Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vægtene er, og burde jo også være, meget tungere når man skal bænkpresse, såvel i DB decline, end man jo umiddelbart lige kan jonglere rundt med når man skal 'lægge sig til rette' på bænken med hovedet nedad eller har lavet et sæt og skal 'rejse sig op igen'. Synes det er demotiverende og begrænsende for ens ydelse i øvelsen.
)

Bomberton skrev:Fokus er lidt forskelligt imellem decline og incline, men de træner stadig bryst - skift du bare de to ud. Og lad være med at smide med vægtene...

BaconBoy skrev:Bomberton skrev:Fokus er lidt forskelligt imellem decline og incline, men de træner stadig bryst - skift du bare de to ud. Og lad være med at smide med vægtene...
... men stor forskel på om det er BB eller DB?

BaconBoy skrev:Bomberton skrev:Fokus er lidt forskelligt imellem decline og incline, men de træner stadig bryst - skift du bare de to ud. Og lad være med at smide med vægtene...

PumpToAchieve skrev:Altså jeg plejer at smide dem eller sætte dem hurtigt ned, der er dog en klam regl i mit center, med at man ikke må smide vægte eller stille hårdt ned så det larmer, har dog ikke fået en advarsel for det endnu

Bomberton skrev:PumpToAchieve skrev:Altså jeg plejer at smide dem eller sætte dem hurtigt ned, der er dog en klam regl i mit center, med at man ikke må smide vægte eller stille hårdt ned så det larmer, har dog ikke fået en advarsel for det endnu
Kender det godt...ville være nice, hvis man bare kunne kaste med vægtene fra oprejst position! Sgu da ikke mit problem, hvis gulvet ikke kan holde til det, eller vægtene for den sags skyld - køb noget ordentligt lort!!!

Bomberton skrev:BaconBoy skrev:Bomberton skrev:Fokus er lidt forskelligt imellem decline og incline, men de træner stadig bryst - skift du bare de to ud. Og lad være med at smide med vægtene...
Som det er blevet sagt før, så er det nok primært personlige præferencer; synes at have hørt en fugl synge om, at ved DB's i højere grad benytter nogle stabiliserende muskler - den virker logisk, men det skal du eventuelt lige undersøge nærmere.

BaconBoy skrev:Bomberton skrev:BaconBoy skrev:Bomberton skrev:Fokus er lidt forskelligt imellem decline og incline, men de træner stadig bryst - skift du bare de to ud. Og lad være med at smide med vægtene...
Som det er blevet sagt før, så er det nok primært personlige præferencer; synes at have hørt en fugl synge om, at ved DB's i højere grad benytter nogle stabiliserende muskler - den virker logisk, men det skal du eventuelt lige undersøge nærmere.
Men så har det jo også en betydning at køre DB frem for BB. Spørgsmålet er vel bare hvor stor en betydning? ... og hvor vigtigt det er for muskeltilvækst eller generel styrke at træne de stabiliserende muskler med DB?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster