Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1217
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1214

Følg bodybuilding.dk på

hængepatter

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej! Jeg går og døjer med det problem at min masse på brystet er hovedesageligt ligger på den nederste del af brystet, hvilket giver et "hænge" look. I mit program står der at jeg skal træne bænkpres og decline dumbell press for brystet, jeg tænkte på om det måske kunne lade sig gøre at skifte det "bryst program" ud med bænkpres og incline bænkpres, for at kunne få løftet brystet en smule.

Det skal siges at dette ikke er hele mit program... Jeg kører "Masse og styrke - The doug Hepburn way"

Tak

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

sagtens en omgang incline og flyes

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Logbog: Ingen logbog

At lave den ombytning er IMO en god ide, jeg kører selv incline. Synes bestemt at det bygger brystkassen flottere op end decline. :D

Tak for svarene :)

Det har været diskuteret et UTAL af gange, både her på BB, BH og MOL... Det et meget begrænset hvor meget af stimulien af musklen du kan flytte ved incline og decline. Det eneste musklen kan er at vokse sig større, og du kan ikke manipulerer den til det ene (her tænker jeg fx. på folk som mener flyers giver mere masse på midten af brystet.... [-X )
Nu skriver du ikke noget om hvad du vejer? Men nogle mænd har en tendens til at lagrer fedt ved brystet, udover dette kan vi også begynde at tale genetik?

Men hvis jeg var dig, ville jeg bare fokusere på at få mere masse på brystet, også tabe mig.
Det vil helt sikkert hjælpe på det, med mindre det er gyno du render rundt med..
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Cloud skrev:Det har været diskuteret et UTAL af gange, både her på BB, BH og MOL... Det et meget begrænset hvor meget af stimulien af musklen du kan flytte ved incline og decline. Det eneste musklen kan er at vokse sig større, og du kan ikke manipulerer den til det ene (her tænker jeg fx. på folk som mener flyers giver mere masse på midten af brystet.... [-X )
Nu skriver du ikke noget om hvad du vejer? Men nogle mænd har en tendens til at lagrer fedt ved brystet, udover dette kan vi også begynde at tale genetik?

Men hvis jeg var dig, ville jeg bare fokusere på at få mere masse på brystet, også tabe mig.
Det vil helt sikkert hjælpe på det, med mindre det er gyno du render rundt med..

Dvs mit bryst er meget smal og omkredsen er meget lille, jeg kan ikke træne den større og bredere?

Cloud skrev: Det et meget begrænset hvor meget af stimulien af musklen du kan flytte ved incline og decline. Det eneste musklen kan er at vokse sig større, og du kan ikke manipulerer den til det ene (her tænker jeg fx. på folk som mener flyers giver mere masse på midten af brystet.... [-X )

Du kan flytte stresset op og ned. Det er dog korrekt, at du ikke kan flytte stresset horisontalt.

Når det er sagt, så er effekten muligvis relativt lille.

Træner her: OBBC

androide skrev:
Cloud skrev:Det har været diskuteret et UTAL af gange, både her på BB, BH og MOL... Det et meget begrænset hvor meget af stimulien af musklen du kan flytte ved incline og decline. Det eneste musklen kan er at vokse sig større, og du kan ikke manipulerer den til det ene (her tænker jeg fx. på folk som mener flyers giver mere masse på midten af brystet.... [-X )

Dvs mit bryst er meget smal og omkredsen er meget lille, jeg kan ikke træne den større og bredere?

Dit patværk vil jo per automatik blive "større og bredere" jo mere det vokser, så det er bare at give det tæsk.Men igen hvordan dit patværk ser ud har meget med genetik at gøre.
Fx, ved mig selv, så ville jeg ønske mit patværk hæftede tættere på midten af brystet end det pt gør, men det kan jeg ikke rigtig ændre noget ved, da det afhænger af min genetik :(
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Altså du gør det rigtig nok, men som andre siger kan du ikke stresse musklen mere et sted end et andet. H ia du har en rimlig fedtprocent så er det ikke det, det kan være genetik og det kan man desværre ikke gøre noget ved, ligesom nogle er kede af skæve abs. Ellers tag til lægen hvis du føler det er nødvendigt :)

Arnold lavede nogle specielle øvelser for at strække brystet ud, for at få det bredere, så det i en doc om ham,,, kan dog ikke huske mere præcist om det :) men det er muligt men det var vist meget besværligt og tidskrævende og effekten er ikke verdens største.
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Sydsjælland

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

sund skrev:Arnold lavede nogle specielle øvelser for at strække brystet ud, for at få det bredere, så det i en doc om ham,,, kan dog ikke huske mere præcist om det :) men det er muligt men det var vist meget besværligt og tidskrævende og effekten er ikke verdens største.

Aha..
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Cloud skrev:
androide skrev:

Dit patværk vil jo per automatik blive "større og bredere" jo mere det vokser, så det er bare at give det tæsk.Men igen hvordan dit patværk ser ud har meget med genetik at gøre.
Fx, ved mig selv, så ville jeg ønske mit patværk hæftede tættere på midten af brystet end det pt gør, men det kan jeg ikke rigtig ændre noget ved, da det afhænger af min genetik :(

Okay tak for svar mate, vil lave nogen flere sæt og gå fra 8 til 10 reps per sæt i brystøvelserne, tak!!

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster