Har VIRKELIG brug for hjælp, til at overbevise mine forældre (nok mest min far) om, at jeg skal gøre noget ud af min træning. spise masser af kød, vitaminer og grøntsager osv. altså det er sådan, min far er meget kritisk over alt sådan noget. Han gider ikke hjælpe mig med, at købe kød, vitaminer og grønsager osv. Han tror jeg træner, fordi jeg vil være mere, (støre muskler) respekt og alt sådan noget. Men har virklig gjort næsten alt for at overbevise ham om det ikke er derfor jeg træner, træner for sporten!
Nogle idéer om hvad jeg skal sige, for at få ham til at købe kød til mig osv.. ikke fordi vi er en fattig familie.. mine forældre er skilt, og min mor vil godt købe kød og alt for bb, til mig.
Ved ikke om det ville hjælpe, men er ved at være træt af det. føler jeg lige så godt kan stoppe med at træne, for kan ikke komme videre, ved kun at spise kød hver anden uge.. Men holder mig på træningen, er ikke nogen svans der quitter.
Håber i vil hjælpe, vil nok vise ham det her forum,
"vis i kan forklare lidt bedre hvor vigtigt det er, at ens kost passer" vis man kan sige sådan..
nok lidt åndsvag ting at skrive om men håber i vil hjælpe mig

tak tak