Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bobliscius skrev:synes det er mega vildt at henning kristensen kan få sådan en krop uden brug af diverse præperater.
har til tider tvivlet på det..
men ville lige høre jeres mening:)

Hvad er det du vil have af vide? der er da ingen her der kan sige noget som helst omkring dette, andet end Henning selv eller en prøve?

qazws skrev:Ærgeligt at mange af hans metoder er så langt ude, men fed fysik imo.

qazws skrev:Ærgeligt at mange af hans metoder er så langt ude, men fed fysik imo.

Ærgeligt at mange af hans metoder er så langt ude, men fed fysik imo.

Matt skrev:qazws skrev:Ærgeligt at mange af hans metoder er så langt ude, men fed fysik imo.
Da ikke hvis de fungerer for ham

Fitness-iver skrev:Hovedløs træning?
mmm har set de videoer! - hvad er der liiiggee galt med hans træning?

qazws skrev:Fitness-iver skrev:Hovedløs træning?
mmm har set de videoer! - hvad er der liiiggee galt med hans træning?
Jeg henviste til Arnolds træning, kan godt se det var dårligt formuleretDet er mest Henning Kristensens kost, der i mine øjne er langt ude ..

hold dog op? han er jo ikke særlig stor der..Ferus skrev:Jeg kender en fitnesspige, som har kendt Henning lige siden han startede med at træne. Hun påstår at han har taget drugs..
.. Og ja det havde jeg også selv gættet på, før jeg fik det af vide af hende. Se da bare på de her billeder fra 1996. Der har han kun vægttrænet i 2 år! Nej det er ikke muligt på så kort tid.
Mener heller ikke det er muligt at opnå Henning Kristensens form i 2002 uden drugs anyways.

han ville nok få svært ved at sælge sine DVD'ere, hvis man vidste han var på AS. Jeg stoler rimeligt meget på min kilde, men vil af gode grunde ikke afsløre mere om hvor jeg har det fra.Multiman skrev:Han går meget op dopingsfri muskler, og promovere sig selv som "clean"
Men stadig en fantatisk fysik med eller uden AS
Synes du ikke han er stor efter 2 års træning i 1996 på det billede jeg postede længere oppe? Jeg synes dælme det er vildt på så kort tid. 84kg på 178 og konkurrence-BF. Skal man ikke være stor for at nuppe en 3. plads til mr. fitness?TeamBear skrev:hold dog op? han er jo ikke særlig stor der..

Ferus skrev:Eller synes du ikke han er stor i 2002? :O (87KG)

Andersbr skrev:Det er sjovt så meget energi folk bruger på at diskutere hvem der er clean og ej.
For det første så synes jeg det er direkte tarveligt at påstå at nogen har gjort brug af det ene og det andet. Så længe det ikke er bevist på nogen måde.
For det andet synes jeg det er næsten lige så tarveligt at sidde og påstå at det folk har opnået er muligt med/uden AS. Det sætter da lidt deres præstationer i et "dårligt" lys i nogle situationer..
Man burde vel bruge denne energi på sin egen træning/kost - hvis denne sport er så vigtig for en selv?
Bare lige mine tanker

bobliscius skrev:li til SPH
jo træner i motion og trivsel:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster