Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Formoder det er pga. Hashens beroligende effekt.

daCarp0 skrev:8800 skrev:Formoder det er pga. Hashens beroligende effekt.
Tak for jeres svar alle sammen.
Ja Hash har en berolignende effekt - men også sløvende og nedsat reaktion, hvilket jo på ingen måde vil være en fordel i nogle sportsgrene?

daCarp0 skrev:Hvis man render rundt i sit træningscenter og bliver udvalgt til kontral af ADD, tjekker de så også for hash? Har ladet mig fortælle at hash, speed og lign. ikke tjekkes, men kun "rigtig" doping. Men kunne da ikke forestille mig de kun udvælger nogle ting at tjekke for?

the answer skrev:daCarp0 skrev:Hvis man render rundt i sit træningscenter og bliver udvalgt til kontral af ADD, tjekker de så også for hash? Har ladet mig fortælle at hash, speed og lign. ikke tjekkes, men kun "rigtig" doping. Men kunne da ikke forestille mig de kun udvælger nogle ting at tjekke for?
I så fald, hvad er "rigtig" doping i dine øjne?
Man må vel formode at den afgivne prøve bliver testet for samtlige stoffer på deres dopingliste (jvf. deres egen side).
Strafferammerne for de forskellige ting kan du ligeledes se her på ADD's egen side.

phillimus skrev:I en urinprøve er hash ude efter ca. 6 uger. Kokain er i en urinprøve ude på ganske få dage.

Mikkel leicht skrev:the answer skrev:daCarp0 skrev:Hvis man render rundt i sit træningscenter og bliver udvalgt til kontral af ADD, tjekker de så også for hash? Har ladet mig fortælle at hash, speed og lign. ikke tjekkes, men kun "rigtig" doping. Men kunne da ikke forestille mig de kun udvælger nogle ting at tjekke for?
I så fald, hvad er "rigtig" doping i dine øjne?
Man må vel formode at den afgivne prøve bliver testet for samtlige stoffer på deres dopingliste (jvf. deres egen side).
Strafferammerne for de forskellige ting kan du ligeledes se her på ADD's egen side.
Det er, som der lige er blevet nævnt, ikke noget man tester for uden for konkurrencer.. Skal man op til konkurrence derimod skal man lige sørge for at ens bytus fornøjelser er ude af kroppen.. For hash kan det ved stor forbrug tage helt op til 6-12mdr før det ikke spores i test, da det binder sig til fedtet i kroppen.. kokain og ligende tager som regel kun et par dage til en 7-14 dage..

the answer skrev:Så bare lige for at slå det fast med 7-tommer søm (beklager hvis jeg er lidt langsom i optrækket idag...), så vil der ikke blive udstedt bøde eller straf hvis man testet positiv for stoffer i kategorien Specifikke stoffer (eks. efedrin, hash og alkohol) under ADD test i ens center? Det var ellers min klare opfattelse efter at have kigget på ADD's hjemmeside.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster