December i 2011 begyndte jeg spise anerledes spiste næsten ingenting begyndte at tabe mig
Trænte hårdt i fitness spiste ikke noget for at få noget energi heller ikke efter fik næsten ingen kulhydrater ingen fedt
Ingen proteiner jeg spiste sådan fordi jeg ikke vidste meget om kost og prøvede mig frem
Det endte med at jeg var meget kold jeg frøs meget jeg gad ikke meget havde ingen energi
smilte ikke særligt meget var ikke særlig glad for syntes selv det var hårdt at gå rundt og fryse ikke engang have energi til at løfte sine ben og ikke få noget mad
Det endte med min lærer ringte til min læge vi tog straks til lægen så vi kunne finde ud af
Hvor jeg skulle hen vi kørte direkte hen på viborg hospital og jeg blev indlagt i en uge var p den gang for spiseforstyrelse
Jeg spiste heller ikke særlig meget på hospitalet for ville se sådan ud som jeg gjorde mavemuskeler og trimmet
Jeg er 1.83 høj og vejede 53 kg lægen sagde jeg var meget tæt på at dø de tog min puls de kunne ikke finde min puls
jeg blev bedt om at tage på min far ble v ked af at jeg var endt her
Jeg sagde jeg lovede at jeg ville normalt når jeg kom hjem
Jeg begyndte at træne igen da jeg var kommet hjem
jeg begyndte stille og roligt at spise igen på 10 måneder tog jeg 35,8 kg på
HER VAR MIN HISTORIE AF HVORFOR JEG STILLER EN MASSE DUMME SPØRGSMÅL JEG HAR STADIG LIDT TILBAGE AF SPISEFORSTYRRELSE og jeg kan ikke gøre for det

Det har sikkert taget ham lang tid og meget mod at stå frem med det herinde, og det synes jeg er alt ære værd.
for tonen bære i den grad præg af det.