Jeg håber i har tid til at hjælpe en bro med at komme ud på kødmarket igen. For ikke at lave en wall-of-text og endnu en "kærestesorger tråd" gør jeg historien kort.
Jeg havde i længere tid en pige som jeg var sammen med i godt 2½ år, vi er desværre gået fra hinanden og det slog mig virkelig langt ned i flere måneder. Jeg følte jeg forsumpede af at være her hjemme, så jeg rejste til Canada i 3 uger for at komme væk fra det hele. Nu jeg kommet hjem for nogen uger siden og det har hjulpet meget, jeg tænker ikke så meget på hende mere og kan sove om natten.
Jeg føler jeg er klar til at komme videre, gå i byen og spille "spillet" lidt. Problemet er, dengang jeg var single som 16-årig skulle man bare lige danse op af pigerne i et par minutter hvorefter de var de bløde som smør. Jeg kan mærke "spillet" (heldigvis!) har ændret sig en del fra som 16-årig til snart 20-årig og jeg har derfor lidt svært ved at få brudt isen med pigerne i byen osv.
Derfor nu spørg jeg jer, har i nogen gode råd til hvordan man lige bryder isen med en pige? Jeg ved godt det kan lyde en smule ynkeligt, men jeg har jo ikke gjort sådan noget i næsten 3 år!
Det jeg er nervøs for er at lave et "move" for tidligt og så være kendt i hendes vennekreds som "ham den lumre i byen"
Mine veninder siger jeg er en pæn fyr, så udseendet burde ikke være noget problem (sagt uden at lyde som en smartass).
Angående sjove kommentarer - fyr løs!
Jeg ved det er en smule ynkeligt at bede om hjælp om.Håber i har tid til at hjælpe

)