Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kyed3000 skrev:Når man melder sig til et forum, og man ønsker råd og vejledning (giv/tag) hvorfor uploader man så avatar af alt andet end sig selv?? burde man ikke bruge billede af sig selv så man få et fornuftigt billede af brugerne herinde??

kyed3000 skrev:rie, jeg er bestemt ikke interessert i at date dig :-D og jo man kan uploade sine billeder hvis man ønsker kritik.. meen det virker lidt som om at man ved en helvedes masse hvis ens billede er af en fitness model og man svarer bare lidt fagligt. men hvis der sidder en total utrænet bagved skærmen, så kan det give skader ! Folk må da selv bestemme, men hvorfor så have et billede. så kunne vi have et anonymt forum

m0n skrev:kyed3000 skrev:Når man melder sig til et forum, og man ønsker råd og vejledning (giv/tag) hvorfor uploader man så avatar af alt andet end sig selv?? burde man ikke bruge billede af sig selv så man få et fornuftigt billede af brugerne herinde??
næ..

kyed3000 skrev:aarrh lidt må man jo vide, vil da mene det kræver lidt viden at opbygge en sund krop.
og nej.. man kan da godt svare på noget man ikke ved en skid om, men få det til at lyde rigtigt!
og dem kan jeg ikke lide.kyed3000 skrev: man kan da godt svare på noget man ikke ved en skid om, men få det til at lyde rigtigt!

kyed3000 skrev:aarrh lidt må man jo vide, vil da mene det kræver lidt viden at opbygge en sund krop.
og nej.. man kan da godt svare på noget man ikke ved en skid om, men få det til at lyde rigtigt!

kyed3000 skrev:mener også bare at hvis folk søger råd, så er det da halv vigtigt at de råd der kommer faktisk er vel begrundet! ikke bare en som har læst FLEX en enkel gang.

kyed3000 skrev:Når man melder sig til et forum, og man ønsker råd og vejledning (giv/tag) hvorfor uploader man så avatar af alt andet end sig selv?? burde man ikke bruge billede af sig selv så man få et fornuftigt billede af brugerne herinde??

A.L.P.H.A skrev:Mit avatar er mig selv.

Karl Æg skrev:EDIT: trådstarter er i øvrigt et forfærdeligt vrøvlehoved. De stakkels styrkeløftere ville jo aldrig have en chance for at blive taget seriøst, hvis man skulle følge den logik.

kyed3000 skrev:Niels1... forklar lige ?? for hvordan begrunder du det??

madein89 skrev:kyed3000 skrev:Niels1... forklar lige ?? for hvordan begrunder du det??
Nu hvor ham Niels1 ikke lige svare, vil jeg da gerne komme med et bud på, hvordan man kan begrunde, at du er en kage.
Det kunne være fordi, at du vægter folks fysik bekymrende højt i forhold til deres viden; en tankegang, der vidner om stor uforståenhed.
Det er en tankegang, der er helt overensstemmende med de folk, der køber bøger med Arnold, da han jo måtte besidde en berigende træningsviden med de store pecs han gik rundt med.
Du kan simpelthen lige så godt opgive, at forbinde folks fysik med deres viden, da man i så fald skal medkalkulere ekstremt meget: folks genetik, kost, søvn, viljestyrke, om de har krudtet sig etc etc(helt grundlæggende vitale faktorer), og det tror jeg helt ærligt ikke at du kan, - navnlig ikke i forhold til, hvad du har lukket ud af lort ind til videre.

Karl Æg skrev:A.L.P.H.A skrev:Mit avatar er mig selv.
Samme her.
EDIT: trådstarter er i øvrigt et forfærdeligt vrøvlehoved. De stakkels styrkeløftere ville jo aldrig have en chance for at blive taget seriøst, hvis man skulle følge den logik.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster