Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

) 
Cloud skrev:Det har været diskuteret et UTAL af gange, både her på BB, BH og MOL... Det et meget begrænset hvor meget af stimulien af musklen du kan flytte ved incline og decline. Det eneste musklen kan er at vokse sig større, og du kan ikke manipulerer den til det ene (her tænker jeg fx. på folk som mener flyers giver mere masse på midten af brystet....)
Nu skriver du ikke noget om hvad du vejer? Men nogle mænd har en tendens til at lagrer fedt ved brystet, udover dette kan vi også begynde at tale genetik?
Men hvis jeg var dig, ville jeg bare fokusere på at få mere masse på brystet, også tabe mig.
Det vil helt sikkert hjælpe på det, med mindre det er gyno du render rundt med..

Cloud skrev: Det et meget begrænset hvor meget af stimulien af musklen du kan flytte ved incline og decline. Det eneste musklen kan er at vokse sig større, og du kan ikke manipulerer den til det ene (her tænker jeg fx. på folk som mener flyers giver mere masse på midten af brystet....)

androide skrev:Cloud skrev:Det har været diskuteret et UTAL af gange, både her på BB, BH og MOL... Det et meget begrænset hvor meget af stimulien af musklen du kan flytte ved incline og decline. Det eneste musklen kan er at vokse sig større, og du kan ikke manipulerer den til det ene (her tænker jeg fx. på folk som mener flyers giver mere masse på midten af brystet....)
Nu skriver du ikke noget om hvad du vejer? Men nogle mænd har en tendens til at lagrer fedt ved brystet, udover dette kan vi også begynde at tale genetik?
Men hvis jeg var dig, ville jeg bare fokusere på at få mere masse på brystet, også tabe mig.
Det vil helt sikkert hjælpe på det, med mindre det er gyno du render rundt med..
Dvs mit bryst er meget smal og omkredsen er meget lille, jeg kan ikke træne den større og bredere?

sund skrev:Arnold lavede nogle specielle øvelser for at strække brystet ud, for at få det bredere, så det i en doc om ham,,, kan dog ikke huske mere præcist om detmen det er muligt men det var vist meget besværligt og tidskrævende og effekten er ikke verdens største.
Cloud skrev:androide skrev:Cloud skrev:Det har været diskuteret et UTAL af gange, både her på BB, BH og MOL... Det et meget begrænset hvor meget af stimulien af musklen du kan flytte ved incline og decline. Det eneste musklen kan er at vokse sig større, og du kan ikke manipulerer den til det ene (her tænker jeg fx. på folk som mener flyers giver mere masse på midten af brystet....)
Dvs mit bryst er meget smal og omkredsen er meget lille, jeg kan ikke træne den større og bredere?
Dit patværk vil jo per automatik blive "større og bredere" jo mere det vokser, så det er bare at give det tæsk.Men igen hvordan dit patværk ser ud har meget med genetik at gøre.
Fx, ved mig selv, så ville jeg ønske mit patværk hæftede tættere på midten af brystet end det pt gør, men det kan jeg ikke rigtig ændre noget ved, da det afhænger af min genetik

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster