Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1102
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1100

Følg bodybuilding.dk på

HER HAR I MIN HISTORIE!!!

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Her er min historie om hvorfor jeg spørger så meget
December i 2011 begyndte jeg spise anerledes spiste næsten ingenting begyndte at tabe mig
Trænte hårdt i fitness spiste ikke noget for at få noget energi heller ikke efter fik næsten ingen kulhydrater ingen fedt
Ingen proteiner jeg spiste sådan fordi jeg ikke vidste meget om kost og prøvede mig frem
Det endte med at jeg var meget kold jeg frøs meget jeg gad ikke meget havde ingen energi
smilte ikke særligt meget var ikke særlig glad for syntes selv det var hårdt at gå rundt og fryse ikke engang have energi til at løfte sine ben og ikke få noget mad
Det endte med min lærer ringte til min læge vi tog straks til lægen så vi kunne finde ud af
Hvor jeg skulle hen vi kørte direkte hen på viborg hospital og jeg blev indlagt i en uge var p den gang for spiseforstyrelse
Jeg spiste heller ikke særlig meget på hospitalet for ville se sådan ud som jeg gjorde mavemuskeler og trimmet
Jeg er 1.83 høj og vejede 53 kg lægen sagde jeg var meget tæt på at dø de tog min puls de kunne ikke finde min puls
jeg blev bedt om at tage på min far ble v ked af at jeg var endt her
Jeg sagde jeg lovede at jeg ville normalt når jeg kom hjem
Jeg begyndte at træne igen da jeg var kommet hjem
jeg begyndte stille og roligt at spise igen på 10 måneder tog jeg 35,8 kg på
HER VAR MIN HISTORIE AF HVORFOR JEG STILLER EN MASSE DUMME SPØRGSMÅL JEG HAR STADIG LIDT TILBAGE AF SPISEFORSTYRRELSE og jeg kan ikke gøre for det :( :(

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Wtf. Du lyder som en knægt der har 1 million ting i hovedet. Pas din træning og æd en masse også lad vær med, at bekymre dig om det er det "rigtige" du får ædt. Du skal have noget fedt, masse og selvtillid banket ind i din krop og det tror jeg du får ved, at lade være med at bekymre dig så meget.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Endnu en gang vælger du at oprette et nyt indlæg i stedet for, at bruge et af de mange som du allerede har spamet forummet med.

De flestes mennesker har deres egne problemer at døje med, dermed er du ikke mere speciel end andre og du kan derfor godt lære, at tænke selv og bruge mere tid på at SØGE svar på dine spørgsmål.
Never ever let yourself look down upon what you dream to be.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00

Google: Selvstændighed
Du ville kunne lære meget af dette, desuden vil du være godt rustet til dit voksne liv, hvis du vel og mærke forstår det.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Er det ikke ret tydeligt at Jimmi96 er en troll? Bare se alle de emner han har oprettet..
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

.
Vedhæftede filer
Skærmbillede 2013-07-09 kl. 19.37.47.png
Brugeravatar

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Nu synes jeg ærlig talt godt at I kunne tage lidt bedre imod Jimmis post. Ja, han spørger meget og ja, det er ofte meget basale spørgsmål. Men når han nu endelig forklarer sin situation og endda er åben omkring sin spiseforstyrrelse, så er det mindste sgu enten at give ham credit for det og et klap på skulderen med på vejen, eller bare lade være med at poste. Hvis man bare knipsede en spiseforstyrrelse væk ved at 'passe sin træning og spise en masse', så fandtes sygdommen næppe.

Stram lidt op folkens. Flot st du bekender Jimmi - det gør det lettere at forstå din færden herinde. Husk dog stadig på at der er en masse gode artikler herinde der kan give dig svar på meget. Og når det er sagt så vil jeg også anbefale at du taler med din behandler om mange af de spørgsmål du har. Et tilfældigt træningsforum bør ikke være platform for spørgsmål fra en i din situation.

Om Jimmi er en troll eller ej er jeg egentlig ligeglad med. Hvis det er en troll, så værsågod: Have a good laugh. I dette tilfælde lader jeg dog tvivlen komme til gode. Ikke alle der giver udtryk for problemer er trolls
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Quote fra et af Jimmi's emner:

"Har hørt en kammerat sige til mig at man ikke skal spise mere ind 10 gram mandler om dagen
Så får du et dårligt stofskifte
Har ledt på nettet rundt omkring og kan ikke finde noget om det nogen steder
Er det rigtigt eller ??"

Don't feed it :nono:

Synes bare man generelt får skepsis for folks emner fordi der er så meget trolling på bb.dk..
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Dingo skrev:Nu synes jeg ærlig talt godt at I kunne tage lidt bedre imod Jimmis post. Ja, han spørger meget og ja, det er ofte meget basale spørgsmål. Men når han nu endelig forklarer sin situation og endda er åben omkring sin spiseforstyrrelse, så er det mindste sgu enten at give ham credit for det og et klap på skulderen med på vejen, eller bare lade være med at poste. Hvis man bare knipsede en spiseforstyrrelse væk ved at 'passe sin træning og spise en masse', så fandtes sygdommen næppe.

Stram lidt op folkens. Flot st du bekender Jimmi - det gør det lettere at forstå din færden herinde. Husk dog stadig på at der er en masse gode artikler herinde der kan give dig svar på meget. Og når det er sagt så vil jeg også anbefale at du taler med din behandler om mange af de spørgsmål du har. Et tilfældigt træningsforum bør ikke være platform for spørgsmål fra en i din situation.

Om Jimmi er en troll eller ej er jeg egentlig ligeglad med. Hvis det er en troll, så værsågod: Have a good laugh. I dette tilfælde lader jeg dog tvivlen komme til gode. Ikke alle der giver udtryk for problemer er trolls

Spiseforstyrrelse er så vidt jeg ved, ikke en selvstændigheds dræber. Respekt til Jimmi for, at han kæmper en brag kamp mod sin spiseforstyrrelse! Men det er ikke ensbetydende med, at man behøver og stille en masse spørgsmål, som sagtens kunne være blevet besvaret ved en lille søgning, specielt efter gentagende gange.
Brugeravatar

Styrkeliste

Det er altså godt nok ulækkert at folk herinde reagerer sådan, på et ret alvorligt indlæg. føj. Seriøst? er i så latterlige og kolde i virkeligheden også? :twisted:

Godt nok er det her internettet, og man kan sidde og svine folk til og gøre grin af dem, uden det får konsekvenser, men derfor kan man godt lade være at gå helt amok i idiotmode.

Til trådstarter, det er aldrig fedt at være i tvivl, og det er rigtig svært at leve med en spiseforstyrrelse. Jeg tror aldrig det er noget man slipper af med som sådan, men nok nærmere noget man skal kæmpe med / lære at leve med og overvinde resten af sit liv.

Jeg synes det er rigtig godt gået at du har kæmpet og stadig kæmper, for at vinde over sygdommen. FLOT! :)

Mit råd til dig vil være at finde en person, enten en du kender, eller en herinde, som du spørger i private beskeder, og får hjælp af. Folk er tit idioter på nettet, og lukker en masse lort ud.

Jeg ved godt at du sikkert er gået ud fra at man på et forum, hvor man samles om samme interesse, kan spørge løs omkring de ting man har brug for hjælp til, men det er bare ikke tilfældet. Så få fat på en person der vil hjælpe dig, og held og lykke med på vejen. Jeg ønsker dig alt det bedste! :)

ProteinPtrutten skrev:Endnu en gang vælger du at oprette et nyt indlæg i stedet for, at bruge et af de mange som du allerede har spamet forummet med.

De flestes mennesker har deres egne problemer at døje med, dermed er du ikke mere speciel end andre og du kan derfor godt lære, at tænke selv og bruge mere tid på at SØGE svar på dine spørgsmål.

Hvad fanden er dit problem?
Jeg vil vove at påstå, at det er langt større problem at have en spiseforstyrrelse, end det størstedelen af Danmark render rundt med af problemer. Med mindre du har kræft, lider af en anden forfærdelig sygdom, eller på anden vis har et liv, der er i smadder, burde du vise lidt medmenneskelighed, eller holde din kæft. Det burde du faktisk uanset. Du behøver på ingen måde træde på en der ligger ned.

DonKahle skrev:
Dingo skrev:Nu synes jeg ærlig talt godt at I kunne tage lidt bedre imod Jimmis post. Ja, han spørger meget og ja, det er ofte meget basale spørgsmål. Men når han nu endelig forklarer sin situation og endda er åben omkring sin spiseforstyrrelse, så er det mindste sgu enten at give ham credit for det og et klap på skulderen med på vejen, eller bare lade være med at poste. Hvis man bare knipsede en spiseforstyrrelse væk ved at 'passe sin træning og spise en masse', så fandtes sygdommen næppe.

Spiseforstyrrelse er så vidt jeg ved, ikke en selvstændigheds dræber. Respekt til Jimmi for, at han kæmper en brag kamp mod sin spiseforstyrrelse! Men det er ikke ensbetydende med, at man behøver og stille en masse spørgsmål, som sagtens kunne være blevet besvaret ved en lille søgning, specielt efter gentagende gange.

Nej gud forbyde man spurgte folk til råds, på et forum hvor alle har samme interesse. Fællesskab og god tone er overvurderet. Lad os lege børnehave i stedet.

Det minder mig lidt om Bahne det her da han var hårdest ramt af sin spiseforstyrrelse. 1 mio spørgsmål, alle omkring kost, og hvert eneste indlæg der handlede om kost, skulle han kommentere. Det er spiseforstyrrelsens natur at cirkulere sygeligt om mad. Folk må anerkende dette og give ham en break. Og Jimmi, du må anerkende at de mange spørgsmål om mad begynder at irritere folk, så de bliver korte for hovedet i deres svar. Det er bare sådan det er.
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Det ville være sååå meget federe med et forum uden spørgsmål. Google er svaret, så lad os bare lukke bb.dk.

Er han en troll, fair nok så er jeg hoppet på den. Men jeg lader nu tvivlen komme ham til gode. Og hvad fanden bilder folk sig ind at sparke til en som allerede ligger ned og kæmper med problemer større end de fleste. [-X Det har sikkert taget ham lang tid og meget mod at stå frem med det herinde, og det synes jeg er alt ære værd.

Det er altid så skide nemt at lege keyboard worrior og føle sig så fandens overlegen. Drengen er først lige på vej ud af mørket, og er dermed meget usikker på mange ting. SÅ HJÆLP HAM FOR FANDEN I STEDET FOR!

Er det her forum fyldt med 13 - 14 årige drenge der først lige har fået hår på, og derfor føler sig berettiget til at opføre sig som nogle fandens karle ](*,) for tonen bære i den grad præg af det.

Til ts det er fint at du stiller spørgsmål herinde, nogle ting kan være mere personlige som fx en vurdering af dit træningsprogram og mange andre mere generelle emner er ofte stillet før og der findes mange udemærkede tråde om nogle af dine emner.

Held og lykke fremover :)
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

- Dingo det så tydelig han er troll, en som skulle være bannet for lang tid siden.

- og der er andre der har haft næsten samme sygdom som ikke har over spammet bb.dk host host mig selv.

- jeg synes trolls skulle blive fjernet fra bb.dk med hårdere hånd pga hvis du er grøn inden for træningsverdenen kan dårlige råd forårsage en imens skade for resten af personens trænings karriere

jeg er faktisk lidt skuffet over dit indlæg da jeg ved du er et rigtig fornuftigt og intelligent menneske ellers.

10 / 3,5 for trollen

undskylde stavefejl sendt fra min mobil i tog
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Dødløft: 125.00

hvorfor skulle have være en troll? der er jo intet sjovt over det han skriver hvilket vil gøre ham vil verdens dårligste troll..
lyder mere som om drengen har nogle psykiske problemer som en eventuel psykolog kan hjælpe med..

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

mati96 skrev:

- Dingo det så tydelig han er troll, en som skulle være bannet for lang tid siden.

- og der er andre der har haft næsten samme sygdom som ikke har over spammet bb.dk host host mig selv.

- jeg synes trolls skulle blive fjernet fra bb.dk med hårdere hånd pga hvis du er grøn inden for træningsverdenen kan dårlige råd forårsage en imens skade for resten af personens trænings karriere

jeg er faktisk lidt skuffet over dit indlæg da jeg ved du er et rigtig fornuftigt og intelligent menneske ellers.

10 / 3,5 for trollen

undskylde stavefejl sendt fra min mobil i tog

Tillykke. Skal du have en præmie, eller er det nok at træde på andre som har sværere ved det end dig?

Du er virkelig ikke særlig sympatisk. tvært imod.

Fantastisk at se hvor lidt medmenneskelighed folk har.

OT: Jimmi - som det er lige nu, vil jeg mene at du "bare" skal fokusere på at spise godt med mad, det kan være en stor nok udfordring for et menneske i din position. Ikke så meget tanke på hvad og hvor meget, men mere på bare at gøre det!
Held og lykke med det min ven :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Jeg skal ikke kunne udtale mig om jimmi96 her stiller total ondsvage spørgsmål, da jeg ikke har læst alle hans indlæg. Men 96 er med 99% sandsynlighed det år han er født, hvilket vil gøre ham til 16-17 år. Som 16-17 årig kan man godt ha mange spørgsmål, jeg har en bror på 15 så ved hvad jeg snakker om. Prøv en gang at tænke tilbage på den gang i selv var i den aldre, man er ikke så voksen igen og støtter sig meget op af folk der er ældre, det er fint at sige han skal læse artikler osv, hvilket jeg også mener vil hjælpe ham, men i den aldre og med en meget begrænset viden inden for BB, så kan man nemt komme i tvivl og når man så høre det ene og det andet gang broscience i centeret, er det sku da klart at man kan blive forvirret.

