Hvad synes i om ham? Hvad syntes i er hans svage og stærke punkter?
I må meget gerne poste flere billeder af "kongen"

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Monkeyjuice skrev:Brutal 10" python like forearms.

dige skrev:ekstremt flot fysik imo

Karl Æg skrev:Det er svært at give en helhedsvurdering uden et eneste billede af ryg og ben

kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()
Selv ligner min fysik hans, hvis ikke bedre? Han er jo bare en average joe???

flamingopikken skrev:kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()
3-4 år? Average joe? Jesus christ.![]()
Jeg er ikke personlig stor fan af ham, men hans fysik (i hvert fald den man kan se) får da alt for meget kritik, imo.

kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()

Poliquin skrev:kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()
Lad os da se nogen billeder af dig så![]()
Han er både større og i bedre form end 99% af dem på dette board!

New Dude skrev:Poliquin skrev:kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()
Fuldstændig enig, og kwarzan upload venligst et billed så og jeg vil væde 10.000 på at din form kun er 50 % af hans.

kwarzon skrev:New Dude skrev:Poliquin skrev:kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()
Fuldstændig enig, og kwarzan upload venligst et billed så og jeg vil væde 10.000 på at din form kun er 50 % af hans.
Jamen halløj.
Jeg uploader intet billede op af min fysik. Kom ikke og sige at photoshop, pump og cut ikke er vejen inden for fitnessmodeling?

kwarzon skrev:New Dude skrev:Poliquin skrev:kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()
Jamen halløj.
Jeg uploader intet billede op af min fysik. Kom ikke og sige at photoshop, pump og cut ikke er vejen inden for fitnessmodeling?

Poliquin skrev:kwarzon skrev:New Dude skrev:Poliquin skrev:kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()
Jamen halløj.
Selvfølgelig har det det, som i alle andre model brancher.
Men lad nu være at snakke uden om. Lad os se et par billeder af digDu må ha alt det pump på og lege med farver lige som du ønsker...

kwarzon skrev:Poliquin skrev:kwarzon skrev:New Dude skrev:Poliquin skrev:kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()
Nej, jeg behøver ikke smide billeder op for at udtale mig. Og ser man på billede (1) er det bestemt muligt at opnå på 3-4 år(DET MENER JEG). Det jo klart han er blevet større, man har self taget udgangspunkt i billederne fra TS.

Poliquin skrev:kwarzon skrev:Poliquin skrev:kwarzon skrev:New Dude skrev:Poliquin skrev:kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()
Nej, jeg behøver ikke smide billeder op for at udtale mig. Og ser man på billede (1) er det bestemt muligt at opnå på 3-4 år(DET MENER JEG). Det jo klart han er blevet større, man har self taget udgangspunkt i billederne fra TS.
Selvfølgelig behøves du ikke smide billeder op for at have en holdning, men når du ligefrem proklamerer at din egen form er bedre, kunne det være fint du gjorde. Med den form, har du intet at være flov over

Poliquin skrev:kwarzon skrev:Han er jo intet specielt. En sådan fysik kan opnås clean på 3-4år![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster