Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1688
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1686

Følg bodybuilding.dk på

grænseoverskridende

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Så kom jeg endelig i gang med frivægte. en noget grænseoverskridende oplevelse at skulle sidde blande de "store drenge" med mine små vægte. Der var nu ingen der gav mig grund til at føle mig out of place, men synes nu stadig det var lidt underligt.
Hvordan var det for jer da i startede, var det lidt på samme måde i havde det. Og Hvordan tænker i når i ser en gut der sidder med sine små vægte.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Man tænker sgu for meget over hvad andre folk tænker som nybegynder. Folk kigger self en smule, men hold nu bare fokus på din egen træning :)
So a lot of people become comfortable. They stop growing, they stop wanting anything, they become satisfied.
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: Holstebro

Træner her: Dansk Fitness Holstebro
FLEXfitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 113.50
- Dødløft: 102.50

Det er dit 3 topic du opretter i dag, respekter min tolerancegrænse...
The god is here, brah.

Følg mig på bodyspace

CatharsisBrah

Reputation point: 30

Logbog: Ingen logbog

Er i samme situation, er dog ikke nået til at begynde endnu, tør ikke :p de er Satme store de andre fyre (selv pigerne).
Har heller ingen ide om hvad vægt, jeg skal starte med, ret så pinligt at gå frem og tilbage med vægten fordi den enten er for let eller tung :p

Så længe du;

- ikke stønner unødvendigt
- ikke claimer +3 sæt håndvægte, for at lave dropsets på samtlige sæt
- udviser en smule situationsfornemmelse

Så er alle glade! Mindes selv mine dage da jeg startede med de 10-12 kg i chest press. Good times!
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Kostplan: Vis kostplan

Jeg her aldrig haft det sådan. Hvorfor? Fordi jeg godt ved at jeg ikke er verdens midtpunkt. Det er du heller ikke. Jo hurtigere du indser dette, des hurtigere vil du også indse at folk er komplet ligeglade med dine små vægte. Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad med hvad folk løfter. Uanset hvilken vægt det er tale om.

Det her lyder måske lidt hårdt, men alt for mange har alt for travlt med at tænke på hvad andre folk tænker. I stedet burde man fokusere på det man har gang i, og ikke på alt muligt andet ligegyldigt og forstyrrende.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Vi starter alle mere eller mindre samme sted, ingen stater store og stærke, forskellen ligger imo i hvordan vi griber træningen an.
Derfor kigger de store fyre ikke skævt på dig, de har selv været der. Gør du noget tosset, vil nogle måske rynke et bryn, dem der kommenterer er jf. min egen erfaring folk der gerne vil virke dygtige/kloge, men tit bare ævler løs.

Reputation point: 30

Pind skrev:Jeg her aldrig haft det sådan. Hvorfor? Fordi jeg godt ved at jeg ikke er verdens midtpunkt. Det er du heller ikke. Jo hurtigere du indser dette, des hurtigere vil du også indse at folk er komplet ligeglade med dine små vægte. Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad med hvad folk løfter. Uanset hvilken vægt det er tale om.

Det her lyder måske lidt hårdt, men alt for mange har alt for travlt med at tænke på hvad andre folk tænker. I stedet burde man fokusere på det man har gang i, og ikke på alt muligt andet ligegyldigt og forstyrrende.

+1

Der er intet ved og fokusere på vægten hvis det alligevel ender ud i en omgang half reps, uden teknik. fokus, fokus fokus..

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 150.00

Galleri: Vis galleri (5)

Tingene har godt nok ændret sig. Folk der er aktive på bodybuilding forums og har træningsrelaterede blogs, men som ikke engang har startet med at træne.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

Jeg havde det også lidt underligt for at være ærlig. For jeg tænkte at de måtte have samme tanke om mig som alle de andre fyre der tydeligvis heller ikke vidste hvad de lavede. Men samtidig vidste jeg også at jeg ville være den af alle nybegynderne der ville rykke sig og folk ville være i stand til at spotte min fremgang hvis bare jeg var tålmodig. Det er efterhånden 20kg masse siden nu. Sålænge der ikke står en gummitarzan og curler i mit squat-racket, så er jeg ligeglad med dem. Kigger i øvrigt også efter damerne i stedet eller tænker over livet. :)
Brugeravatar

Reputation point: 75

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Pind rammer den rimelig godt. Jeg må dog sige at jeg selv var lidt nervøs i starten. Det slipper man rimelig hurtigt af med.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

.
Sidst rettet af dioxy8800 18. nov 2019, 12:45, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Hvordan jeg ser en slap person i træningscenteret, handler meget om personens attitude og måde at træne på. Bliver der løftet med pæn teknik og ser det ud til at være fornuftige valg af øvelser, jamen så har jeg egentligt fint med respekt for personen og han/hendes tilstedeværelse i træningscenteret. Ser jeg derimod personer som tydeligvis har travlt med at pleje deres ego, i form af ringe teknik i øvelser, grundet valg af for mange kg på stangen/for tunge håndvægte, eller som ser helt ugidelige ud og har mere travlt med at tjekke deres snapchat, har jeg svært ved ikke at stemple dem negativt.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster