Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thomas Jagd skrev:Der er mange i min omgangskreds, som har kørt det lige efter bogen, med ekstremt gode resultater. Der er absolut ingen grund til at smide flere øvelser på, hvis du giver de 10 sæt du laver alt hvad du har.

Pillepinball skrev:Ja, DOMS'ne tager man bestemt ikke fejl af.. Ingen tvivl om at volumen er rigelig stor! Det der bekymrede mig var egentlig mere den lave frekvens. Eftersom programmet har en del år på bagen, var jeg derfor nysgerrig efter om folk nu om dage oppede frekvensen lidt vha. et par ekstra øvelser eller måske en hvile dag mindre. Men det lyder til, at den gamle struktur er kommet for at bliveJeg takker for svarene og vil fortsætte med naturel udgaven + mave

mesomorf skrev:Så vil jeg da godt lige være træls:
Volumen er lav, og frekvensen er meget lav. Det er udmærket at starte med det oprindelige program, men du kan uden nogensomhelst problemer uppe volumen hen ad vejen og fjerne hviledage. Sandsynligvis vil det endda være det klogeste at gøre.

Pillepinball skrev:Nåh okRart med flere inputs!
Mesomorf og Thomas hvor længe kørte i med det oprindelige inden i smed flere øvelser ind og hvor længe kørte i så med flere øvelser?
Jeg lavede egentlig denne tråd, fordi jeg legede med tanken om at lægge lidt flyes + vertikalt træk ind på bryst/ryg dagen, rear lateral raises på skulder/arme dagen og øge antallet af sæt i squat. Det meste af dette er inspireret af Charles Poliquins udgave a German Volume Training..

Pillepinball skrev:Jeg syntes det lød mere tiltalende at droppe vægten for hver 2. sæt end at droppe antal gentagelser. Når det nu skulle være tid til et program med fokus på volumen, så skulle der satme også volumen på!Desuden virker 10x10 lettere at gå til end GVT og jeg har desværre flere fysiske hindringer, som gør at mit øvelsesudvalg er lidt for begrænset til at kunne passe helt med GVT...
Vil da lige tjekke din log igennem så

Th0mas skrev:Pillepinball skrev:Jeg syntes det lød mere tiltalende at droppe vægten for hver 2. sæt end at droppe antal gentagelser. Når det nu skulle være tid til et program med fokus på volumen, så skulle der satme også volumen på!Desuden virker 10x10 lettere at gå til end GVT og jeg har desværre flere fysiske hindringer, som gør at mit øvelsesudvalg er lidt for begrænset til at kunne passe helt med GVT...
Vil da lige tjekke din log igennem så
Det var også grunden til at jeg hoppede på det til at starte med, da man bruger lidt tungere vægte i GT 10x10..
GVT er nu ret let at gå til og kræver altså ikke flere øvelser end i GT 10x10

Pillepinball skrev:Afhænger vel af hvilken del af GVT man springer på.. Men fair nok, det betyder ikke nødvendigvis flere øvelser. Holder mig dog på GT 10x10Det er forresten ganske motiverende at læse din GT 10x10 træning.. Sikke en fremgang!
Men tror jeg vil køre programmet uden ekstra øvelser nogle runder endnu og så vurdere, hvad jeg mener jeg kan holde til

Sakin skrev:Jeg har lige kommet igennem mit første pas, og jesus chirst jeg skal fandme ik ha flere øvelser lagt ind, mine arme er ved at eksplodere nu herog kan stadig mærke ben træningen fra i foregås

Captain Funk skrev:Jeg har på det seneste (9 mdr. eller 1 år or so) kørt et BTB-lignende program, men er ellers forholdsvis grøn. Vil 10x10 fungere også for personer, der ikke har flere års træningserfaring?

Captain Funk skrev:Jeg har på det seneste (9 mdr. eller 1 år or so) kørt et BTB-lignende program, men er ellers forholdsvis grøn. Vil 10x10 fungere også for personer, der ikke har flere års træningserfaring?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster