%.. Man skal sq ik tænke på penge når det gælder om at forkæle damen.
8800 skrev:Hehe damen insisterer på at betale da jeg køber noget andet.....

Detorian skrev:Nu da du burde have fået svar på dit spg., kunne jge godt tænke mig at vide hvad du har købt, siden hun betaler?
Du har ikke sagt noget til mig om en elsker?!?!?!?! = dysseus
dit utro svin!

Detorian skrev:Nu da du burde have fået svar på dit spg., kunne jge godt tænke mig at vide hvad du har købt, siden hun betaler? :lol:
Du har ikke sagt noget til mig om en elsker?!?!?!?! = dysseus
dit utro svin! :evil:

ste0 skrev:Buffalo Beef House - næsten lige ved siden af maximbar, rigtig god mad , og hyggelig stemning..

mikey skrev:ste0 skrev:Buffalo Beef House - næsten lige ved siden af maximbar, rigtig god mad , og hyggelig stemning..
Severer de egentlig ik mad på Maximbar?
hmmm syntes jeg engang hørte om en 3retters buffet...men måske tager jeg fejl..![]()
![]()

mikey skrev:ste0 skrev:Buffalo Beef House - næsten lige ved siden af maximbar, rigtig god mad , og hyggelig stemning..
hmmm syntes jeg engang hørte om en 3retters buffet...men måske tager jeg fejl..![]()
![]()

kaskelolhval skrev:mikey skrev:ste0 skrev:Buffalo Beef House - næsten lige ved siden af maximbar, rigtig god mad , og hyggelig stemning..
![]()
3-retters menuen består af asiatiske, afrikanske og grønlandske kvinder.. ved ikke om du har misforstået noget da du læste "menu-kortet"

8800 skrev:Back to topic... Jeg/ vi skal hverken på Maxim eller Gøglerboden, da jeg har set et par bare bryster før

mikey skrev:hmm Hotel Hvide Hus er nu heller ik så ringe.
Der er restauranten helt oppe i toppen, så man kan sidde og kikke ned mens man spiser - det er nu meget sjovt
Men det ville nu ikke være mit første valg hvis jeg havde 1000-1400 der sku fyres af på god mamse
Skal det være i Aalborg? Hvad med lidt udenfor?
Fordi så vil jeg helt sikkert anbefale Restaurant Nørlund - super fedt sted
Men det er jo alligevel nok lidt for langt at køre bare for at spise

8800 skrev:mikey skrev:hmm Hotel Hvide Hus er nu heller ik så ringe.
Der er restauranten helt oppe i toppen, så man kan sidde og kikke ned mens man spiser - det er nu meget sjovt
Men det ville nu ikke være mit første valg hvis jeg havde 1000-1400 der sku fyres af på god mamse
Skal det være i Aalborg? Hvad med lidt udenfor?
Fordi så vil jeg helt sikkert anbefale Restaurant Nørlund - super fedt sted
Men det er jo alligevel nok lidt for langt at køre bare for at spise
Prisen 500-700 er for begge toSådan umiddelbnart

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster