Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MortenS skrev:En af mine kammerater benytter sig af et produkt der hedder Gaspari Halodrol?
Kender nogle til produktet? Hvad er der for noget?
http://www.(link slettet).se/Gaspari_Halodrol-60_liquidcaps.html
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

MortenS skrev:Okay?
Syntes også navnet lød lidt "roid agtigt"

ISG skrev:MortenS skrev:Okay?
Det er som regel meningen med disse (fup)produkter. Det er ikke tilfældigheder, men smart udtænkt af en reklamemand.

Ahrendsen skrev:MortenS skrev:(slettet)
Jeg stoler ikke på ^^^^^. Har selv brugt Axis HT testo booster derinde fra engang![]()
Jeg ved ikke om der har været noget ulovligt i, men måske??

essensen skrev:Ahrendsen skrev:MortenS skrev:g-y-m-n-o-r-d-i-c
*Slettet*
Hvorfor er det folk køber ting de ikke aner noget om?

MortenS skrev:link slettet er den eneste butik, som tilbyder vores kunder 100 % dopingfrie produkter.
Mange professionelle sportsudøvere frygter at benytte kosttilskud, selvom kosttilskudsproducenterne fortæller, at disse kosttilskud er dopingfrie og ikke vil medføre en positiv dopingstest. Alligevel frygtes det, at produkterne kunne være forurenede og indeholde ulovlige stoffer.
Derfor introducer link slettet et helt nyt koncept til vores mest solgte produkter; Antidopings garanti. Vi har besluttet os for at foretage uvildige analyser af vores mest solgte produkter. Produkternes renlighed og indhold vil blive sendt til analyse hos Analycen AB, som er Skandinaviens største analyseselskab inden for kosttilskud.
På den måde kan vores kunder være helt sikre på, at de produkter de køber hos link slettet er 100 % dopingfrie

ISG skrev:MortenS skrev:Okay?
Det er som regel meningen med disse (fup)produkter. Det er ikke tilfældigheder, men smart udtænkt af en reklamemand.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster