Jeg er en dreng på 17 år, som træner 3 split 6 gange i ugen. Jeg er 183 cm høj, vejer 83 kg, og er rimelig ripped. Jeg tager 150 kg i dødløft 4x7 gange, og jeg synes selv at jeg vokser rimelig godt lige for tiden. Jeg får også omkring 4000-4500 kcal om dagen, og det kan jeg i hvert fald takke hashen for.... Når jeg kommer hjem en aften efter at have røget en masse fed (10-11 tiden) æder jeg 5 æg, 3 stykker rugbrød, 100 gram havregryn, 150 gram skyr og en banan, og så cirka 0,7 liter mælk... Derudover æder jeg også en hel del i løbet af dagen, men det er især der om aften efter jeg har røget, at jeg bare kan æde igennem... Jeg laver ikke så meget lige for tiden, så jeg sover rimelig længe. måske 11 timer hver nat lige nu.. Det er nok den eneste store bivirkning ved at jeg ryger. Jeg sover nemlig helt vildt! Men når jeg skal ned og træne er jeg i topform og yder mit bedste....
Så mit spørgsmål er: Har hashen overhovedet nogen negativ effekt?..
Har godt hørt alt det der med, at det sænker test niveauet og sådan, men det er der også rigtig mange som siger det er løgn.. Og jeg træner selvfølgelig ikke imens jeg er skæv. Men hvad siger i? Er det noget pis, eller har det ikke den store betydning?.. Derudover er jeg i god form, og jeg kan sagtens æde en pakke bacon om aften samt alt det andet mad, uden at blive tyk. Jeg har six pack, men jeg æder som et svin... Og føler mig stadig sulten bagefter, hvis jeg er påvirket af hash..

) overkrop.