Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1285
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1282

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp en bro med at komme ud på kødmarket igen

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Heys BB.dk

Jeg håber i har tid til at hjælpe en bro med at komme ud på kødmarket igen. For ikke at lave en wall-of-text og endnu en "kærestesorger tråd" gør jeg historien kort.
Jeg havde i længere tid en pige som jeg var sammen med i godt 2½ år, vi er desværre gået fra hinanden og det slog mig virkelig langt ned i flere måneder. Jeg følte jeg forsumpede af at være her hjemme, så jeg rejste til Canada i 3 uger for at komme væk fra det hele. Nu jeg kommet hjem for nogen uger siden og det har hjulpet meget, jeg tænker ikke så meget på hende mere og kan sove om natten.

Jeg føler jeg er klar til at komme videre, gå i byen og spille "spillet" lidt. Problemet er, dengang jeg var single som 16-årig skulle man bare lige danse op af pigerne i et par minutter hvorefter de var de bløde som smør. Jeg kan mærke "spillet" (heldigvis!) har ændret sig en del fra som 16-årig til snart 20-årig og jeg har derfor lidt svært ved at få brudt isen med pigerne i byen osv.

Derfor nu spørg jeg jer, har i nogen gode råd til hvordan man lige bryder isen med en pige? Jeg ved godt det kan lyde en smule ynkeligt, men jeg har jo ikke gjort sådan noget i næsten 3 år!
Det jeg er nervøs for er at lave et "move" for tidligt og så være kendt i hendes vennekreds som "ham den lumre i byen"

Mine veninder siger jeg er en pæn fyr, så udseendet burde ikke være noget problem (sagt uden at lyde som en smartass).

Angående sjove kommentarer - fyr løs! :D Jeg ved det er en smule ynkeligt at bede om hjælp om.
Håber i har tid til at hjælpe :)
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Bone-14 skrev:Det jeg er nervøs for er at lave et "move" for tidligt og så være kendt i hendes vennekreds som "ham den lumre i byen"

Mit bedste råd er at tage til andre byer og gå lidt i byen der, hvor du kan prøve dig af uden at være nervøs for dit ry, da din person ikke er kendt i den pågældende by, så et fejlslagent forsøg sandsynligvis vil glemmes ret hurtigt. Når du har prøvet dig frem og fundet ud af, hvad der virker, bliver selvsikkerheden i egen by pludselig væsentligt større.

Det kan være en hel befrielse at gå på rov i en anden by, hvor man ikke kender nogen og derfor er væsentligt mere ligeglad med, hvordan folk tager i mod een.

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Hvadend du gør, vil du så ikke være sød fuldstændig at ignorere folk, der bruger ord som PUA. Det er ikke fedt at bruge tricks og metoder til at score, det er fedt at få din egen personlighed til at skinne endnu tydeligere, og generere læssevis af sjaskvåd fjoskage fordi du er den du er.

NDTP! <3
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Ja jeg er heller ikke meget til de der score-tricks bøger.
Brugeravatar

Styrkeliste

Øjenkontakt, 2 sekunder længere end du egentlig synes er behageligt, og et smil.. Det kommer du langt med.. :wink:

Lad være at prøv alt muligt smart, tricks etc... Opfør dig naturligt.. Det ser hun alligevel før eller siden (også selvom det ikke skal være noget seriøst)
Blev der sagt.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Næstved

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 45.00
- Squat: 70.00
- Dødløft: 75.00

Bare snak med dem. Lad være med at tænke på, at du skal ud og have noget punani. Bare snak med dem, så kommer det af sig selv, hvis de synes om dig. Hvis du ikke ligner Quasimoto og bare er nogenlunde interessant, så skal der nok være nogen som synes de vil noget kæp.
Alternativt kan du bare lave en klamfyr, hvor du går all in på alt og alle der bevæger af kvindeligt hunkøn, indtil der er bid - der er altid nogen piger som er ligeså desperate (eller mere) end du er. De er bare ikke altid lige pæne
Brugeravatar

Træner her: SPH GYM

Man kommer langt med et smil :D !
Brugeravatar

Træner her: Fitness World
Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Chilli skrev:Øjenkontakt, 2 sekunder længere end du egentlig synes er behageligt, og et smil.. Det kommer du langt med.. :wink:

Lad være at prøv alt muligt smart, tricks etc... Opfør dig naturligt.. Det ser hun alligevel før eller siden (også selvom det ikke skal være noget seriøst)

Det vil jeg prøve ;)

Jeg har også overvejet om jeg ikke skal begynde at se nogen venner som jeg ikke ser så tit og komme med til et par privatfester der - møde nogle nye mennesker i ved.

Jeg tænker bare - pigerne må da være hurtig til at lure hvad man er ude på? Eller gør jeg noget forkert hvis jeg har det sådan?
Brugeravatar

Styrkeliste

Alle der er single er i grove træk ude på det samme.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

jeg synes ikke rigtigt det virker at finde en kæreste nede på crazy daysi lørdag aften, ved jo heller ikke om du bare er på jagt efter fizz eller en kæreste... men jeg mødte min kæreste igennem en veninde. uden alkohol eller noget.

prøv det... ud og mød venners veninder....

Bone-14 skrev:
Chilli skrev:Øjenkontakt, 2 sekunder længere end du egentlig synes er behageligt, og et smil.. Det kommer du langt med.. :wink:

Det vil jeg prøve ;)

Jeg har også overvejet om jeg ikke skal begynde at se nogen venner som jeg ikke ser så tit og komme med til et par privatfester der - møde nogle nye mennesker i ved.

Jeg tænker bare - pigerne må da være hurtig til at lure hvad man er ude på? Eller gør jeg noget forkert hvis jeg har det sådan?

Hvordan skal hun se at du er interesseret, hvis hun ikke må se hvad du har gang i? ;)

Hun kan jo ikk se på dig om du bare vil kneppe hende, eller om du sidder og forestiller dig hvordan jeres børn ville se ud..
Vis du er interesseret. Smil. Øjenkontakt(!). Er hun selv interesseret tager hun næste skridt. Er hun ikke, så tag nederlaget med oprejst pande og mind dig selv om at der er maaaaaaange fisk derude ;)

(Et godt råd er at lade være bare at tage den næste i rækken, især på samme aften, hvis du sku blive afvist. Fungerer måske nu og her, men dit ry vil komme dig i forkøbet på et tidspunkt, og så har du først problemer :lol: )

Og hvor du skal møde tøs'pigebørnene, er jo helt op til dig.. hver sin smag - vi har alle vores præferencer...

Vi har alle sammen prøvet en afvisning.. Ingen af os er døde af det.. Så det må ikk diktere om du går ud og prøver :)
Blev der sagt.

Styrkeliste

Lav en aftale med DJen om at sætte den her på, og gå så op til den første og bedste tøs du ser - og DANS vildt og voldsomt

En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg har heldigvis været off the market i 6år, men de fleste af mine kammerater der blev træt af at gå i byen og score har benyttet sig dating-sider, og en af dem skal til at blive gift.

Jeg synes det altid virker bedre hvis ikke der er alkohol involveret, fordi det påvirker ens dommekraft og man kan sige/gøre noget man fortryder dagen efter.

Vær dig selv, og ikke prale af alt muligt du kan eller har gjort er mit bedste råd.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Chilli skrev:
Bone-14 skrev:

Det vil jeg prøve ;)

Hvordan skal hun se at du er interesseret, hvis hun ikke må se hvad du har gang i? ;)

Hun kan jo ikk se på dig om du bare vil kneppe hende, eller om du sidder og forestiller dig hvordan jeres børn ville se ud..
Vis du er interesseret. Smil. Øjenkontakt(!). Er hun selv interesseret tager hun næste skridt. Er hun ikke, så tag nederlaget med oprejst pande og mind dig selv om at der er maaaaaaange fisk derude ;)

(Et godt råd er at lade være bare at tage den næste i rækken, især på samme aften, hvis du sku blive afvist. Fungerer måske nu og her, men dit ry vil komme dig i forkøbet på et tidspunkt, og så har du først problemer :lol: )

Og hvor du skal møde tøs'pigebørnene, er jo helt op til dig.. hver sin smag - vi har alle vores præferencer...

Vi har alle sammen prøvet en afvisning.. Ingen af os er døde af det.. Så det må ikk diktere om du går ud og prøver :)

Aarrh, hva? Tror nu ikke altid det hænger sådan sammen. Der er da mange tøser der gerne vil ha en "ægte mænd, som tør at tage initiativ" osv osv. Det skader heller ikke noget at gå efter sejren.

Men hvorom alting er, så lad for Guds skyld være med at virke desperat.
Brugeravatar

å lad for Guds skyld være med at virke desperat.

Ja præcis, men hvornår begynder man at virke desperat synes i? Det er der evt. en pige der kan svare på. :)

@Dingo, hvad får jeg hvis jeg gør det, filmer det og ligger det op? :lol: :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

En åbner som jeg har benyttet for at komme i kontakt med piger:
Kan du bedst lide den øverste eller nederste del af en rundstykke? :)

Beer is the answer. I dont remember the question though.
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Min ven og laver den her;
[youtube]www.youtube.com/watch?v=vYbqLEwdXv8[/youtube]
Lortet gider ikke virke som link.
Den har virket og den har ikke virket.
Når den virker, er det et win - hvis ikke den virker har vi det sjovt med det :lol:

Haaaaaaaaave you met Bone?
)(._____)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Du skal ud at snakke med pigerne. Bare snakke, smil, vær sjov og oprigtigt. Det skal du nok få succes med hvis eller du ikke ligner Moses Hansen.

Og så skal man lære at en afvisning (Som regel) aldrig er personlig, man skal erkende at folk bare har en anden smag.

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 111.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 333.00

Bone-14 skrev:
å lad for Guds skyld være med at virke desperat.

Ja præcis, men hvornår begynder man at virke desperat synes i? Det er der evt. en pige der kan svare på. :)

@Dingo, hvad får jeg hvis jeg gør det, filmer det og ligger det op? :lol: :lol:

Hvis det filmes i god kvali, så gir jeg en protein shake :lol:
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Jeg plejer at gå hen med en dåse kikærter og spørger så "Vil du ikke være sød at åbne dåsen for mig"?

Billede

Det er en sikker vinder.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Ittams skrev:
Chilli skrev:

Aarrh, hva? Tror nu ikke altid det hænger sådan sammen. Der er da mange tøser der gerne vil ha en "ægte mænd, som tør at tage initiativ" osv osv. Det skader heller ikke noget at gå efter sejren.

Men hvorom alting er, så lad for Guds skyld være med at virke desperat.

Lige det der var ment som at hun nok skal lade dig vide om hun har interesse tilbage... Hvis hun kigger på dig og griner, er det nok ikk der man skal bruge sn energi... Det var ikke ment som at man bare skal lade stå til og lade hende gøre retsen... ;)
Sidst rettet af Chilli 19. sep 2012, 11:03, rettet i alt 1 gang.
Blev der sagt.

Styrkeliste

Asomugha skrev:Jeg plejer at gå hen med en dåse kikærter og spørger så "Vil du ikke være sød at åbne dåsen for mig"?

Det er en sikker vinder.

Jeg grinte mere af det her end jeg burde have gjort

Reputation point: 75

Træner her: OBBC

Galleri: Vis galleri (15)

Dingo skrev:Lav en aftale med DJen om at sætte den her på, og gå så op til den første og bedste tøs du ser - og DANS vildt og voldsomt

Yeah! Jeg bliver blød i knæene hver gang nogen laver det nummer! :oops:
Blev der sagt.

Styrkeliste

Og ja... Når nu jeg siger det med øjenkontakten, så lad nu for guds skyld være med at sidde i et hjørne og stirre på hende.. Eller glo på hende hvert 5. minut... Bare lad hende vide du har set hende, og leg lidt med hende (ingen skumle tanker, tak :lol: )
Blev der sagt.

Styrkeliste

Man kan som regel kigge rundt i rummet når man kommer ind - de piger der kigger på dig i mere end et halvt sekund - kan man som udgangspunkt score :)
tricket er så at holde øjenkontakten og smile - smiler hun igen, gå derover :)
Hvad man så lige skal sige er et godt spørgsmål [-o<

AVENGER skrev:Man kan som regel kigge rundt i rummet når man kommer ind - de piger der kigger på dig i mere end et halvt sekund - kan man som udgangspunkt score :)
tricket er så at holde øjenkontakten og smile - smiler hun igen, gå derover :)
Hvad man så lige skal sige er et godt spørgsmål [-o<

Hvis du egentlig bare går efter dem der har sendt dig øjne, er det så ikk dem der scorer dig?
Blev der sagt.

Styrkeliste

Scorereplikker skal der til!

Har du et plaster? For jeg slog mit knæ da jeg faldt for dig

Jeg vidste ikke engle kunne flyve så lavt

Hvis jeg var et frimærke, ville du så slikke på mig?

Gjorde det ondt? Da du fald ud af himlen

Did you just fall from heaven? 'Caus your face is all fucked up

Den sidste kommer du nok ikke langt med...

Men uden pis, netop fordi scorereplikker er mega cheasy, så kan de resultere i et godt grin sammen (såfremt man leverer den rigtigt) og dermed være en god icebreaker.

Nu har jeg haft dame på i 2½ år, men før det så var jeg mere til at møde piger til privatfester. Selskabet der er ofte lidt mere intimt, da man som regel har en fælles bekendt man kender til festen, og pigerne er ikke bare random skanks der er røget i byen.
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Krøllebølle skrev:En åbner som jeg har benyttet for at komme i kontakt med piger:

Eller hvilken rækkefølge de spiser en trefarvet is?

splintie skrev:
Krøllebølle skrev:En åbner som jeg har benyttet for at komme i kontakt med piger:

Eller hvilken rækkefølge de spiser en trefarvet is?

Hvis det skal fungere, skal man virkelig forstå konceptet, at have et blink i øjet...
Blev der sagt.

Styrkeliste

Næste