Jeg synes også bare generelt flere og flere folk rent ud sagt er blevet en flok idioter herinde, som kun kan komme med svar som søg på google, giver svar som ja/nej, når det tydeligt ligger op til at person gerne vil havde det uddybet så. ALT!!!! kan sku findes på google så alle spørgsmål kan besvares med søg selv en gang...
Jeg vælger kun at svare på en topic hvis jeg har noget konstruktivt at sige og ellers lader jeg være.

Jeg er ikke så aktiv herinde mere netop fordi jeg synes flere og flere folk opføre sig som nogen idioter, synes folk måske skulle tænke lidt mere over hvordan de selv var da de startede ud, vidste i alt? huske en nybegynder ved ik nødvendigvis hvad der anses som et dumt spørgsmål.

Til jimmi96, du er velkommen til at skrive privat til mig hvis du har spørgsmål vedrørende træning eller kost
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Thegame skrev:Quote fra et af Jimmi's emner:

"Har hørt en kammerat sige til mig at man ikke skal spise mere ind 10 gram mandler om dagen
Så får du et dårligt stofskifte
Har ledt på nettet rundt omkring og kan ikke finde noget om det nogen steder
Er det rigtigt eller ??"

Don't feed it :nono:

Synes bare man generelt får skepsis for folks emner fordi der er så meget trolling på bb.dk..

True. Der er meget trolling. Men mener man det er trolling, så lad den dø. Som du siger: Don't feed the troll. Det gør man også fint ved ikke at svare.

Jeg har siddet som frivillig på chatrådgivningen hos Ungdommens Røde Kors og der var man fandme tit i tvivl om hvorvidt det her var ægte eller ej. Der måtte man bare gå ud fra at det var ægte. Der kunnean ikke bare undlade at svare. Det kan I her
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Sakin skrev:Jeg skal ikke kunne udtale mig om jimmi96 her stiller total ondsvage spørgsmål, da jeg ikke har læst alle hans indlæg. Men 96 er med 99% sandsynlighed det år han er født, hvilket vil gøre ham til 16-17 år. Som 16-17 årig kan man godt ha mange spørgsmål, jeg har en bror på 15 så ved hvad jeg snakker om. Prøv en gang at tænke tilbage på den gang i selv var i den aldre, man er ikke så voksen igen og støtter sig meget op af folk der er ældre, det er fint at sige han skal læse artikler osv, hvilket jeg også mener vil hjælpe ham, men i den aldre og med en meget begrænset viden inden for BB, så kan man nemt komme i tvivl og når man så høre det ene og det andet gang broscience i centeret, er det sku da klart at man kan blive forvirret.

Jeg synes også bare generelt flere og flere folk rent ud sagt er blevet en flok idioter herinde, som kun kan komme med svar som søg på google, giver svar som ja/nej, når det tydeligt ligger op til at person gerne vil havde det uddybet så. ALT!!!! kan sku findes på google så alle spørgsmål kan besvares med søg selv en gang...
Jeg vælger kun at svare på en topic hvis jeg har noget konstruktivt at sige og ellers lader jeg være.

Jeg er ikke så aktiv herinde mere netop fordi jeg synes flere og flere folk opføre sig som nogen idioter, synes folk måske skulle tænke lidt mere over hvordan de selv var da de startede ud, vidste i alt? huske en nybegynder ved ik nødvendigvis hvad der anses som et dumt spørgsmål.

Til jimmi96, du er velkommen til at skrive privat til mig hvis du har spørgsmål vedrørende træning eller kost

Virkelig godt indlæg! :)

Sakin skrev:Jeg skal ikke kunne udtale mig om jimmi96 her stiller total ondsvage spørgsmål, da jeg ikke har læst alle hans indlæg. Men 96 er med 99% sandsynlighed det år han er født, hvilket vil gøre ham til 16-17 år. Som 16-17 årig kan man godt ha mange spørgsmål, jeg har en bror på 15 så ved hvad jeg snakker om. Prøv en gang at tænke tilbage på den gang i selv var i den aldre, man er ikke så voksen igen og støtter sig meget op af folk der er ældre, det er fint at sige han skal læse artikler osv, hvilket jeg også mener vil hjælpe ham, men i den aldre og med en meget begrænset viden inden for BB, så kan man nemt komme i tvivl og når man så høre det ene og det andet gang broscience i centeret, er det sku da klart at man kan blive forvirret.

Endelig et fornuftigt indlæg +1
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Rødovre

Træner her: Fitness World Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 77.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 100.00

Du har ret, jeg er selv meget bevidst om, at alle startede et sted, da jeg selv spurgte meget herinde for et års tid siden. Men glemmer det sgu selv nogle gange, tak for reminderen. :oops:

Har der egentlig ikke været en mentor ordning herinde på et tidspunkt?
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster